Puimatanner > Hartaus ja rukous

Poikkeustilannerukousketju

<< < (2/3) > >>

sandia:
Kiitos Isa tasta kuluneesta paivasta ja kaikesta mita annoit meille. Pida sydamemme lahella Sinua. Aamen.

Paulus:
Tietääkö kukaan mitään maailmanlaajuisesta rukoustunnista? Onko sitä vietetty jo kauan, vai onko se tämän pandemian tuotosta?

sandia:
Herra haluan kiittää sinua eilisestä päivästä. Kiitos kauniista luonnosta mitä näimme mieheni kanssa eilen. Kiitos ruoasta, vaatteista, bensasta, terveydestä.
Jeesus kiitos tästä päivästä.

sandia:
Herra, tiedän, että olet sallinut tämän viruksen levitä maailmaan. Sanasi mukaan ei tapahdu mitään ilman että sinä sallisit sen. Herra sanasi opettaa että nöyrtyminen Sinun edessäsi on ainoaa oikea vastaus kaikkeen mitä tapahtuu. Herra kiitos että Sinun ominasi voimme tulla eteesi, huutaa puoleesi, armahda ihmisiä, anna meille vielä se armo että moni kääntyisi Sinun puoleesi vakavissaan, antaen sinulle kunnian! Rukoilen kaikkien kääntymättömien puolesta jotka ovat kuulleet kutsusi useaan kertaan ! Herra armahda, johda meitä parannukseen, pyhitykseen että olisimme sinulla kunniaksi elämässä ja kuolemassa ! Jeesus kiitos rakkaudestasi, kiitos lunastuksestasi, kiitos että tule takaisin. aamen

sandia:
Laitan tän Jesaja 41:4n tähän, kun olen lukemassa tuota kohtaa.

4 Kuka on tämän tehnyt, kuka saanut aikaan? Hän, joka alusta alkaen on kutsunut sukupolvet elämään. Minä, Herra, olen ensimmäinen, ja viimeistenkin keskellä olen sama.

Herra tapahtukoon sinun tahtosi! Sinä olet Herrojen Herra ja Kuningasten kuningas.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta