Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 67551 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #450 : 01.03.21 - klo:16:38 »
Paljon rukoustarvetta moneen suuntaan. Siis todella paljon, olen varmaan sille melko sokea. Rukoilen tuon ruotsalaisenkin puolesta. Eikö Ruotsin valtio ole tehnyt mitään?

Kuulin juuri äsken että eräs läheinen ystävä täällä sai syövän. Lapsetkin ovat vielä kasvuiässä. Rukoillaan tämän perheen puolesta!

Ystäväni syöpä ei ollut sitä lajia mitä oletettiin eikä hän tarvitsekaan jatkohoitoja. Kiitos Herralle!

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #451 : 01.03.21 - klo:16:45 »
Lieneekö ylpeyttä vai epäuskoa vai kumpaakin, kun en ole pyytänyt esirukousta mieheni puolesta. Hän ei ole ollut töissä marraskuun lopusta asti selkäkipujen takia. Saattaa olla että taas on leikkaus edessä. Oli lähes kivuton nyt talven aikana usean viikon, kortisonipiikkien jälkeen, mutta sen vaikutus loppui.

Olen toisaalta kiitollinen, että hänen ei ole tarvinnut mennä töihin corona aikana,  :D
Ja sinänsä rukousvastaus tässä suhteessa.
Ja meillä on ollut todella kivaa kahdestaan kotona tän talven ajan. :) Elämä on ollut aika stressaavaa, ja nyt mieskin on rauhassa stressin suhteen.
Itse olen tehnyt etätöitä kohta kokonaisen vuoden!

Mutta miten eteenpäin, se on meiltä peitossa. Jätän koko tilanteemme Isälle!

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6782
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #452 : 01.03.21 - klo:18:06 »
Lieneekö ylpeyttä vai epäuskoa vai kumpaakin, kun en ole pyytänyt esirukousta mieheni puolesta. Hän ei ole ollut töissä marraskuun lopusta asti selkäkipujen takia. Saattaa olla että taas on leikkaus edessä. Oli lähes kivuton nyt talven aikana usean viikon, kortisonipiikkien jälkeen, mutta sen vaikutus loppui.

Olen toisaalta kiitollinen, että hänen ei ole tarvinnut mennä töihin corona aikana,  :D
Ja sinänsä rukousvastaus tässä suhteessa.
Ja meillä on ollut todella kivaa kahdestaan kotona tän talven ajan. :) Elämä on ollut aika stressaavaa, ja nyt mieskin on rauhassa stressin suhteen.

Koetan muistaa Sinua ja perhettänne rukouksessa.

Sain juuri viestin, että Oloneuvos on jälleen tänään ollut matkalla sairaalaan. Viestissä sanottiin, että "syöpä vie voiton ja elämä on kalkkiviivoilla." Oloneuvos jätti vielä esirukouspyynnön viimeisten hetkien jaksamiseen.

Vaikka Jumala voi kokonaankin parantaa, häneltä voi pyytää myös kipujen lievitystä. Muistetaan rakasta veljeä.



Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #453 : 01.03.21 - klo:18:27 »
Rukoilen sandian miehen ja Oloneuvoksen puolesta.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #454 : 01.03.21 - klo:20:12 »
Kiitos xyx, Paulus ja muut.

Ja kiitos Herralle että voimme pyytää Hänen apuaan juuri niihin tilanteisiin missä kukin olemme!

Sain juuri kutsun työhaastatteluun. Olisi tosi hieno juttu, mutta en tiedä sinnekö Herra minua johtaa. Haluan siinäkin nöyrtyä Herran edessä.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6782
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #455 : 07.03.21 - klo:21:25 »
Taas olis kiireellinen esirukouspyyntö. 15-vuotiaalla lapsenlapsella on sydänsuru, josta on vaikea päästä yli. On jo itsetuhoista käyttäytymistä.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #456 : 08.03.21 - klo:08:32 »
Taas olis kiireellinen esirukouspyyntö. 15-vuotiaalla lapsenlapsella on sydänsuru, josta on vaikea päästä yli. On jo itsetuhoista käyttäytymistä.
Rukoilin, että Jumala auttaisi häntä. "Joka on korvan luonut, hänkö ei kuulisi?"

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6782
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #457 : 08.03.21 - klo:10:03 »
Taas olis kiireellinen esirukouspyyntö. 15-vuotiaalla lapsenlapsella on sydänsuru, josta on vaikea päästä yli. On jo itsetuhoista käyttäytymistä.
Rukoilin, että Jumala auttaisi häntä. "Joka on korvan luonut, hänkö ei kuulisi?"

Kiitän.  :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #458 : 29.03.21 - klo:20:55 »
Mies on menossa huomenna isoon selkäleikkaukseen, minkä suorittaa(onneksi!) neurokirurgi.
Otan loppuviikon vapaaksi huomisesta lähtien.
Paljon on rukoiltavaa ja kannettavaa Herran eteen sydämelläni asian puolesta.
Olen kiitollinen jos muistatte.

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 263
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #459 : 29.03.21 - klo:21:08 »
Rukoilen miehesi ja sinun puolestasi.
Ei helppo vaihe menossa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #460 : 29.03.21 - klo:23:20 »
Kiitos Marjatta. Ja muutkin jotka itsekseen rukoilevat tän ketjun aiheiden puolesta.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #461 : 30.03.21 - klo:15:21 »
Kiva kun on uskova tyonantaja. Tyoasioiden ohella viestitty, etta rukous mieheni puolesta jatkuu.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #462 : 01.04.21 - klo:18:42 »
Kyllä nopeasti potkivat sairaalasta pois. Mies tuli kotiin 5 tuntia kestäneen leikkauksen jälkeisenä päivänä!
Nyt on opium narkoosissa kotona suuren osan aikaa, kun muuten olisi liian kipeät paikat leikkauksen jälkeen.
Eivät tällä kertaa antaneet steroideja ollenkaan ärsyyntyneisyyden lieventämiseen jostain syystä.

No, se todella auttaa häntä pysymään paikallaan, mikä on hänelle vaikeaa.

Mutta olen kiitollinen miten leikkaus meni. Ei heidän tarvinnutkaan repiä niitä jo luihin kasvaneita titaaniosia pois edelliseltä kerralta. Se on iso juttu.
 Kerron ehkä myöhemmin miten koin tuon asian rukouksessa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #463 : 02.04.21 - klo:15:36 »
Sinä aamupäivänä, kun mies oli leikkauksessa, siis tämän viikon tiistaina, kesken muiden toimien pysähdyin rukoilemaan. Näin ikäänkuin silmissäni leikkaustiimin ja rukoilin heidän puolestaan, ja tietty kirurgin puolesta. Pyysin, että Herra ohjaisi heidät oikeisiin päätöksiin leikkuksessa ja pitäisi koko tilanteesta huolen. Huomasin myös rukoilevani, että heidän ei sittenkään tarvitisi poistaa niitä vanhoja titaaniosia, koska leikkaus olisi silloin todella iso "trauma" elimistölle ja paraneminen kestäisi tosi kauan, varsinkin kun viime kerralla luutuminen kesti huolestuttavan kauan ja haava piti avata tulehduksen takia ja puhdistaa ja mies laitettiin sydämen seudusta suoraan antiobioottikuurille letkulla.

Iltapäivällä minulle soitettiin ja kerrottiin että leikkaus meni "erittäin hyvin" eikä niitä entisiä osia tarvinnutkaan poistaa. :)


Poissa Marjatta

  • Viestejä: 263
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #464 : 02.04.21 - klo:21:00 »
:) Ihana kuulla.