Kirjoittaja Aihe: Kristikunnan hajaannus  (Luettu 11358 kertaa)

Poissa jäsen103

  • Viestejä: 32
Vs: Kristikunnan hajaannus
« Vastaus #150 : 11.08.20 - klo:21:24 »
Ajan sitä takaa, että nuo maallikko-sanan käyttämiset ja hautaan siunaamiset ovat marginaalisia asioita.

Luuletko edistäväsi evankeliumin asiaa puuttumalla tuollaisiin?

Kiitos sinulle sanoistasi.

Minusta on myös kysymys tämän foorumin ylläpitäjistä nyt yleensä, kun muodostuu sellainen kuva että ei ole oikein millään mitään väliä, eli sanat ovat vain sanoja ja ei niillä ole niin väliä mitä sanoja vaikkapa näissä kirjoituksissamme käytämme. Eihän tämä asia näin voi olla.

Ihmiset lukevat näitä kirjoituksia, kyllä sillä on väliä mitä sanomme kirjoituksissamme ja tietysti nimeenomaan pohjautuvatko ne Jumalan sanaan. Totuus ja valhe. Jos olemme Herramme Jeesuksen seuraajia emme voi valehdella vaan meidän tulee pysyä Jumalan sanan totuudessa, asiassa kuin asiassa, Huom!
Ps. 119:103 Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Kristikunnan hajaannus
« Vastaus #151 : 11.08.20 - klo:21:45 »
Ajan sitä takaa, että nuo maallikko-sanan käyttämiset ja hautaan siunaamiset ovat marginaalisia asioita.

Luuletko edistäväsi evankeliumin asiaa puuttumalla tuollaisiin?

Kiitos sinulle sanoistasi.

Minusta on myös kysymys tämän foorumin ylläpitäjistä nyt yleensä, kun muodostuu sellainen kuva että ei ole oikein millään mitään väliä, eli sanat ovat vain sanoja ja ei niillä ole niin väliä mitä sanoja vaikkapa näissä kirjoituksissamme käytämme. Eihän tämä asia näin voi olla.

Ihmiset lukevat näitä kirjoituksia, kyllä sillä on väliä mitä sanomme kirjoituksissamme ja tietysti nimeenomaan pohjautuvatko ne Jumalan sanaan. Totuus ja valhe. Jos olemme Herramme Jeesuksen seuraajia emme voi valehdella vaan meidän tulee pysyä Jumalan sanan totuudessa, asiassa kuin asiassa, Huom!
Kuka täällä on siis valehdellut?

Poissa jäsen103

  • Viestejä: 32
Vs: Kristikunnan hajaannus
« Vastaus #152 : 11.08.20 - klo:22:01 »
Ajan sitä takaa, että nuo maallikko-sanan käyttämiset ja hautaan siunaamiset ovat marginaalisia asioita.

Luuletko edistäväsi evankeliumin asiaa puuttumalla tuollaisiin?

Kiitos sinulle sanoistasi.

Minusta on myös kysymys tämän foorumin ylläpitäjistä nyt yleensä, kun muodostuu sellainen kuva että ei ole oikein millään mitään väliä, eli sanat ovat vain sanoja ja ei niillä ole niin väliä mitä sanoja vaikkapa näissä kirjoituksissamme käytämme. Eihän tämä asia näin voi olla.

Ihmiset lukevat näitä kirjoituksia, kyllä sillä on väliä mitä sanomme kirjoituksissamme ja tietysti nimeenomaan pohjautuvatko ne Jumalan sanaan. Totuus ja valhe. Jos olemme Herramme Jeesuksen seuraajia emme voi valehdella vaan meidän tulee pysyä Jumalan sanan totuudessa, asiassa kuin asiassa, Huom!
Kuka täällä on siis valehdellut?

Tietysti se valehtelee joka ei pysy sanomisissaan Jumalan sanan totuudessa. Tämän foorumin kahteen ylläpitäjään olen nyt lähinnä puuttunut. Eli heidän sanomisiinsa. Ettei sanoilla nyt olisi niin väliä. Ei tuo ole totta. Jos tämä on todella kristillinen foorumi niin kyllä ainakin ylläpitäjien pitäisi olla todella ”hereillä” että mitä täällä kirjoitamme eli pohjautuuko sanomisemme todella Jumalan sanaan vaiko ei pohjaudu.
Ps. 119:103 Kuinka makeat ovat minulle sinun lupauksesi! Ne ovat hunajaa makeammat minun suussani.