Kirjoittaja Aihe: Omat jutut  (Luettu 7569 kertaa)

Poissa Soltero

  • Viestejä: 2484
Vs: Omat jutut
« Vastaus #75 : 06.09.19 - klo:21:36 »


Soltero, sinä aina käännät asiat ylösalaisin siinä luulossa, että minä muka opettaisin sitä. Siksi minun on vaikea avata keskustelu kanssasi.

Kysyn, mikä minä olen sinulle?
Ai mitä?
Tuo mitä kirjoitin, tuli mieleeni arvostuksen haluamisesta.
Ei se mitään ylösalaisin kääntämistä ollut.
Tämähän on keskustelua erilaisista aiheista.

Arvostus ja kunnioitus on mielenkiintoinen alue, josta olisi varmaan hyvä jatkaa keskustelua, koska asialla on monta puolta.

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #76 : 06.09.19 - klo:21:38 »


Soltero, unohdit, että yhteisymmärryksen kannalta on yksi tapa kysyä voidakseen perehtyä samaan asiaan. Tiedän kyllä tuon toisen puolen, mitä sinä kirjoitit, enkä juuri nyt sitä asiaa aja, enkä keskustele. On täysin erikseen siitä asiasta.

Olen todella väsynyt semmoiseen juttuun. Anteeksi vaan!

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #77 : 06.09.19 - klo:21:40 »


Soltero, miksi kireä ilmapiiri? Ja miksi ei voi jutella mukavasti rentoutuen ja vaihtaen ajatuksia ilman tärkeilijän tyyliä?

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #78 : 06.09.19 - klo:21:42 »


Anteeksi, Soltero. Hyvää yötä Jeesus myötä!


Poissa Soltero

  • Viestejä: 2484
Vs: Omat jutut
« Vastaus #79 : 06.09.19 - klo:21:57 »


Soltero, miksi kireä ilmapiiri? Ja miksi ei voi jutella mukavasti rentoutuen ja vaihtaen ajatuksia ilman tärkeilijän tyyliä?
Kireä ilmapiiri?
En ymmärrä, mitä tärkeilyä on siinä, että kirjoitin, mitä mieltä olen arvostuksen
haluamisesta.
Miksi et kerro omia näkemyksiäsi asiasta?

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #80 : 07.09.19 - klo:00:23 »
Tarkoitan, että tulisi pysyä aiheessa käsitellen siitä aiheesta, koska se ei ole vielä käsitelty. Muut eri puolet on jo puolestani käsitelty ja tuttu juttu, enkä halua käsitellä uudelleen enää. Jos sinulla ei ole kokemusta, ei tartte tulla kirjoittamaan. Haluaisin seurata ja vaihtaa ajatuksia kokemuksen mukaan. Kiitos!

Pyydän anteeksi äskeinen!



Poissa Alvari

  • Viestejä: 592
Vs: Omat jutut
« Vastaus #81 : 07.09.19 - klo:04:55 »
Nyt syön herkullista mutta terveellistä kanarisottoa ja jälkiruoaksi vitamiinipitoisia mutta tuoreita puolukoita. Ateria on vaatimaton mutta niukka.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4475
  • Matkalla
Vs: Omat jutut
« Vastaus #82 : 07.09.19 - klo:09:07 »
Nyt syön herkullista mutta terveellistä kanarisottoa ja jälkiruoaksi vitamiinipitoisia mutta tuoreita puolukoita. Ateria on vaatimaton mutta niukka.

Tässä on sellaista huumoria, jota ymmärtävät vain pitkään eri foorumeilla aikaansa viettäneet.

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #83 : 07.09.19 - klo:10:36 »


Natanael, huomenta sinnepäin!  :D

Minulla olisi kysyttävää. Miten tämä foorumi voi sujua, kun tänne tuodaan omat opit, joiden mukaan eletään, eikä Raamatun mukaan?


Poissa Natanael

  • Viestejä: 4475
  • Matkalla
Vs: Omat jutut
« Vastaus #84 : 07.09.19 - klo:13:22 »


Natanael, huomenta sinnepäin!  :D

Minulla olisi kysyttävää. Miten tämä foorumi voi sujua, kun tänne tuodaan omat opit, joiden mukaan eletään, eikä Raamatun mukaan?

Mitä tarkoitat omilla opeilla?
Jokainen tuo tänne omat käsityksensä.


Eiköhän jokaisessa kirkkokunnassa uskota, että heidän käsityksensä on oikea.
Olisi aika hassu ajatus, että uskonsuunnassa x, uskovat ajattelisisivat , että heidän oppinsa on väärä.

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #85 : 07.09.19 - klo:13:38 »

Natanael, läppäriin tulee pakkopäivittäminen, jonka olen aina lykännyt  ;D Palaillaan myöhemmin, kun päivitys on tehty.

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #86 : 07.09.19 - klo:13:42 »

Katso nyt tv5-kanavaa.

Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #87 : 07.09.19 - klo:13:50 »
Myöhäistä, se meni ohi. Siinä yksityiskohdassa mies haki lenkkarin suoraan tietokoneesta. Samoin hämähäkki tuli tietokoneesta ja hyppäsi ihmisen päälle. Kuinka mahdollista?  :o ???

Natanael, armonväline tulee opista.

Päivitys on jo nyt ohi.


Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #88 : 07.09.19 - klo:14:00 »


Tuli äsken mieleen se juttu. Oletko nähnyt tv:sta, että joku taikuri käveli veden päällä, niinkuin Jeesus? En muista, olenko nähnyt sen tv:sta tai jostain youtubeesta. Mutta muistan hämärästi veden päällä kävelemisen.



Poissa rupattelija

  • Viestejä: 629
Vs: Omat jutut
« Vastaus #89 : 07.09.19 - klo:15:11 »

Voi surullista, kun katsoin äsken harhaoppista opetusta tuossa 1tv-kanavassa, jonka mukaan joogan yhteydessä on tie Jumalan yhteyteen.  :o  :-[