Puimatanner > Seurakunta

One Way mission

(1/9) > >>

Paulus:
Onko täällä kenelläkään kokemusta One Way -missionista? Onko kukaan ollut mukana näissä tilaisuuksissa?

Janne:
En ole käynyt, mutta mitä olen TV7:ltä katsellut ja joskus radiosta kuunnellut (en muista oliko Patmos vai Dei) niin mielestäni raitista ja tervehenkistä julistusta ja opetusta Tapani Suonnolta ja kumppaneilta.

Oloneuvos:

--- Lainaus käyttäjältä: Janne - 04.09.19 - klo:20:12 ---En ole käynyt, mutta mitä olen TV7:ltä katsellut ja joskus radiosta kuunnellut (en muista oliko Patmos vai Dei) niin mielestäni raitista ja tervehenkistä julistusta ja opetusta Tapani Suonnolta ja kumppaneilta.
--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni Tapani Suonto on armoitettu julistaja, ilmeisesti myös paimenena. Nehän kulkevatkin lähes aina käsi kädessä.

One Way Missiolla on nyt hyvin vaikeita aikoja. En ole sen ongelmista kovinkaan hyvin perillä, mutta ainakin useampi veli näyttää ottaneen etäisyyttä liikkeeseen tai eronnut siitä. Toivon kovasti, että missio jatkuisi. Sadat ihmiset ovat sen toiminnan kautta löytäneet Jeesuksen pelastajanaan. Suokoon hyvä Jumala, että toiminta jatkuisi vastustuksesta huolimatta. Sekä Raamattu että historia osoittavat, että missä ihmiset löytävät tiensä Jeesuksen luokse siellä vastustus seuraa kintereillä.

"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys" Joh. 10:10

Marjatta:
Amen veljien viestiin.
Seuraan läheltä One Way missionin tilannetta tuttujen kautta ja rukoilen.

Vastustus on haasteellista ja kuluttavaa. Saakoon Herra vastustuksen kautta vahvistaa vastuunkantajia. 
Perkele käy ympäri kuin kiljuva jalopeura...
Mutta Jeesus Kristus on tullut sitä varten tehdäkseen tyhjäksi perkeleen teot myös tänä päivänä.
Eikä Herran sana ole kahlehdittu.





rupattelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Oloneuvos - 04.09.19 - klo:20:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Janne - 04.09.19 - klo:20:12 ---En ole käynyt, mutta mitä olen TV7:ltä katsellut ja joskus radiosta kuunnellut (en muista oliko Patmos vai Dei) niin mielestäni raitista ja tervehenkistä julistusta ja opetusta Tapani Suonnolta ja kumppaneilta.
--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni Tapani Suonto on armoitettu julistaja, ilmeisesti myös paimenena. Nehän kulkevatkin lähes aina käsi kädessä.

One Way Missiolla on nyt hyvin vaikeita aikoja. En ole sen ongelmista kovinkaan hyvin perillä, mutta ainakin useampi veli näyttää ottaneen etäisyyttä liikkeeseen tai eronnut siitä. Toivon kovasti, että missio jatkuisi. Sadat ihmiset ovat sen toiminnan kautta löytäneet Jeesuksen pelastajanaan. Suokoon hyvä Jumala, että toiminta jatkuisi vastustuksesta huolimatta. Sekä Raamattu että historia osoittavat, että missä ihmiset löytävät tiensä Jeesuksen luokse siellä vastustus seuraa kintereillä.

"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys" Joh. 10:10

--- Lainaus päättyy ---

Se on jo julkaistu lehdellä, siinä Tapani on kertonut syyn.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta