Kirjoittaja Aihe: Hyvää Uutta Vuotta 2020  (Luettu 797 kertaa)

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6329
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #1 : 02.01.20 - klo:18:35 »
No voi sun. Eikö kukaan vastannut Uuden Vuoden tervehdykseesi. Pyydän omasta puolestani anteeksi! En ole tainnut lausua yhden yhtä Uuden Vuoden toivotusta. Elämä on mennyt siinä, että kerkiää tekemään ne pakolliset kuviot, siis viimeisen 4 viikon ajan! On jäänyt kaikenlaiset toivotukset väliin. Jatkan tänään joulukorttien kirjoittamista!!
Haluan lähettää ne kun on niin kiva kortti. Texasista ostin koko pakan. 8)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6329
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #2 : 02.01.20 - klo:18:37 »
Mutta onhan tää vuosi vieläkin uusi, joten toivotan sinulle Karina hyvää vuotta 2020!
Hyvää uutta vuotta muillekin!

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #3 : 02.01.20 - klo:18:44 »
No voi sun. Eikö kukaan vastannut Uuden Vuoden tervehdykseesi. Pyydän omasta puolestani anteeksi! En ole tainnut lausua yhden yhtä Uuden Vuoden toivotusta. Elämä on mennyt siinä, että kerkiää tekemään ne pakolliset kuviot, siis viimeisen 4 viikon ajan! On jäänyt kaikenlaiset toivotukset väliin. Jatkan tänään joulukorttien kirjoittamista!!
Haluan lähettää ne kun on niin kiva kortti. Texasista ostin koko pakan. 8)

Yleensä pyrin toivottamaan uudet kirjoittajat tervetulleeksi palstalle ja toisinaan vastaan toivotuksiinkin (ihan kiva tapa täällä aika pienessä joukossa niitä kirjoittaa), mutta koska en ymmärtänyt uuden kirjoittajan koodikieltä [*<3 *<3*<3*] niin jätin väliin.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6329
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #4 : 02.01.20 - klo:18:51 »
Luulin että tämä oli se viesti minkä Karina poisti, ja oletin että siksi koskapa sitä ei noteerattu.
Mutta olen pahoillani jos tulkitsin sen väärin.

Heräsin aamuyöllä klo 3, lähdin viemään tyttöä lentoasemalle ja palasin siltä retkeltä 6:30. Samaa kummallisuutta on ollut aikataulu todella 9.12sta tänne asti!

Ehkä nyt alkaa normalisoitumaan.

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #5 : 02.01.20 - klo:22:58 »
No, mitäpä nuista..KIITOS SANDIA JA OLONEUVOS
ollutta ja mennyttä,
mutta NYT on uutta pukkaamassa,

Uuden Vuoden 2. päivä illassa ja kohta yönhetket <3

TÄNÄÄN on ollut puolisoni 74- vuotispäivä....siellä suomalaisessa hoitokoti RAUHALASSA on sitä vietetty.
:)

Tyttäremme, keskimmäinen lapsemme, oli perheineen Isää ja morfaria onnittelemassa
-  tyttärellä ruotsalainen aviopuoliso  ja heillä  2 lasta, 10 ja 6-vuotiaat.
:)

Nuoremmalla tyttärellämme, meidän kuopuksella, on suomalainen puoliso ja heillä kolme pojanviikaria,, 8, 6 ja 3-vuotiaat.

Oli se vilskettä, kun pojat olivat morfarin luona..ONNEA UKKI !!
Pojat ovat kaksikielisiä, mutta ruotsinkieli on koulussa ja päiväkodissa/esikoulussa.
:)

Poikamme, vanhin, asuu niin kaukana, että hän onnitellut Isäänsä puhelimitse., :) :) :)

..ja huomenna on vanhimman lastenlapsemme, pojan tyttären 17-vuotispäivä. <3<3<3<3

Voi että, kun aika menee nopiaan, jälkikasvusta sen näkee...
mutta mummuliini senkun nuortuu  :D ;D :D ;D

Hehe.

« Viimeksi muokattu: 02.01.20 - klo:23:03 kirjoittanut Karina »
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #6 : 02.01.20 - klo:23:08 »
No voi sun. Eikö kukaan vastannut Uuden Vuoden tervehdykseesi. Pyydän omasta puolestani anteeksi! En ole tainnut lausua yhden yhtä Uuden Vuoden toivotusta. Elämä on mennyt siinä, että kerkiää tekemään ne pakolliset kuviot, siis viimeisen 4 viikon ajan! On jäänyt kaikenlaiset toivotukset väliin. Jatkan tänään joulukorttien kirjoittamista!!
Haluan lähettää ne kun on niin kiva kortti. Texasista ostin koko pakan. 8)

Yleensä pyrin toivottamaan uudet kirjoittajat tervetulleeksi palstalle ja toisinaan vastaan toivotuksiinkin (ihan kiva tapa täällä aika pienessä joukossa niitä kirjoittaa), mutta koska en ymmärtänyt uuden kirjoittajan koodikieltä [*<3 *<3*<3*] niin jätin väliin.
   

Moi, OLONEUVOS ;D

Ai että mullako *salainen koodi* :-*

Sydämiähän <3<3<3<3<3 minä vaan lähetin Sinulle ja toisille lukijoille.. :D :D :D

täältä naapurimaasta.

Karina
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6329
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #7 : 02.01.20 - klo:23:28 »
Vahan arvelin etta sydamia. :)

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
Vs: Hyvää Uutta Vuotta 2020
« Vastaus #8 : 02.01.20 - klo:23:47 »
Niin, kun kirjoitan pöytäkoneellani, enkä nää nuissa hymiöissä SYDÄMIÄ,  :'( :-[ niin pittää ite ne tehä...

< PLUS 3... = <3

Tietänet, että oon niiiin sydämellinen, RAKASTAN  SYDÄMIÄ.

Minun Samsungilla on  laaja repertuaari hymiöitä ¨~¨¨~~¨se on SYDÄMELLINEN mobil.. kännykkä.

KRAM !!!!!!
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*