Puimatanner > Seurakunta

Seurakunnasta terveisiä ja toiminnastasi siellä

<< < (42/43) > >>

pax:
Olen käynyt hellareissa, vapiksessa, elämänsanassa, kerran rukoilevaisten seuroissa nuorena, aika paljon yhteiskristillisissä seuroissa, viidesläisten juhlissa, luterilaissa tietty.

Taisto:
Muistin juuri, että olenhan joskus ollut myös Pelastusarmeijan ja
Elävät Kivet -seurakunnan tilaisuuksissa.

Mice:
Mitähän noita nyt olis nopeasti miettien...
Ev.-lut. kirkko + jotkut kirkon herätysliikkeet, vapaaseurakunta, city-seurakunta, Luther-säätiö ja nykyinen LHPK, hellarit.
Sitten on myös jotain pienporukoita ja kiertävien ukkojen juttuja, joiden taustat ovat (ainakin minulle) epäselvät.
Evankeliumin Opintoyhdistyksen tilaisuuksissa käyn aina kun suht lähellä järjestetään ja suinkin vain pääsen.

Ortodoksiset tilaisuudet ovat jääneet Valamon luostarissa käyntiin joskus ajat sitten. Siellä olen kahdesti käynyt ja jokin palvelus siellä kirkkorakennuksessa oli toisella kertaa menossa. Katolisen kirkon messuissa en ole käynyt.

Tosikko:

--- Lainaus käyttäjältä: wakan - 15.12.14 - klo:11:01 ---Tuli eilen käytyä luterilaisessa kirkossa ekaa kertaa... öö.. noin pariinkymmeneen vuoteen. Toimintani siellä rajoittui laulujen laulamiseen ja tuolilla istumiseen. Oli ihan kivaa. Menen ehkä joskus toistekin.

--- Lainaus päättyy ---

Siitä se alkaa...

wakan:
Niin että mikä alkaa? Kirkossa käyntikö? Seuraavaan kirkon joululauluiltaan on taas aikaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta