Kirjoittaja Aihe: Hyviä uutisia  (Luettu 889 kertaa)

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Hyviä uutisia
« : 01.08.20 - klo:11:08 »
Tätä aihetta on sivuttu monissa ketjuissa, mutta mielestäni sille voisi olla ihan omakin ketjunsa. Ajattelin, että tähän voisi kirjoittaa kokemuksiaan erilaisista myönteisiksi kokemistaan asioista.

Omalla kohdalla semmoinen tapahtuma oli tänään. En ole käynyt ruokakaupassa moneen kuukauteen tämän koronaongelman vuoksi. Tyttäremme on hoitanut ne asiat. Eilen illalla kuitenkin päätettiin, että minä käyn kaupassa ja että menen sinne hyvin aikaisin.

Kokemus oli niin positiivinen, että luultavasti käyn kaupassa jatkossakin useammin.

Kauppa avataan jo klo 6 aamulla, minä menin sinne ennen kahdeksaa. Muutama auto oli jo parkkipaikalla ja suuressa kauppahallissa oli vain muutama asiakas. Henkilökuntaa taisi olla paikalla enemmän kuin asiakkaita eikä ollut lainkaan vaikea saada heiltä pientä apua. Ja jotain asiaan liittymätöntä kivaa keskusteluakin syntyi.

Suosittelen muillekin varhaista aamua kauppa-asioille. Tunsin ikäänkuin nuortuvani, koska jälleen pystyin hoitamaan arkisia asioita ja pääsin tuntemaan itseni tarpeelliseksi.  :) :) :)
« Viimeksi muokattu: 01.08.20 - klo:16:52 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa TJ

  • Viestejä: 198
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #1 : 01.08.20 - klo:14:50 »
Tätä aihetta on sivuttu monissa ketjuissa, mutta mielestäni sille voisi olla ihan omakin ketjunsa. Ajattelin, että tähän voisi kirjoittaa kokemuksiaan erilaisista myönteisiksi kokemistaan asioista.

Omalla kohdalla semmoinen tapahtuma oli tänään. En ole käynyt ruokakaupassa moneen kuukauteen tämän koronaongelman vuoksi. Tyttäremme on hoitanut ne asiat. Eilen illalla kuitenkin päätettiin, että minä käyn kaupassa ja että menen sinne hyvin aikaisin.

Kokemus oli niin positiivinen, että luultavasti käyn kaupassa jatkossakin useammin.

Kauppa avataan jo klo 6 aamulla, minä menin sinne ennen kahdeksaa. Muutama auto oli jo parkkipaikalla ja suuressa kauppahallissa oli vain muutama asiakas. Henkilökuntaa taisi olla paikalla enemmän kuin asiakkaita eikä ollut lainkaan vaikea saada heiltä pientä apua. Ja jotain asiaan liittymätöntä kiivaa keskusteluakin syntyi.

Suosittelen muillekin varhaista aamua kauppa-asioille. Tunsin ikäänkuin nuortuvani, koska jälleen pystyin hoitamaan arkisia asioita ja pääsin tuntemaan itseni tarpeelliseksi.  :) :) :)
Maaliskuussa kaupat kehittivät omia ostostunteja koronaviruksen riskiryhmille eri puolilla Suomea.

https://yle.fi/uutiset/3-11264142


Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #2 : 01.08.20 - klo:15:50 »
Minulla on vielä ensimmäinen kauppareissu tekemättä. En oo nimittäin käynyt kaupassa sitten 4. huhtikuuta. Käytän ns. curbside shopping mahdollisuutta hyväkseni ja ostan sitä kautta elintarvikkeet, rautatavarakauppatuotteen, taimet, lääkeet ja joskus kupin kahvia. Eri firmoista siis.


Mutta hyviä uutisia täälläkin: kävin hakemassa lounaan kylämme kesägrillistä. Ulkoilmaravintolan tapainen mesta. Itse toin ne vielä kotiin, vaihdoin omilel lautasille ja söin kotipihalla. :)

Menin hyvään väliin koska olin juuri silloin ainoa asiakas. :)

https://airlinegrill.com/

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #3 : 03.08.20 - klo:00:56 »
Minulla on vielä ensimmäinen kauppareissu tekemättä. En oo nimittäin käynyt kaupassa sitten 4. huhtikuuta. Käytän ns. curbside shopping mahdollisuutta hyväkseni ja ostan sitä kautta elintarvikkeet, rautatavarakauppatuotteen, taimet, lääkeet ja joskus kupin kahvia. Eri firmoista siis.


Mutta hyviä uutisia täälläkin: kävin hakemassa lounaan kylämme kesägrillistä. Ulkoilmaravintolan tapainen mesta. Itse toin ne vielä kotiin, vaihdoin omilel lautasille ja söin kotipihalla. :)

Menin hyvään väliin koska olin juuri silloin ainoa asiakas. :)

https://airlinegrill.com/

Tuli nälkä kun avasin linkin. Kykenen tällä hetkellä nielemään hieman ruokaa, mm. söin viikko sitten 3 pientä varhaisperunaa, neljä sipulisillin palaa (hyvin pureskeltuna) ja ison nokareen voita.

[Voi on aina voita eikä voita mikään voita ;-)].

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #4 : 03.08.20 - klo:01:25 »
Minäkin keitin uusia perunoitaj ja söin voin kanssa  joku päivä sitten. Mummin tarjoamaa herkkua. Syötiin niitä kylmänäkin voinokareen kanssa. Yhä teen niin joskus.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #5 : 03.08.20 - klo:12:43 »
Tuli nälkä kun avasin linkin. Kykenen tällä hetkellä nielemään hieman ruokaa, mm. söin viikko sitten 3 pientä varhaisperunaa, neljä sipulisillin palaa (hyvin pureskeltuna) ja ison nokareen voita.


Toivon, että saadaan rukousrintama tueksesi, että tämä vaivasi paranee tai ainakin helpottuu. Tämmöinen voimakas tunne tuli mieleeni tuosta edellisestä. Jumala voi tehdä ihmeen, jos se on Hänen tahtonsa.  :) :) :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #6 : 03.08.20 - klo:13:24 »
Hyviä uutisia ei tule koskaan liikaa!
Siunausta veljeni Oloneuvos!

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #7 : 26.09.20 - klo:21:53 »
Olen ikävöinyt sinua, Oloneuvos. Ilokseni huomasin, että olit pitkästä aikaa paikalla vajaa tunti sitten. Meitä lienee aika monta, jotka rukoilemme puolestasi.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa NanoK

  • Viestejä: 318
Vs: Hyviä uutisia
« Vastaus #8 : 30.03.21 - klo:09:10 »
Minusta tämä oli hyvä uutinen. Tuomas on vielä epäilijä, mutta toivotaan että siemen saa kasvaa. Kasvualustaa on käännetty ja muokattu auroin, sydäntä pehmitetty. <3 Rehellisyys ja avoimuus on hyvä alku.
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/enbuske/