Kirjoittaja Aihe: Ongelmatilanteet  (Luettu 3709 kertaa)

Poissa Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Ongelmatilanteet
« Vastaus #30 : 03.11.17 - klo:22:14 »
Käyttäjätunnus näkyy etusivulla muistaakseni vain 15 minuuttia, jos ei klikkaile sivuja.

Menee aina vaan mielenkiintoisemmaksi. Itse en kirjaudu milloinkaan sivuille, mutta en myöskään kirjaudu ulos. Mutta aina toimii. Pitäisi jotenkin testata tuota juttua.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

« Vastaus #31 : 04.11.17 - klo:07:57 »
Käyttäjätunnus näkyy etusivulla muistaakseni vain 15 minuuttia, jos ei klikkaile sivuja.

Menee aina vaan mielenkiintoisemmaksi. Itse en kirjaudu milloinkaan sivuille, mutta en myöskään kirjaudu ulos. Mutta aina toimii. Pitäisi jotenkin testata tuota juttua.
Ei meille muille näy Paulus aina kirjautuneena. Vaikka aika usein näkyykin :)

Poissa Paulus

• "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
« Vastaus #32 : 04.11.17 - klo:11:00 »

Ei meille muille näy Paulus aina kirjautuneena. Vaikka aika usein näkyykin :)

Näin sen oletinkin olevan. Se, että näytän olevan kirjautuneena, johtuu siitä, että nettiriippuvaisena olen varsin usein paikalla.  ;D Oikeastaan en enää edes uskalla kirjautua ulos, kun en tiedä, löydänkö vielä sen oikean salasanan ja osaanko tulla takaisin. Eikö ole parempi, että pysyy aina tiellä, kun sille kerran on päässyt?  ;)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Jees-mies

• Apulaisylläpito
« Vastaus #33 : 04.11.17 - klo:19:33 »
Toimiihan se pysyvät kirjautuminen, ellei tyhjentele selaimen välimuisteja tai tee muita vastaavia tilapäistiedostojen siivouksia.

Poissa Natanael

• Ylläpitäjä
  • Matkalla
« Vastaus #34 : 11.02.18 - klo:17:57 »
Tällainen pieni huomio kirjautumisesta:

Jos nimimerkin yhteydessä on joku näkymätön merkki esim. välilyönti, mikä ei näy, kirjautuminen ei onnistu.
Foorumi ohjaa käyttäjän toiselle lomakkeelle, jossa kysytään uudelleen tunnusta ja salasanaa.
Näyttäisi, että tuo lomake osaa poistaa liiat merkit.

Siis, kun kirjaudut, tarkista, ettei nimimerkin perässä ole turhia näkymättömiä merkkejä.
Aika moni näyttää takeltelevan sisäänkirjautumisen kanssa. Se näkyy tuossa "Mitä keskustelualueella tapahtuu?"-ikkunassa.

Tuo ongelman syykuvaus on vain arvaukseni. En oikeasti tiedä kuka mitäkin kirjautumisen yhteydessä tekee.
Itselläni on tuo edellä kuvaamani tilanne on tullut usein vastaan - joskus on välimuistiin jäänyt virheellinen käyttäjätunnus ja sivusto ehdottelee sitä, kunnes sen poistaa.