Puimatanner > Hartaus ja rukous

Saarnoja

<< < (2/30) > >>

Adina:
En tiedä Norolammesta sen enempää kuin Vastiskaan,
..meidän luokalla oli myös tyttö jolla toinen jalka oli huomattavasti toista lyhyempi..
hän käytti toisessa kengässä korokepohjaa. Sellaiselle ihmiselle jalan piteneminen
olisikin huomattava helpotus arkielämään.

Natanael:
Olen käynyt muutama vuosi sitten kuuntelemassa Norolampea livenä. Kuulemani puheet laista, evankeliumista ja armosta olivat _silloin_ erittäin hyviä. Hän itse sanoi puheessaan, että eräässä vaiheessa hän harhautui menestysteologiaan ja oli tehnyt siitä parannusta. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu!. Hieman huolestuttavia nuo hänen kotisivuillaan olevat enkelijutut ja Livets Ord - linkit. Veikkaan, että hän on saanut viime aikoina huonoja vaikutteita Seinäjokisen sensaatiohelluntailaisuuden suunnalta. Harmi. www.gospeloffaith.com

Adina:

--- Lainaus käyttäjältä: KnutL - 27.12.13 - klo:17:56 ---Olen käynyt muutama vuosi sitten kuuntelemassa Norolampea livenä. Kuulemani puheet laista, evankeliumista ja armosta olivat _silloin_ erittäin hyviä. Hän itse sanoi puheessaan, että eräässä vaiheessa hän harhautui menestysteologiaan ja oli tehnyt siitä parannusta. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu!. Hieman huolestuttavia nuo hänen kotisivuillaan olevat enkelijutut ja Livets Ord - linkit. Veikkaan, että hän on saanut viime aikoina huonoja vaikutteita Seinäjokisen sensaatiohelluntailaisuuden suunnalta. Harmi. www.gospeloffaith.com

--- Lainaus päättyy ---

Katsoin millä sivulla oli linkki livets ordiin, niin siinä oli yllä tämä teksti;

Laitan tähän sinulle muutamia linkkejä, joiden kautta voit seurata suomeksi uutisia Israelista. Nämä palvelut ovat eri tahojen tai henkilöiden ylläpitämiä, joten en voi ottaa niistä tai niiden välittämistä viesteistä mitään vastuuta.

Toivon, että voit näidenkin linkkien kautta löytää oikeata ja ajankohtaista tietoa Israelin tilanteesta.

Luonnollisesti myös näissä uutisissa sinun tulee muistaa, että mistä näkökulmasta asioita katsotaan ja sen mukaan myös osata niitä "lukea".

Eli vaikuttaisiko siltä ettei hän ota vastuuta linkeissä olevien opetuksesta ???

Natanael:

--- Lainaus käyttäjältä: Adina - 27.12.13 - klo:18:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KnutL - 27.12.13 - klo:17:56 ---Olen käynyt muutama vuosi sitten kuuntelemassa Norolampea livenä. Kuulemani puheet laista, evankeliumista ja armosta olivat _silloin_ erittäin hyviä. Hän itse sanoi puheessaan, että eräässä vaiheessa hän harhautui menestysteologiaan ja oli tehnyt siitä parannusta. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu!. Hieman huolestuttavia nuo hänen kotisivuillaan olevat enkelijutut ja Livets Ord - linkit. Veikkaan, että hän on saanut viime aikoina huonoja vaikutteita Seinäjokisen sensaatiohelluntailaisuuden suunnalta. Harmi. www.gospeloffaith.com

--- Lainaus päättyy ---

Katsoin millä sivulla oli linkki livets ordiin, niin siinä oli yllä tämä teksti;

Laitan tähän sinulle muutamia linkkejä, joiden kautta voit seurata suomeksi uutisia Israelista. Nämä palvelut ovat eri tahojen tai henkilöiden ylläpitämiä, joten en voi ottaa niistä tai niiden välittämistä viesteistä mitään vastuuta.

Toivon, että voit näidenkin linkkien kautta löytää oikeata ja ajankohtaista tietoa Israelin tilanteesta.

Luonnollisesti myös näissä uutisissa sinun tulee muistaa, että mistä näkökulmasta asioita katsotaan ja sen mukaan myös osata niitä "lukea".

Eli vaikuttaisiko siltä ettei hän ota vastuuta linkeissä olevien opetuksesta ???

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos oikaisusta. Jotenkin sitä ei kännykällä surffatessa aina kaikkea huomaa.

-

Sivuilla esiintuodut enkelinäkyjutut ovat mielestäni edelleenkin heikolla pohjalla.

-
Kun tulin tietsikalla katsomaan asioita, huomasin myös tämän:
10/2012 alkaen Seinäjoen Helluntaiseurakunnan jäsen, jatkaen kiertävänä sananjulistajana
http://www.gospeloffaith.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=6&lang=fi


-

Henkilökohtaisesti en pidä Seinäjoen Helluntaiseurakunnan toimintaa sellaisena, joka kuuluu helluntailaisuuteen.

Adina:
Joo hyviä huomioita KnutL, itse myös vierastan seinäjoen hll.srk;nan toimintaa, en ole edes perillä nykyisestä tilanteesta
siellä. Tuo J.Norolammen opetus eksytyksistä oli mielestäni kuitenkin asiallinen :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta