Kirjoittaja Aihe: Yllättävän selvä johdatus  (Luettu 408 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Yllättävän selvä johdatus
« : 22.01.24 - klo:17:30 »
Eilen kirkossa tuli mieleen, että olisi ehkä hyvä kertoa evankeliumi pariskunnalle joka käy läpi miehen
saattohoitoa. Kolmekymppisiä ovat ja heillä pienet kaksoset.

Pastori sitten sattui eilen pitämään saarnan kohdasta missä Filippus lähetettiin kertomaan Jeesuksesta etiopialaiselle miehelle. Pastori rohkaisi kertomaan Jeesuksesta oman elämän tilanteissa. Ja hän kävi erilaisia pelkoja altistaa itsensä siinä tilanteessa.
Hän myös lisäsi että kaikkien inhimillisten esteiden lisäksi sielunvihollinen myös yrittää estää sen.

Eilen oli kiireinen päivä ja se jäi. Nyt aamulla taas kipuilin asian kanssa. :(

Olin liikenteessä aikaisemmin kuin mitä pitää olla töissä joten päätin piipahtaa aamiaisella paikallisessa diner'issä.

Mutta siihen tuli stoppi. Mun pitää ajaa rautatien yli yhdessä risteyksessä. MUTTA tien sulki pitkä tavarajuna ja punaiset valot risteyksessä senkun vilkkuivat. Se kesti todella kauan. Se itse asiassa peruutti ja sitten taas meni eteenpäin. Mutta sitten taas peruutti. Tämä toistui useamman kerran.

Minulle tuli mieleen että onkohan Herra tässä mukana?  ::)
Ja ajattelin että tässä sitä ollaan...niin kauan kunnes lähetän heille viestin. Siis sille pariskunnalle.

Päätin sitten että teen sen nyt. Sain kivan kokonaisuuden valmiiksi ja juuri kun olin lähettänyt sen juna vihdoin peruutti pois risteyksestä  ;D

Nyt olen siis diner'issä  :) Huvitti kun olin kirjoittanut heille, että olen mielessäni mennyt edestakaisin sen suhteen että kirjoitanko heille. Hoksasin olin ihan kuin se juna .  ;D




« Viimeksi muokattu: 22.01.24 - klo:17:38 kirjoittanut sandia »

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Yllättävän selvä johdatus
« Vastaus #1 : 22.01.24 - klo:17:41 »
He ovat olleet hyvin avoimia somessa tilanteestaan. Asumme heistä kaukana enkä ole juttuyhteydessä heidän kanssaan. Siksi viesti oli okei kommunikointitapa.

Poissa Malakia

  • Viestejä: 317
Vs: Yllättävän selvä johdatus
« Vastaus #2 : 22.01.24 - klo:18:09 »
He ovat olleet hyvin avoimia somessa tilanteestaan. Asumme heistä kaukana enkä ole juttuyhteydessä heidän kanssaan. Siksi viesti oli okei kommunikointitapa.

😇
👍

Poissa Korpima

  • Viestejä: 1239
Vs: Yllättävän selvä johdatus
« Vastaus #3 : 22.01.24 - klo:19:36 »
Kannustava tarina! Vaatii varmasti rohkeutta ja luottoa omiin  ilmaisutaitoihin. En kyllä tiedä, miten osaisin itse tiivistää evankeliumin lyhyeen, mutta ymmärrettävään muotoon. Ja vastaanottajaa ajatellen.

Poissa pax

  • Viestejä: 1700
Vs: Yllättävän selvä johdatus
« Vastaus #4 : 22.01.24 - klo:19:50 »
Hienosti toimittu.

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Yllättävän selvä johdatus
« Vastaus #5 : 22.01.24 - klo:21:15 »
Rohkaisevaa kokea tällaisia, tuovat ilon.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6428
Vs: Yllättävän selvä johdatus
« Vastaus #6 : 23.01.24 - klo:00:20 »
Kiitos palautteesta.  :)

Pastori sanoi saarnassa, etta Jumala on se joka tekee aina suuremman tyon, meidan ei tarvii muuta kuin kertoa Jeesuksesta.