Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66389 kertaa)

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #435 : 18.11.20 - klo:20:16 »
Pitkään jatkuneet kivut ovat kroonistuneet.Ei ole kohta lääkettä,mitä ei olisi kokeiltu.Käy psyyken päälle jomotukset.Yöksi on lääke.että saan nukutuksi.Kiitos esirukouksista.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6775
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #436 : 18.11.20 - klo:20:28 »
Pitkään jatkuneet kivut ovat kroonistuneet.Ei ole kohta lääkettä,mitä ei olisi kokeiltu.Käy psyyken päälle jomotukset.Yöksi on lääke.että saan nukutuksi.Kiitos esirukouksista.

Vaimollani on samanlaisia vaivoja, rukoilen jatkossa teidän kummankin puolesta. Myös vaimoni puolesta saa muutkin rukoilla. Kiitos jo etukäteen.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6775
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #437 : 22.11.20 - klo:14:39 »
Pitkäaikainen hyvä ystäväni on vakavasti sairaana. Sain hänet kolmisen vuotta sitten houkutelluksi tänne foorumille. Hän kirjautuikin tänne nimimerkillä Fisher. Hän ei ole jaksanut kirjoitella, mutta soitti minulle hetki sitten sairaalasta. Rukoillaan, että Jumala tekisi ihmeen hänen kohdallaan ja parantaisi hänet tuosta vuosia kestäneestä vaivasta.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #438 : 22.11.20 - klo:15:41 »
Pitkäaikainen hyvä ystäväni on vakavasti sairaana. Sain hänet kolmisen vuotta sitten houkutelluksi tänne foorumille. Hän kirjautuikin tänne nimimerkillä Fisher. Hän ei ole jaksanut kirjoitella, mutta soitti minulle hetki sitten sairaalasta. Rukoillaan, että Jumala tekisi ihmeen hänen kohdallaan ja parantaisi hänet tuosta vuosia kestäneestä vaivasta.

Muistan häntä. Olen muistanut myös Sinua, vaimoasi ja jälkikasvua - en ehkä aivan joka päivä, mutta aika usein kuitenkin.
"Oi te Jeesuksen ystävät armoitetut, kaikki uskossa vaeltakaatte. Luja toivonne olkoon te ahdistetut, vaikka kiusoja, vaivoja (ja sairauksia) saatte. Teillä auttaja on, apu ahdinkohon, tätä tietä kulkiessanne. Hän on armollinen, Hän on uskollinen. Pysykää yhä Jeesuksessanne. "


Poissa Paulus

  • Viestejä: 6775
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #439 : 22.11.20 - klo:19:35 »
Olen muistanut myös Sinua, vaimoasi ja jälkikasvua - en ehkä aivan joka päivä, mutta aika usein kuitenkin.
"Oi te Jeesuksen ystävät armoitetut, kaikki uskossa vaeltakaatte. Luja toivonne olkoon te ahdistetut, vaikka kiusoja, vaivoja (ja sairauksia) saatte. Teillä auttaja on, apu ahdinkohon, tätä tietä kulkiessanne. Hän on armollinen, Hän on uskollinen. Pysykää yhä Jeesuksessanne. "

Olen kiitollinen rukoustuesta ja muistan Sinua myös rukouksissani. Olen aina iloinen, kun näen, että olet jaksanut käydä täällä. Vaimoltani myös terveiset ja hän on kiitollinen, kun muistat näitä lapsenlapsia, jotka olet tavannutkin. He ja heidän perheensä tarvitsevat monenlaista tukea.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6775
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #440 : 25.11.20 - klo:00:46 »
Tässä on yksi traaginen ihmiskohtalo, jota olisi syytä muistaa rukouksessa. En tiedä tapauksen yksityiskohtia enempää kuin mitä näissä lehtijutuissa kerrotaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/386812c2-3d31-41cf-bb66-c52c2a4387c9
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007639913.html
« Viimeksi muokattu: 25.11.20 - klo:01:03 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6334
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #441 : 26.11.20 - klo:16:00 »
Paljon rukoustarvetta moneen suuntaan. Siis todella paljon, olen varmaan sille melko sokea. Rukoilen tuon ruotsalaisenkin puolesta. Eikö Ruotsin valtio ole tehnyt mitään?

Kuulin juuri äsken että eräs läheinen ystävä täällä sai syövän. Lapsetkin ovat vielä kasvuiässä. Rukoillaan tämän perheen puolesta!




Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #442 : 04.12.20 - klo:21:36 »
Jeesus auta ullamaijaa. Kivut ovat kroonistuneet ja kestäneet vuosia.

Katsomme Sinuun, Jeesus.  Sinä olit kipujen mies ja sairauden tuttava.
Sinä tunnet ihmisen kaikkineen, mitä hänen arkipäiväänsä liittyy. 
Nyt anomme helpotusta ullamaijalle niin, että unet olisivat kivuttomat.

Jatkuvat kivut tuottavat ison rasitteen vieden voimavaroja.
Hoida ullamaijan henkeä, sielua ja ruumista kokonaisvaltaisesti.

Helpota sisartamme. Jeesus kannoit syntimme ja sairautemme ruumiissasi ristinpuuhun.
Tähän tartumme Sinuun katsoen ja apua pyytäen. Mikä on suunnitelmasi ullamaijan kohdalla se tapahtukoon.
Kiitos Sinulle, että saamme olla edessäsi tässä yhdessä anomisinemme.

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #443 : 06.12.20 - klo:08:22 »
Kiitos,Marjatta!Olen todella hyvin uupunut kivuissani.Ovat jääneet vaivaamaan isohkon leikkauksen jälkeen.Lääkärit.nämä ajalliset,eivät löydä auttavaa lääkitystä,vaikka parhaansa yrittävät.Siunatkoon ja hoiitakoon hyvä Herramme meitä jokaista!

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #444 : 16.12.20 - klo:18:58 »
[Teksti vaihdettu]

Pyydän esirukousapua syöpäkipujeni tähden. Toivon että voisin mahdollisimman pitkään sairastaa kotona, mieluusti loppuun asti.



« Viimeksi muokattu: 24.01.21 - klo:20:24 kirjoittanut Oloneuvos »

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #445 : 09.02.21 - klo:13:35 »
Rukoilkaa puolestani, että kivut voitaisiin hoitaa.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6334
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #446 : 09.02.21 - klo:17:02 »
Jeesus auta Oloneuvosta kivuissa ja kaikessa mitä hän päivittäin joutuu kohtaamaan!

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6775
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #447 : 09.02.21 - klo:17:43 »
Jeesus auta Oloneuvosta kivuissa ja kaikessa mitä hän päivittäin joutuu kohtaamaan!

Yhdyn tähän rukoukseen lähes jokaisena päivänä. Herra voi myös parantaa, jos se on Hänen tahtonsa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6775
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #448 : 22.02.21 - klo:19:18 »
Soitin äsken Oloneuvokselle. Hän oli henkisesti hyvin pirteässä kunnossa ja pystyimme keskustelemaan lähes puoli tuntia. Hän odottaa hyvällä mielellä kotiin pääsyä. Antoi luvan kertoa kuulumisistaan ja saattaa olla, että jaksaa vielä tulla tännekin.

Hän antaa sisarelleen minun yhteystietoni siksi, että saan aikanaan tiedon hänen poislähdöstään ja voin ilmoittaa siitä tännekin.

Kerroin hänelle, että rukoilemme hänen puolestaan edelleen ja siitä hän oli kiitollinen.

"Sillä elämä on minulle Kristus ja kuolema on voitto." Fil. 1:21

Koska Oloneuvos ei ole 9.2. jälkeen ollut kirjautuneena foorumille, niin soitin juuri hetki sitten hänelle. Kovasti hänellä oli voimat vähissä emmekä pitkään keskustelleet. Valoisalla mielellä kuitenkin oli ja ymmärsin, että armon varassa odottaa edelleen tapahtuu sitten mitä tapahtuukin. Kerroin, että monet täällä muistavat häntä rukouksin. Jatketaan edelleen rukousta hänen puolestaan.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6334
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #449 : 22.02.21 - klo:21:19 »
Juu pidetään mielessä ja rukoillaan Oloneuvoksen puolesta yhä.