Kirjoittaja Aihe: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!  (Luettu 21151 kertaa)

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #30 : 25.07.15 - klo:16:06 »
Todennäköisesti ketjun aloittajan viittaama nokialainen poikamies löytyy osoitteesta:

http://nokialainen.blogspot.fi

Hoh...
Aika paljon on Juhani muuttunut sitten viime näkemän? Miten tuo liittyy Juhani Aitomaahan? Kysymys siis aloittajalle, jos tuota kirjoittaa luulet Aitomaaksi.
Ihmisroska

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #31 : 25.07.15 - klo:22:14 »
Kovasti on Juhani muttunut kuvan mukaan. Todellakin vihjailut "toiminnassa mukana ollut" voisi täsmentää.
Kannattaisi tarkistaa ainakin faktat ennen kuin lähtee parjamaan jotakin jota ei tunne.

Olen kuullut JA;n opetusta esim. täältä; http://www.evankeliumikoulu.fi/?post_type=wpfc_sermon
Rauhallista Sanan mukaista opetusta.

Näissä "herätyksissä" on mukana ihmispalvonta. Joku "jumalanvoideltu", joita vuoron perään nostetaan jalustalle palvonnan kohteeksi.
Mukaan liittyy kova hypetys. Hypetys pysyy kohteet vaihtuu.
Kun Jeesus Kristus ei riitä, nostetaan ihmisiä jalustalle, joita palvotaan.
« Viimeksi muokattu: 26.07.15 - klo:00:11 kirjoittanut Pökkelö »

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #32 : 25.07.15 - klo:22:28 »
Näissä "herätyksissä" on mukana ihmispalvonta. Joku "jumalanvoideltu", joita vuoron perään nostetaan jalustalle palvonnan kohteeksi.
Mukaan liittyy kova hypetys. Hypetys pysyy kohteet vaihtuu.
Kun Jeesus Kristus ei riitä, nostetaan ihmisiä jalustalle, joita palvotaan.
Olen samaa  mieltä. Noin se taitaa mennä.
Mikähän kumma hinku on aina saada kovaa hypetystä aikaan, mistä se
oikein juontaa juurensa?

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #33 : 26.07.15 - klo:00:00 »
Kaikkein vaikeinta on ahdistusten hetkillä uskoa Jeesukseen ja Jumalan huolenpitoon.
Tarvitaan jotain konkreettista, johon kiinnittää "uskon silmät".
Silloin sielunvihollinen tarjoaa vaihtoehdon purjehtiessa valkeuden enkelinä näyttämölle.
Leipää ja sirkus huvia, jolla arjen ahdistuksen voi hetkeksi  unohtaa.
Samalla on jotain mitä näyttää uskomattomalle maailmalle, muka Jumalan suuria töitä.
Pitäähän olla jotain konkreettista näkyvää.

Kun usko ei riitä.

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #34 : 26.07.15 - klo:00:25 »
Pökkelö kuvaa hyvin noita asioita ja ansoja.

On kauhean vaikea enää repeytyä mihinkään väkeviin herätyksiin, kun on kerran pisaran verran saanut maistaa Jumalan rakkautta armon muodossa. Pieni maku siitä kalliista hunajanpisarasta. Pohjalla sen vasta maistaa. Kun ei ole mitään.

Seurakuntien ongelma on se, että lakia ei saarnata sellaisena kuin se on. Siksi evankeliumikaan ei voi olla esillä täydessä mitassaan. Ihmiselle jää tilaa liikaa. Ihmisen mahdollisuuksille.
Ihmisroska

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #35 : 26.07.15 - klo:10:45 »
Herätyksestä puhutaan niinkuin se olisi jonkinlainen ihannetila. Sitä se ei kuitenkaan ole sen kohdalla, joka on herätyksessä. Jos herätyksen tilaa kestää pitkään, niin sillä voi olla varsin surulliset seuraukset. Herätyksen tilassa Paavo Ruotsalainen kulki jalkapatikassa pitkälti toistasataa kilometriä Nilsiästä Jyväskylään seppä Högmanin luo. Seppä tunsi heränneen tunnot ja niinpä hän kysyikin Paavolta, että katselitko moniakin puunoksia ripustaaksesi itsesi narun jatkoksi.

Ihannetila olisi se, että herätyksen tila jäisi mahdollisimman lyhyeksi ja että armon evankeliumi avautuisi niin kirkkaasti, että omat mahdollisuudet tulisivat nollatuiksi.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #36 : 02.08.15 - klo:16:01 »
Täällä on Juhani Aitomaan nimi esiintynyt jossain määrin kielteisessä sävyssä. Juhani on kuitenkin mielestäni jo nyt ehtinyt tehdä kirkkohistoriallisesti merkittävän urakan paljastaessaan meitäkin koskevia, maailmanlaajuisia harhoja. Ja on syytä toivoa, että tämä linja jatkuu edelleen.

Juhani on ryhtynyt vaativaan tehtävään ja toimittaa nykyisin lehteä: Näkökulma. Lehti on maksullinen, mutta hyvin edullinen. Paperiversio maksaa postikuluineen 5,10 euroa/numero ja pdf-versio 2,50. Itse olen lukenut kokonaan vasta numeron 1. Kakkonen on meneillään noin puolessa välissä, mutta jo tässä vaiheessa voin lehteä suositella.

Lisää tietoa saa täältä:
http://nakokulma.valmiskauppa.fi/lehdet-c-16.html
« Viimeksi muokattu: 02.08.15 - klo:16:03 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa RemnantBride

  • Viestejä: 15
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #37 : 16.08.15 - klo:22:03 »
Juhani Aitomaa on itse mennyt pahasti harhaan ja levittämään paikkaansa pitämättömiä juoruja JUMALAN aidosta palvelijasta. Juhanin tulisi tehdä PARANNUS kaikesta valheen levittämisestä ennen kuin joutuu JUMALAN eteen vastaamaan jokaisesta valheen sanastaan. "Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä" (Matt 12).

PIMEYS + VALKEUS = PIMEYS.

Eli vaikka Juhani ihan oikein varoittaa Toronto eksytyksestä tms, joka on hyvä, niin nyt hän on kuitenkin kyllä erittäin pahasti sokeutunut ja suoraan vihollisen käytössä kun parjaa aitoa JUMALAN miestä.

TULKAA ITSE SEURAAMAAN OMIN SILMIN VÄKEVÄÄ LOPUN AJAN HERÄTYSTÄ, JOS ETTE USKO! KAIKKI TULEE LIVENÄ SUORANA LÄHETYKSENÄ NETIN KAUTTA 29.-31.8 MYÖS SUOMEKSI TULKATTUNA!

Lisätietoa ja linkit tulossa pian! -> www.repentfinland.fi







Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #38 : 17.08.15 - klo:09:21 »
Kerro nyt vielä miksi kutsut häntä nokialaiseksi ja vanhaksi pojaksi? Muuten levität itse paikkaansa pitämättömiä juttuja.
Olen kysynyt jo samaa saamatta vastausta.

Ihmisroska

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #39 : 17.08.15 - klo:10:39 »
Juhani Aitomaa on itse mennyt pahasti harhaan ja levittämään paikkaansa pitämättömiä juoruja JUMALAN aidosta palvelijasta. Juhanin tulisi tehdä PARANNUS kaikesta valheen levittämisestä ennen kuin joutuu JUMALAN eteen vastaamaan jokaisesta valheen sanastaan. "Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä" (Matt 12).

PIMEYS + VALKEUS = PIMEYS.

Eli vaikka Juhani ihan oikein varoittaa Toronto eksytyksestä tms, joka on hyvä, niin nyt hän on kuitenkin kyllä erittäin pahasti sokeutunut ja suoraan vihollisen käytössä kun parjaa aitoa JUMALAN miestä.

TULKAA ITSE SEURAAMAAN OMIN SILMIN VÄKEVÄÄ LOPUN AJAN HERÄTYSTÄ, JOS ETTE USKO! KAIKKI TULEE LIVENÄ SUORANA LÄHETYKSENÄ NETIN KAUTTA 29.-31.8 MYÖS SUOMEKSI TULKATTUNA!

Lisätietoa ja linkit tulossa pian! -> www.repentfinland.fi

Vastauksen sävy jo kertoo mistä Hengestä on kyse.
Samoin väitteet Aitomaata kohtaan. Tuntematta faktoja esittää syytöksiä valheellisin perustein.

Turussakin on ollut tämä sama "Väkevä herätys" muun muassa Martin kirkossa "Ilpoisten piirin" nimellä.
30 vuotta tiistai illat ovat pyörineet. Saavat olla rauhassa Martin kirkossa. Heidän herätyksensä ei häiritse kirkkoa eikä Turkulaisia.
Kukaan maailman ihminen ei jaksa sille enää edes naureskella , kuten taannoin vuosia sitten.

Se on sielunviholliselle täysin vaaraton, joten se saa olla rauhassa. Samat ilmiöt siellä on tapahtunut kuin linkkisi "väkevässä herätyksessä".
Sen kautta ei tule ihmisiä uskoon, vaan samasta hengestä juopuneet käyvät siellä. Uusia tulee mukaan lähinnä joitakin uskovien joukosta menoa katsomaan tulleita.
Useat uskovat käyvät katsomassa kerran kaksi, liittymättä mukaan.
Siitä on riitojen kautta lohjennut pienempiä ryhmiä, jotka kituuttaa omissa pienissä porukoissaan.

Tällainen toiminta on johtaja keskeistä. "Uskon silmät" kiinnitetään johonkin karismattiseen henkilöön, jota sokeasti seurataan.
Tämä ottaa paikan Jeesukselta Kristukselta palvonnan kohteena. Häntä ei saa arvioida eikä koetella Jumalan Sanalla; kuten Raamattu kehottaa ( ja Aitomaa tekee).
Tämä on sielunvihollisen ansa pinnallisille ihmisille, jotka eivät koe tarvetta juurtua Jeesuksen Kristukseen ja ottaa ristiänsä.

Aitoa herätystä seuraa aina viha ja vaino. Aina !


« Viimeksi muokattu: 17.08.15 - klo:11:03 kirjoittanut Pökkelö »

Poissa RemnantBride

  • Viestejä: 15
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #40 : 17.08.15 - klo:12:37 »
Juuri näin on todella väärin, että tuntematta faktoja Juhani sekä nokialainen vanhapoika ja muutama muu täällä esittää vääriä syytöksiä tuntematta. Se on tosiaan helppo sieltä Suomen perukoilta huudella, kun ei ole itse paikanpäällä. Muuten ei kannata pitää myöskään Aitomaata guruna. Hän on erehtynyt tässä asiassa pahemman kerran. HERRA häntä muistakoon armossaan ja avatkoon hänen sokeat silmänsä Totuudelle. JEESUS ON HERRA!

Tässä todellisessa aidossa Pyhän Hengen lopunajan Herätyksessä on tullut valtavasti ihmisiä uskoon! Valtavia Jumalan ihmeitä tapahtuu: AIDS potilaiden veri muuttuu negatiiviseksi, syövät häviävät, rammat kävelevät, sokeat saavat näkönsä, diabetes paranee, veri ja sisäelin sairaudet paranevat. Maan tunnetut lääkärit todistavat ihmeparantumiset HERRAMME JEESUKSEN KRISTUKSEN kunniaksi! Parantumisia on niin paljon, että Jesus is LORD Radion kanavat ovat tukossa monta kuukautta ihmisten todistuksia, kun he soittavat ja kertovat mitä JUMALA on tehnyt heidän elämässään vapauttaen ja parantaen. Tulkaa itse kuuntelemaan netin kautta. Tällä Jeesus on HERRA radiolla valtavasti myös suomalaisia kuuntelijoita: www.jesusislordradio.info

Rahaa/kolehtia ei kerätä eikä saarnata tämän maailman menestysteologiaa. Saarnataan JEESUSTA KRISTUSTA RISTIINNAULITTUNA, YLÖSNOUSSEENA JA PIAN TULEVANA. Sanoma on aina sama: JEESUKSEN VERI JA RISTI. Tämä on valtavan kaunis Herätys. Itse paranin vaikeasta astmasta ja allergioista kun HERRAN Profeetta Dr Owuor vieraili maassamme maaliskuussa.

HEDELMÄ ON VALTAVAN HYVÄÄ JA KAUNISTA: leskistä ja orvoista huolehditaan, valtavan suuria kastetilaisuuksia on nyt ympäri Keniaa, kun ihmiset menevät Raamatulliselle upotuskasteelle, avoliitot tullaan solmimaan avioliitoiksi, lapset tuodaan siunattaviksi, rikolliset palauttavat aseitaan, ihmiset palauttavat varastamiaan tavaroita omistajille, koko yön kestäviä rukousvalvojaisia on ympäri seurakuntia, todella väkeviä. Koko yö ylistetään PYHÄÄ ISRAELIN JUMALAA ja rukoillaan ja tehdään parannusta itsenä, seurakunnan ja koko maan puolesta. Herätyksessä on mukana paljon maan johtoa, lakimiehiä, lääkäreitä, köyhiä ja rikkaita, leskiä, orpoja. Herätys kuuluu kaikille, joiden sydän odottaa herätystä!

Kun Profeetta Dr Owuor käy ulkomailla, niin useissa maissa hallitusta ja Presidenttiä myöten ottavat osaa kokousjärjestelyihin. Ja valtavia parantumisia tapahtuu TV-kameroiden edessä. Profeetta Dr Owuor aina haastattelee tarkkaan parantuneet, ja kehottaa menemään samalle lääkärille takaisin ja lääkärintodistusten kanssa ja lukuisat ihmiset tulevat uskoon HERRAAN JEESUKSEEN näiden ihmeiden kautta. Ihmeiden tarkoitus on evankelioida ihmiset JEESUKSELLE.

TÄMÄ ON KAUAN ODOTETTU JA RUKOILTU KAUNIS VÄKEVÄ VOIMALLINEN LOPUNAJAN PYHÄN HENGEN HERÄTYS. Parannuksenteon herätys. Kiitän HERRAA, että saan HÄNEN suuressa armossaan olla mukana Herätyksen keskellä täällä Siunatussa Keniassa.

Valmistakaa tie MESSIAS on tulossa!


Siunausta itse kullekin!

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #41 : 17.08.15 - klo:13:20 »
Profeetta Dr Owuor aina haastattelee tarkkaan parantuneet…

Olisi parempi pysyä tosiasioissa. Jos kuvailtu ihmeiden määrä olisi totta, niin käytännössä ei olisi mitään mahdollisuutta haastatella jokaista. Siis aina.

Sattumoisin tunnen Juhanin ja olen ollut hänen kanssaan tekemisissä jonkinlaisissa liikeasioissakin. Tunnen hänet miehenä, joka kärsii itse ennemmin taloudellista vahinkoa kuin että aiheuttaisi sitä toisellle. Jos olisin jommalta kummalta ostamassa käytettyä autoa, niin Juhaniin luottaisin enemmän. Jostain syystä.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #42 : 17.08.15 - klo:14:19 »
Eli nyt nokialainen vanhapoika ja Juhani eivät enää olekaan yksi ja sama henkilö. Virhettä ei ole kuitenkaan vielä tunnustettu.
Kristitty ei ota itselleen guruja. Ei Juhania, eikä muitakaan.

Kannattaa myöntää omat virheensä jos haluaa ihmisten kuuntelevan tai uskovan juttuja. Jos ei suoriin kysymyksiin vastaa suorasti, niin itse en vaivaudu enempää tuhlaamaan aikaani.

Minua vaivaa myös se, että vihjaillaan jostain julistajasta on kuultu hyvin negatiivisia asioita (tässä tapauksessa Aitomaasta) ja sitten sanotaan, että ei halua lähteä juoruamaan. Mitä tuollainen on jos ei juoruamista? Heitetään epämääräinen syytös ja sitten ollaan olevinaan puhtaalla mielellä, kun "ei lähdetä juoruamaan"...

Viittaan kintaalla lopuillekin jutuille, koska tyyli on mitä on.
« Viimeksi muokattu: 17.08.15 - klo:14:24 kirjoittanut Mice »
Ihmisroska

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #43 : 17.08.15 - klo:20:24 »







Remnantbride

Myönnät kuitenkin Juhanin varottaessa aikanaan Toronton eksytyksestä, hän oli oikeassa.
Silloin Aitomaa ja Lievosen "pieni lauma" julkaisu olivat etulinjassa rohkeimpina, jotka paljastivat kyseisen eksytyksen.

Yhtä lailla saivat silloin vastustusta, kun uskalsivat nousta "herran profeettoja ja voideltuja" vastaan.
Nyt myönnät Aitomaan toimineen silloin oikein. Kuule. Nyt on vain kulissit ja näyttelijät vaihtuneet. Henki eli näytelmä on edelleen täsmälleen sama. Ikävä kyllä.
Ja kunhan Rukoilevaisten sivuille ilmestyy James Mayn puhe, niin voit itse kuunnella.
Hänen mielestään suurin uhka kristityille Islamin väkivallan sijasta on tämä "väkevä herätys". Kun kupla puhkeaa, kääntyy ihmiset kristinuskoa vastaan.
Ikävä kyllä.
Ja May elää itse Afrikassa opettaen paikallisille Jumalan sanaa.

Kuvaamasi ilmiöt on sielunvihollisen temppu, jolla saa silmät kiinnitettyä tapahtumiin, Jeesuksen Kristuksen sijasta.
Ihmeiden ilmapiirissä tärkein unohtuu, ja siihen sielunvihollinen tähtää. 
« Viimeksi muokattu: 17.08.15 - klo:20:28 kirjoittanut Pökkelö »

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: TERVEISIÄ VÄKEVÄN HERÄTYKSEN KESKELTÄ!
« Vastaus #44 : 18.08.15 - klo:17:21 »
...
Ihmeiden tarkoitus on evankelioida ihmiset JEESUKSELLE.

TÄMÄ ON KAUAN ODOTETTU JA RUKOILTU KAUNIS VÄKEVÄ VOIMALLINEN LOPUNAJAN PYHÄN HENGEN HERÄTYS.
...

Kannattaa myös muistaa mitä Jeesus sanoi: (Matt 7:22-23)
"Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet
ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. "


Kovasti sinä RemnantBride ylistät herätystä isolla H:lla ja profeettaa isolla P:llä. Valitettavasti herätyksen
toiminta kaikkineen, tai profeetan puheet, eivät sinua pelasta. Asian ydin on jossakin muualla.
« Viimeksi muokattu: 18.08.15 - klo:17:23 kirjoittanut Taisto »