Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 65909 kertaa)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #195 : 13.02.19 - klo:05:31 »
Toivottavasti Andromeda ja puoliso voivat suhtkoht okei. Olen kiitollinen etta mieheni fuusio on edennyt okei eika ehka tarvii vaihtaa metalliosia selassa. Luuduttamisleikkaus se operaatio on kai suomeksi.

Poissa Alvari

  • Viestejä: 592
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #196 : 13.02.19 - klo:11:01 »
Taas ystäväni puolesta pyydän rukousta. Uusi leikkaus, jossa korjataan edellisessä isossa leikkauksessa sattunutta virhettä. Uusi leikkaus ollut tänään. En ole vielä saanut tietoa, miten on mennyt.

Poissa Andromeda

  • Viestejä: 33
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #197 : 14.02.19 - klo:19:48 »
Aivoleikkaus sujui hyvin, nyt toivutaan pikkuhiljaa. Parannusta on jo nähtävissä, näkökyky on palautunut ja päänsärky poissa. Antibioottikuuri jatkuu vielä pitkään, varmuuden vuoksi. Olen todella kiitollinen esirukouksista, ja minä puolestaan jatkan rukoilua Sandian miehen puolesta. Alvarin ystävää muistan myös, ja rukouksia lähetän Oloneuvoksenkin paranemisen vuoksi. Siunausta teidän kaikkien iltaan  :).
Jumalan armo on sillan ja veden välissä
-Augustinus

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #198 : 28.03.19 - klo:19:48 »
Pyytäisi esirukousta nuoren miehen puolesta, joka joutui todella inhoittavan ja uhkaavan käyttäytymisen kohteeksi. On jo muutenkin haavoittunut sielu, tää on vähän liikaa.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #199 : 28.03.19 - klo:19:51 »
Pyytäisi esirukousta nuoren miehen puolesta, joka joutui todella inhoittavan ja uhkaavan käyttäytymisen kohteeksi. On jo muutenkin haavoittunut sielu, tää on vähän liikaa.

Yhdyn tähän rukoukseen.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #200 : 25.04.19 - klo:22:22 »
APUA !

Jalkoja uhkaa lisäamputaatio.
Olin mielessäni toivonut, että saisin vielä ensi kesänä kävellä ilman apuvälineitä (edes pari sataa metriä) ja poimia marjoja tien penkalta.

Olin hyväkuntoinen mies nuorena, mutta en osannut siitä Jumalaa arvostaa ja kiittää. Nyt kaipaan edes yhtä sellaista päivää, mutta näyttää siltä, ettei sellaista enää tule.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #201 : 25.04.19 - klo:23:26 »
Rankka tilanne sinulla, Oloneuvos! Herra auta Oloneuvosta, näet hänen terveyshaasteensa ja jalat mitkä eivät tahdo parantua. Auta häntä! Jeesuksen nimessä pyydän tätä.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #202 : 26.04.19 - klo:06:20 »
Rankka tilanne sinulla, Oloneuvos! Herra auta Oloneuvosta, näet hänen terveyshaasteensa ja jalat mitkä eivät tahdo parantua. Auta häntä! Jeesuksen nimessä pyydän tätä.

Yhdyn sydämestäni tähän rukoukseen. Herra armahda! Sinä voit auttaa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #203 : 26.04.19 - klo:10:26 »
Rukoilen Oloneuvoksen puolesta.

Pyydän rukouksianne tuttavani puolesta, jolla saattaa olla sama tilanne kuin Oloneuvoksella. Hänellä on diabetes ja jalasta tulee märkää. Hänen piti eilen mennä lääkäriin, mutta jostakin syystä hän ei mennyt. Rukoilisitteko sen puolesta, että hän menisi sinne lääkäriin ja että jalka parantuisi ja amputoinnilta vältyttäisiin?

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #204 : 26.04.19 - klo:12:52 »
Liityn rukousrintamaan Oloneuvoksen puolesta.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #205 : 26.04.19 - klo:15:31 »
Pyydän rukouksianne tuttavani puolesta, jolla saattaa olla sama tilanne kuin Oloneuvoksella. Hänellä on diabetes ja jalasta tulee märkää. Hänen piti eilen mennä lääkäriin, mutta jostakin syystä hän ei mennyt. Rukoilisitteko sen puolesta, että hän menisi sinne lääkäriin ja että jalka parantuisi ja amputoinnilta vältyttäisiin?

Nyt hän on käynyt lääkärissä.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #206 : 27.04.19 - klo:23:22 »
Liityn rukousrintamaan Oloneuvoksen puolesta.

Lämmin kiitos kaikille teille, jotka olette muistaneet minua rukouksissanne. Tulin 2 tuntia sitten kotiin Lohjan sairaalasta. Sain sairaalassa ja mukaan kotiin ihon alle pistettäviä veritulppaa liuottavaa lääkettä. Vasempaan pohkeeseen on alkanut muodostua kivulias veritulppa. Palaan sairaalaan viikonlopun jälkeen heti maanantaiaamuna ennen kahdeksaa. Jatkavat kokeita. Nyt olen pyörätuoliin sidottu.

Toivon hartaasti ettei kumpaakaan jalkaani tarvitsisi (enää lisää) amputoida ja että saisin vielä kesällä poimia muutaman tuohirasian mustikoita ja mansikoita sekä syksyllä puolukoita. Pakkaseen laittaisin talven pimeiden päivien varastoon, herkutteluhetkiin.

Minäkin tahdon rukoilla teidän puolesta, jotka elätte ahdistusten, vaikeuksien ja hädän keskellä.
 
Teillä auttaja on,
apu ahdinkohon,
tätä tietä kulkiessanne.
Hän on armollinen,
Hän on uskollinen,
pysykää yhä Jeesuksessanne

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #207 : 10.05.19 - klo:18:52 »
Pyydän edelleen esirukousta tuttavani jalan paranemisen puolesta. Jalassa on ollut pitkään tulehdus, turvotusta ja märkimistä. Turvotus jo välillä hävisi, mutta on alkanut tulla takaisin.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #208 : 11.05.19 - klo:02:52 »
Pyydän edelleen esirukousta tuttavani jalan paranemisen puolesta. Jalassa on ollut pitkään tulehdus, turvotusta ja märkimistä. Turvotus jo välillä hävisi, mutta on alkanut tulla takaisin.

Tuttavasi on ollut mielessäni ja olen rukoillut hänen puolestaan, että lääkärit ja Herra häntä auttaisi. Luulen ymmärtäväni häntä, kun itsellänikin on samoja vaivoja. Rukoillessani koin, että tuttavallasi ei diabetes ja jalat ole ainoa elämää rasittava sairaus. No, Herra tietää ja on armollinen.

Siunaan ja muistan myös Sinua xyz.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #209 : 11.05.19 - klo:09:10 »
Kiitos, Oloneuvos. On totta, että tuttavallani on monia muitakin sairauksia. Minäkin rukoilen sinun puolestasi.