Kirjoittaja Aihe: Sarasvuo saarnaa  (Luettu 18705 kertaa)

Lydia

  • Vieras
Sarasvuo saarnaa
« : 26.11.13 - klo:22:15 »
Pohdin asiaa, hämmästelin mielessäni ja kummastelin. Mutta..onhan ihan pappeja jotka eivät itsekkään usko eivätkä tunne Jeesusta omakohtaisesti. Voivat sitten pyytää halukkaita puhumaan joilla on puhelahjat.

KTS

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #1 : 26.11.13 - klo:23:35 »
Mä en ymmärrä mikä ongelma on tänään ollut joillekin että Sarasvuo on puhunut Kallion Kirkossa.
Antaa pojan puhua.

Saldo

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #2 : 27.11.13 - klo:02:34 »
Sarasvuohan on evlut kirkon jäsen ja Kallion kirkko on antanut jäsenilleen tilaisuuden sanoa mitä on mielessä. Samoin tehdään helluntaiseurakunnissakin, joissa jäsenyyteen käydään uudestisyntymän ja kasteen kautta.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #3 : 27.11.13 - klo:07:08 »
Tärkeintä ei kaiketi ole se, kuka puhuu, vaan mitä puhuu. Tiedän tapauksen, että ei-uskova pappi saarnasi niin voimallisesti, että tuli herätystä ja ihmisiä tuli oikeasti uskoon. Pappi kertoi itse tästä. Piäisi kuitenkin julistaa Kristusta, ei ihmisen hyvyyttä.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Adina

  • Viestejä: 416
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #4 : 27.11.13 - klo:08:17 »
Sarasvuon käsitys pelastuksesta?

Jari Sarasvuo:
Kun puhun pelastuksesta, en tarkoita mitään tuonpuoleista tai yliluonnollista. Tämä on lähtökohta. Pohdin tämänpuoleista, ajallista taivaltamme. Puhe tuonpuoleisesta on usein silkkaa korskeutta ja taikauskoon takertumista.
Kol. 3:2
   
Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #5 : 27.11.13 - klo:09:20 »
Lainaus
Voivat sitten pyytää halukkaita puhumaan joilla on puhelahjat.

Lainaus
Mä en ymmärrä mikä ongelma on tänään ollut joillekin että Sarasvuo on puhunut Kallion Kirkossa.

Lainaus
Sarasvuohan on evlut kirkon jäsen ja Kallion kirkko on antanut jäsenilleen tilaisuuden sanoa mitä on mielessä.

Lainaus
Tärkeintä ei kaiketi ole se, kuka puhuu, vaan mitä puhuu.

Mark 9:37 "Joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka minut ottaa tykönsä, se ei ota tykönsä minua, vaan hänet, joka on minut lähettänyt".
38 Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä".
39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa.
40 Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme.
___________________

No kukaan ei ottanut esille tätä kohtaa, vai millä te puolustatte että perkeleen sikiöt julistavat ilosanomaan ??

Saatana oli ensimmäinen ilosanoman julistaja Eevalle, ja Eeva ei havainnut mitään pahaa vaan hyvää perkeleen ilosanomassa !

Miten on, voiko vesi lähde, tuottaa karvasta ja makeaa vettä yhtä aikaa ??




Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #6 : 27.11.13 - klo:09:23 »
Katso Herra, edes ne jotka OPETTAVAT Sinun Sanaasi eivät havaitse mitään väärää tässä, kun Sinun Pyhä Huoneessasi tehdään Sinusta pilkkaa !

Herra, kuinka kauan saavat pahat hallita ja vallita ?

Tee Herra loppu jumalattomista.
Totisesti, totisesti.
________________________

Herra, anna ISON kiven tuhota Turun Tuomio kirkko, 7.2.2014 !
Tuhoa ja perin juurin hävitä koko paikka ja siellä pilkkaavat syntiset !
Totisesti, totisesti.

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #7 : 27.11.13 - klo:09:27 »
Tärkeintä ei kaiketi ole se, kuka puhuu, vaan mitä puhuu. Tiedän tapauksen, että ei-uskova pappi saarnasi niin voimallisesti, että tuli herätystä ja ihmisiä tuli oikeasti uskoon. Pappi kertoi itse tästä. Piäisi kuitenkin julistaa Kristusta, ei ihmisen hyvyyttä.

Tiedän täälläkin opettajan joka opettaa vastoin Jumalan Sanaa, eikä suostu tekemään parannusta!
Mitä arvelet, kuinka tähän toisen opin opettajaan tulisi suhtautua???

tapaus on vähän samanlainen kuin tämä:
2. Sam. 12:1
1 Ja Herra lähetti Naatanin Daavidin tykö. Kun hän tuli hänen tykönsä, sanoi hän hänelle: "Kaksi miestä oli samassa kaupungissa, toinen rikas ja toinen köyhä.
2 Rikkaalla oli lampaita ja raavaita hyvin paljon.
3 Mutta köyhällä ei ollut muuta kuin yksi ainoa pieni karitsa, jonka hän oli ostanut. Hän elätti sitä, ja se kasvoi hänen luonansa yhdessä hänen lastensa kanssa: se söi hänen leipäpalastansa, joi hänen maljastansa, makasi hänen sylissään ja oli hänelle niinkuin tytär.

ja koko luku!
__________________
42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
_________________
Mitä arvelet, kuinka tähän toisen opin opettajaan tulisi suhtautua???

KTS

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #8 : 27.11.13 - klo:09:29 »
Sarasvuon käsitys pelastuksesta?

Jari Sarasvuo:
Kun puhun pelastuksesta, en tarkoita mitään tuonpuoleista tai yliluonnollista. Tämä on lähtökohta. Pohdin tämänpuoleista, ajallista taivaltamme. Puhe tuonpuoleisesta on usein silkkaa korskeutta ja taikauskoon takertumista.

No juutalaisethan ovat yleisesti ottaen tuota mieltä ehkä joitakin mystikkolahkoja lukuunottamatta.

Laki ja vanhurskaus on tämänpuoleista elämää varten. Tuonpuoleista joko ei ole tai se on vähemmän kiinnostavaa kun ei siitä voi mitään tietää sanovat rabbit.

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #9 : 27.11.13 - klo:09:32 »
Tärkeintä ei kaiketi ole se, kuka puhuu, vaan mitä puhuu. Tiedän tapauksen, että ei-uskova pappi saarnasi niin voimallisesti, että tuli herätystä ja ihmisiä tuli oikeasti uskoon. Pappi kertoi itse tästä. Piäisi kuitenkin julistaa Kristusta, ei ihmisen hyvyyttä.

Tärkeintä ei kaiketi ole se, kuka puhuu, vaan mitä puhuu.

Voiko samasta lähteestä tulla karvasta ja makeaa vettä?

Lainaus
Pappi kertoi itse tästä. Piäisi kuitenkin julistaa Kristusta, ei ihmisen hyvyyttä.

Totta :)
Esim Keravan Helluntai seurakunta vai KIRKKKO (?) opettaa että ihmisen omia henkisiä hyviä puolia tulisi kasvattaa ja opettaa!

1 Moos 6
5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
6 niin Herra katui tehneensä ihmiset maan päälle, ja hän tuli murheelliseksi sydämessänsä.
7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #10 : 27.11.13 - klo:09:35 »
Sarasvuon käsitys pelastuksesta?

Jari Sarasvuo:
Kun puhun pelastuksesta, en tarkoita mitään tuonpuoleista tai yliluonnollista. Tämä on lähtökohta. Pohdin tämänpuoleista, ajallista taivaltamme. Puhe tuonpuoleisesta on usein silkkaa korskeutta ja taikauskoon takertumista.

No juutalaisethan ovat yleisesti ottaen tuota mieltä ehkä joitakin mystikkolahkoja lukuunottamatta.

Laki ja vanhurskaus on tämänpuoleista elämää varten. Tuonpuoleista joko ei ole tai se on vähemmän kiinnostavaa kun ei siitä voi mitään tietää sanovat rabbit.

Lainaus
Tuonpuoleista joko ei ole tai se on vähemmän kiinnostavaa kun ei siitä voi mitään tietää sanovat rabbit.

Miksi vääristät Jumalan Sanaa ja ilosanomaa ??

Ap. t. 23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".
7 Tuskin hän oli tämän sanonut, niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.
8 Sillä saddukeukset sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ei enkeliä eikä henkeä, mutta fariseukset tunnustavat kumpaisetkin.
_______________________
Onneksi Jumala perin pohjin tuhoaa kaikki Israelin viholliset ! Totisesti, totisesti!

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #11 : 27.11.13 - klo:09:46 »
Sarasvuohan on evlut kirkon jäsen ja Kallion kirkko on antanut jäsenilleen tilaisuuden sanoa mitä on mielessä. Samoin tehdään helluntaiseurakunnissakin, joissa jäsenyyteen käydään uudestisyntymän ja kasteen kautta.

Sarasvuohan on evlut kirkon jäsen

Olen melko varma en nyt ole tarkastanut, että Esim Pekka Haavisto ja Johanna_Korhonen on kirkon jäsen !

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Haavisto
http://fi.wikipedia.org/wiki/Johanna_Korhonen


Tätä uutta viiniä kirkkoon !

http://www.vantaansanomat.fi/keskustelut/105997
Lainaus
Johanna Korhonen haluaa parantaa kirkon mainetta

Kuten Iisebell ! ja Bileamin !

Lainaus
Kirkolliskokouksessa on kaksi kolmasosaa maallikoita ja yksi kolmasosa pappeja.
eli jumalattomat valtasivat kirkon laillisesti !

Lainaus
(Hän) On uhkaillut oikeudella eri mieltä olevia mediassa eikä papisto ole puolustautunut häntä vastaan Raamatun sanalla,mot

Hän on nykykirkon pääteologi,jonka edessä piispatkin vapisevat.
Jos joku on vähänkin eri mieltä hänen kanssaan saa syytteen syrjinnästä ja haasteen oikeuteen, jossa on jo voittanut.

Sananl. 25:26 Kuin sekoitettu lähde ja turmeltu kaivo on vanhurskas, joka horjuu jumalattoman edessä.
____________________




Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #12 : 27.11.13 - klo:09:49 »
Nyt pieni poika tahi tyttö, tahi sukupuoleton olento, tarvitsee henkistä neuvoa seksuaali-identiteetissä, kumpaa kirkon jäsentä suosittelette ??
Pekka Haavistoa vai  Johanna Korhosta ?


Vastavoima

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #13 : 27.11.13 - klo:09:51 »
Herra, edes uskoa tunnustavat uskovat eivät havaitse pimeyttä valkeudesta, totuutta valheesta.

Miksi elän !
Herra, jo riittää, ilmesty palvelijallesi !

KTS

  • Vieras
Vs: Sarasvuo saarnaa
« Vastaus #14 : 27.11.13 - klo:10:05 »
Sarasvuon käsitys pelastuksesta?

Jari Sarasvuo:
Kun puhun pelastuksesta, en tarkoita mitään tuonpuoleista tai yliluonnollista. Tämä on lähtökohta. Pohdin tämänpuoleista, ajallista taivaltamme. Puhe tuonpuoleisesta on usein silkkaa korskeutta ja taikauskoon takertumista.

No juutalaisethan ovat yleisesti ottaen tuota mieltä ehkä joitakin mystikkolahkoja lukuunottamatta.

Laki ja vanhurskaus on tämänpuoleista elämää varten. Tuonpuoleista joko ei ole tai se on vähemmän kiinnostavaa kun ei siitä voi mitään tietää sanovat rabbit.

Lainaus
Tuonpuoleista joko ei ole tai se on vähemmän kiinnostavaa kun ei siitä voi mitään tietää sanovat rabbit.

Miksi vääristät Jumalan Sanaa ja ilosanomaa ??

Ap. t. 23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".
7 Tuskin hän oli tämän sanonut, niin nousi riita fariseusten ja saddukeusten kesken, ja kokous jakautui.
8 Sillä saddukeukset sanovat, ettei ylösnousemusta ole, ei enkeliä eikä henkeä, mutta fariseukset tunnustavat kumpaisetkin.
_______________________
Onneksi Jumala perin pohjin tuhoaa kaikki Israelin viholliset ! Totisesti, totisesti!

En ole vääristänyt mitään sanomaa. Kerroin vain mikä on juutalainen kanta ja siihen suuntaanhan meshiaanisjashualaiset turhiaslössitkin ovat koko helluntaiherätystä reivaamassa. Jeesus on jo siirretty juoksupojan paikalle ja lihallisen kansan fanittaminen se kuulemma pelastaa koska veren syöminen ja juominen on "epäjuutalaista".

Eri asia onnistuvatko.