Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 65944 kertaa)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #405 : 13.07.20 - klo:17:03 »
Pyydän esirukousta tyttäreni puolesta. Hän on kipeänä ja on todennäköistä, että hänellä on covid. Eräällä kaverillaan oli. Nyt on tyttö testattu. Ollut viikon kipeänä. Ja on kovin kaukana kotoa.  :(

https://www.news9.com/story/5f088821e6fcc45ca5db5e12/tinker-afb-reports-new-singleday-high-for-covid19-cases

Itse olen ollut sillä kannalla että hänellä on paha sinusitis,kun nyt on poskionteloiden kohdalla jopa turvotusta ja tukkoisuus on ollut se ensisijainen oire. Nyt on sitten muutenkin kipeä olo, joten luulevat että se on covid. No pianhan sen saa tietää.
« Viimeksi muokattu: 13.07.20 - klo:17:37 kirjoittanut sandia »

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #406 : 13.07.20 - klo:17:47 »
Pyydän esirukousta tyttäreni puolesta. Hän on kipeänä ja on todennäköistä, että hänellä on covid. Eräällä kaverillaan oli. Nyt on tyttö testattu. Ollut viikon kipeänä. Ja on kovin kaukana kotoa.  :(

https://www.news9.com/story/5f088821e6fcc45ca5db5e12/tinker-afb-reports-new-singleday-high-for-covid19-cases

Itse olen ollut sillä kannalla että hänellä on paha sinusitis,kun nyt on poskionteloiden kohdalla jopa turvotusta ja tukkoisuus on ollut se ensisijainen oire. Nyt on sitten muutenkin kipeä olo, joten luulevat että se on covid. No pianhan sen saa tietää.

Rukoilin tyttäresi puolesta ja koetan muistaa jatkossakin.

Ilahduin siitä, että Oloneuvos on jälleen paikalla. Ja onnittelut merkkipäivän johdosta. Sehän olikin sitten Oloneuvoksen kuudeskymmenesseitsemäs synttäripäivä?  ;) ;) ;)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #407 : 13.07.20 - klo:21:14 »
Kiitos Paulus.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #408 : 17.07.20 - klo:16:24 »
Tytön covid testi oli positiivinen.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #409 : 25.07.20 - klo:22:46 »
Tytön paraneminen on mennyt hyvin. Menee töihin maanantaina, jos Herra sallii.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #410 : 30.07.20 - klo:18:53 »
Ilahduin siitä, että Oloneuvos on jälleen paikalla.

Jotenkin tulin hyvälle mielelle siitä, että Oloneuvos oli tänäänkin paikalla. Koetan muistaa rukouksessa ja toivon, että yhdessä muistamme.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #411 : 31.07.20 - klo:01:28 »
Juu huomasin myos Oloneuvoksen tanaan. Rukoillaan hanelle Kristuksen lasnaoloa jokaiseen hetkeen.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #412 : 31.07.20 - klo:20:52 »
Keskustelin juuri erään henkilön kanssa videon kautta. Hänellä on melko ilkeät covid oireet ja odottelee testituloksia. Rukoillaan hänen puolestaan!

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #413 : 12.08.20 - klo:16:44 »
Tämäkin henkilö voi okei. Kohta ollut 2 viikkoa eikä ole tarvinnut mennä sairaalaan.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #414 : 15.08.20 - klo:02:13 »
Juu huomasin myos Oloneuvoksen tanaan. Rukoillaan hanelle Kristuksen lasnaoloa jokaiseen hetkeen.

Kiitos Sandialle, Paulukselle, Pökkelölle ja kaikille muillekin, jotka olette muistaneet minua rukouksissanne. Olen saanut viettää aikaa enemmän Herran kanssa kuin koskaan ennen elämässäni ja käydä läpi jonkinlaista luopumisen prosessia. Elämän loppusuoralla huomaa, että tärkeitä ja tarpeellisia asioita on vähän tai kuten Herra sanoi: "... tai yksi ainoa!" Kalkkiviivoilla maalin näkee paremmin kuin aikaisemmin sitä kohti kulkiessa. Ja kuitenkin minä vieläkin tunnen vajavaisesti, mutta pian minä olen tunteva täydellisesti niin kuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

Noh, vielä on hiukkasen matkaa jäljellä, jos ei tule jotain äkillistä sairauskohtausta. Pyydän, että Herra sallisi minulle sellaisen "helpon lähdön" johon ei liity voimakkaita kipuja, hengitysvaikeuksia tai muuta sellaista - vähän kuin Jaakobin kokeman, kun hän sauvaansa nojaten antoi lapsilleen viimeiset ohjeet ja siunaukset ja sitten "veti hän jalkansa vuoteeseen ja kuoli" [1.MS 49:33]. Esirukouspyyntöni on jotain sellaista mitä tässä kappaleessa pyrin esittämään.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #415 : 15.08.20 - klo:04:12 »
Jeesus näet lapsesi sydämen tuossa yllä. Kiitos että olet koskettanut häntä ja hän saa olla lähelläsi. Herra sinä jopa sanot että se joka uskoo, ei näe kuolemaa. Kiitos että hän vain saa Sinun määräämälläsi ajalla siirtyä luoksesi!

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #416 : 15.08.20 - klo:11:03 »
Noh, vielä on hiukkasen matkaa jäljellä, jos ei tule jotain äkillistä sairauskohtausta. Pyydän, että Herra sallisi minulle sellaisen "helpon lähdön" johon ei liity voimakkaita kipuja, hengitysvaikeuksia tai muuta sellaista - vähän kuin Jaakobin kokeman, kun hän sauvaansa nojaten antoi lapsilleen viimeiset ohjeet ja siunaukset ja sitten "veti hän jalkansa vuoteeseen ja kuoli" [1.MS 49:33]. Esirukouspyyntöni on jotain sellaista mitä tässä kappaleessa pyrin esittämään.

Olen pyytänyt Herralta, että antaisit Oloneuvoksen olla vielä kanssamme, mikäli se suunnitelmiisi sopii, mutta jos otat hänet pois, niin auta, että lähtö olisi kivuton.

Tässä yhteydessä kerron jotain sellaista, mitä en rohkene mitenkään suureen ääneen toitottaa. Meitä kokoontuu täällä kolmen ukon porukka "säännöllisen epäsäännöllisesti". Ennakkoon ei ole sovittu, mistä kulloinkin puhutaan, mutta yleensä keskustelumme sivuavat näitä hengellisiä asioita, koska kaikki olemme uskovia.

Kun viime helmikuussa olimme koolla, niin saman päivän illalla nukkumaan mennessäni koin sekunnin murto-osassa jotain sellaista mitä en milloinkaan aiemmin ole kokenut. Tuosta kokemuksesta tuli mieleen Paavalin kertomus siitä, miten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen. En kuullut mitään ääniä, mutta koin olevani jossakin täysin erilaisessa maailmassa, jossa kaikki asiat ovat hyvin. Sitä on erittäin vaikea kuvailla ja jos kokemus olisi kestänyt kauemmin, niin paluu olisi saattanut olla hyvin vaikeaa. Mutta tuo välähdys antoi uskoa siihen, että jossakin on olemassa täysin erilainen maailma, kuin tämä, mitä päivittäin koemme ja missä elämme.

Mutta arkana tämän kokemuksen kanssa olen, enkä halua sillä elämöidä. Sen jälkeen voin ehkä hieman ymmärtää Paavalin sanoja: "En tiedä, oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, vain Jumala sen tietää…" (2. Kor. 12: 1-6)
« Viimeksi muokattu: 15.08.20 - klo:21:38 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Kolme esirukouspyyntöä
« Vastaus #417 : 12.09.20 - klo:19:31 »
1) Ystäväni Harri sai eilen päivällä sydäninfarktin. Hänelle tehtiin illalla yhden suonen pallolaajennus Meilahdessa hengen pelastamiseksi ja tiistaina jatketaan useamman suonen avosydänleikkauksella. Pyydän, että muistaisitte häntä.

2) Tänään tapasin kodissani nuoren miehen, joka oli kokenut houkutusta rukoilla Saatanaa ja anomaan häneltä maallista menestystä musiikkiuralleen. Eräät ystäväni varoittivat ottamasta häntä vastaan, mutta päädyin kuitenkin tapaamaan heikosta terveydestäni huolimatta. Pyydän, että rukoilisitte tämän nuoren miehen puolesta jos tunnette siihen kehotusta.

3) Minulle tehdään lisäkokeita ma 14.09 (HUS Lohjan sairaala) ja ti 15.09 (HUS, Meilahden sairaala) joitakin toimenpiteitä nielemisen helpottamiseksi jos maanantain tutkimukset antavat sellisiin aihetta ja mahdollisuuden. Toimenpiteiden tarkoitus on ilmeisesti helpottaa elämäni loppumatkaa. Tätä toivon, että voisimme yhdessä sopia ja  pyytää Herraltamme, että Hän olisi laupias ja armahtavainen loppumatkallani.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #418 : 12.09.20 - klo:19:49 »
Koetan muistaa rukouksessa.

Tulostin nuo rukousaiheet paperille. Ajattelin ottaa ne esille huomenna Laukaassa, jos sopiva tilaisuus siihen tulee. Siellä on kuitenkin useampia uskovia ja rukoilijoita koolla.
« Viimeksi muokattu: 12.09.20 - klo:20:05 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #419 : 12.09.20 - klo:20:15 »
Rukoilin Oloneuvoksen mainitsemien asioiden puolesta.