Kirjoittaja Aihe: Rukouspyyntö.  (Luettu 4280 kertaa)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #15 : 09.08.22 - klo:14:13 »
On ilmeisesti aika olla kiitollinen Herralle. Työkaverin silmille hyppiminen on loppunut. Eilen oli aivan siivosti ja jopa puhutteli minua kun oli työasioista kyse. Pidän samat tiukat rajat hänen kanssaan tosin päällä. Arvelen että jos olen avoimempi, hän jatkaa sitä.  En usko olleeni mitenkään yliavoin hänelle. Yritin normaalia työkavarikummunikointia työn takia. Mutta hän käytti kaikkea mitä sanoin minua vastaan.  Se oli melkein hassua. Se oli niin älytöntä.

Olen kiitollinen että Herra johti sen läpi ja yhä pyydän että Hän on kanssani joka hetki.

Poissa Opo

  • Viestejä: 345
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #16 : 26.08.22 - klo:16:03 »
Ensi yöksi tulee vieraita, joiden piti nukkua aitassa. Nyt kuitenkin naapurin vuokrattavalla mökillä on huudatettu musiikkia jo parina päivänä putkeen lähes yötä päivää. Pyydetään yhdessä, että lopettaisivat tänä iltana klo 22. Vuokraajan on varmaan vaikea mennä huomauttamaan "munivalle kanalle". Vesi kantaa ja voimistaa desibelit aikamoisiin mittasuhteisiin. Tämä on aivan uutta nyt, aikaisemmin ollut siedettävämpää. Kiitos!

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #17 : 27.08.22 - klo:15:19 »
Näin tämän pyynnön joskus illalla täällä, oli jo aamuyö varmaan Suomessa. Mutta rukoilin teidän asian puolesta kumminkin.
Harmittava tilanne teillä tuon melun kanssa.

Poissa Opo

  • Viestejä: 345
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #18 : 27.08.22 - klo:18:40 »
Kiitos! Meidän kaikkien rukoukset kuultiin. Ehkä he menivät muualle silloin, mutta taas aamupäivällä se jatkui.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #19 : 04.10.22 - klo:14:20 »
Pyydän rukoustukea parin todella haastavan vangin viisaasti käsittelemisessä.

Poissa Malakia

  • Viestejä: 313
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #20 : 04.10.22 - klo:14:31 »
Pyydän esirukousta autoni kuntoon saamiseksi, varaosa on todella vaikeasti löydettävissä, jos ollenkaan. Nyt lainaan vanhempieni autoa kunnes saan oman autoni kuntoon. Kiitos.

Poissa Opo

  • Viestejä: 345
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #21 : 04.10.22 - klo:14:46 »
Vangit ja auto ovat rukouksessa viedyt Herralle.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #22 : 04.10.22 - klo:18:32 »
Vangit ja auto ovat rukouksessa viedyt Herralle.

Samoin täällä. On kokemusta siitä, että Herra auttaa ihan käytännön asioissa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #23 : 04.10.22 - klo:23:56 »
Juu olen oppinut luottamaan kiperissä työasioissa Herraan. Joskus ei omat konstit riitä, tai ei tiedä mikä olisi viisas lähestymistapa.

Ja ihan varmaan myös autoasioissa.
Ja missä tahansa.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #24 : 05.10.22 - klo:23:48 »
Olin tänään täysin ällikällä lyöty.

Tänään jouduin kohtamaan nämä haasteelliset vangit 12 miehen ryhmässä, mikä kokoontui toista kertaa.
Se joka oli viikko sitten vihainen, kapinallinen ja hyvin äänekäs ja kaikki hänen vanavedessään kulkevat kapinalliset istuivat kiltisti, kuuntelivat, ottivat informaation vastaan ja myös sitten ottivat aktiivisesti keskusteluun osaan kun kävimme läpi yhtä harjoitusta.

Tämä viime viikon kapinajohtaja óli nytkin hyvin vahvasti asioita ilmaiseva, mutta se mitä hän sanoi, oli kaikki sellaista että se osoitti että hän ottaa vakavasti asiat ja tavallaan näytti missä hänen ajatuksensa tällä hetkellä ovat.
Sanoin hänelle, että minulla on juuri tuo sama lähtökohta työssäni. Hän oli samalla tavalla ällikällä lyödyn näköinen kuin minä olin kun aluksi ihmettelin ryhmän täydellistä muutosta.

On harvinaista, että yhdessä nauraa hekotamme toisessa ryhmässä, mutta nyt sekin tapahtui.
Se osoittaa heidän luottamustaan minuun johtajana omalla hassulla tavalla.

Olen TODELLA kiitollinen Herralle !!

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #25 : 06.10.22 - klo:14:08 »
Kummallisinta oli se, että en tuntenut yhtään pelko tai sellaista negatiivista huolestuneisuutta,jota tunsin koko viikon.

Koko homma ikäänkuin sujui kuin rasvattu. Minusta huolimatta. Tosin olin hyvin varma ja rauhallinen sinne mennessä ja tiesin mitä sanoin, mutta ei sen kummempaa. Mutta sekin oli ikäänkuin minusta huolimatta.  ???

Minulla oli kaikki hälyttimet roikkumassa asevyössä,olin ennalta maininnut huolestani vartijoille ja viereisen huoneen opettajalle, jotka olivat tsekkanneet ovessa olevan ikkunan läpi, miten menee.
Eräs naispuolinen henkilö pisti päänsä ja kysyi onko huoneessa vapaana olevaa TVtä...

Ihan vaan tuetakseen minua. Ottivat huoleni tosi vakavasti. En ole ennen pyytänyt hyvinvointitarkastusta.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #26 : 04.11.22 - klo:22:47 »
Pyytäisin tällä kertaa rukoustukea poikani puolesta, joka on Etelä Koreassa USAn tukikohdassa ja se Pohjois Korean diktaattori on häiriököinyt jostain syystä kovin paljon.
Rukoillaan varjelusta koko Etelä Korealle.

Poissa pax

  • Viestejä: 1663
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #27 : 04.11.22 - klo:22:56 »
Muistan sandia rukouksin että siellä tilanne rauhoittuu ja poikasi on hyvässä turvassa.🙏

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #28 : 05.11.22 - klo:14:39 »
Sitä joo uutisoitiin. Rukoillaan tilanteen puolesta ja poikasi puolesta.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Rukouspyyntö.
« Vastaus #29 : 05.11.22 - klo:16:35 »
Kiitos pax ja Helena!

Kaikkeen sitä joutuu. Tai siis en osannut odottaa jotain tuollaista.

Poika kirjoitti että lopettaisi sen paukuttelun, mä haluan nukkua. :-\