Kirjoittaja Aihe: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)  (Luettu 19889 kertaa)

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #30 : 22.10.18 - klo:18:19 »
Oletko kokeillut www.ristintie.com? Sieltä löytyy todedlla palavia saarnoja :)

Kiitos neuvosta / ehdotuksesta Junnu77. Ristintie-palstalle on kerätty paljon eri julistajien puheita. Ilmeisesti palstaa ei ole noin kahteen vuoteen päivitetty eikä sellaisten puhujien julistuksia poistettu, jotka ovat paljastuneet harhaoppien levittäjiksi tai epäpäteviksi opettajiksi. Itselläni on vaatimattomat kotisivut osoitteessa www.jukkavirtanen.com johon olen kerännyt omasta mielestäni luotettavien opettajien luentoja. Jotain myös itse olen tunnoistani ja uskostani kirjoittanut.

Olen pitänyt velvollisuutenani kuunnella/lukea kaiken materiaalin läpi ennen kuin jaan ne sivujeni kautta. Monia raamattutunteja olen lainannut Suomen Evankeliumiopiston sivuilta https://www.evankeliumikoulu.fi/luentosali/ jonka tarjontaan suosittelen tutustumaan. Suosittelen myös tätä keskustelufoorumia ja olen iloinen, että olet löytänyt tänne. Mielestäni täällä käydään asiallisia ja syvällisiäkin keskusteluja. Jokaisen itsensä arvioitavaksi jää mitä ottaa vastaan ja minkä heittää pois. Tämä on vähän kuin kalan syömistä; syömme kalan, mutta perkaamme siitä syödessämme ruodot.

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #31 : 22.10.18 - klo:22:16 »
Oloneuvoksen suosittelemaa kahta sivustoa uskallan minäkin suositella, niin Junnulle kuin muillekin.

Poissa Tosikko

  • Viestejä: 639
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #32 : 24.10.18 - klo:21:59 »
Oletko kokeillut www.ristintie.com? Sieltä löytyy todedlla palavia saarnoja :)

Kiitos vinkistä. Henry Hinnin saarnoja olenkin odottanut. Ja kyllähän tukiainen myös..

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #33 : 24.10.18 - klo:22:22 »
Oletko kokeillut www.ristintie.com? Sieltä löytyy todedlla palavia saarnoja :)

Kiitos vinkistä. Henry Hinnin saarnoja olenkin odottanut. Ja kyllähän tukiainen myös..

Saatko trollauksesta väkeviäkin siunauksia?

Poissa Tosikko

  • Viestejä: 639
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #34 : 25.10.18 - klo:20:33 »
Oletko kokeillut www.ristintie.com? Sieltä löytyy todedlla palavia saarnoja :)

Kiitos vinkistä. Henry Hinnin saarnoja olenkin odottanut. Ja kyllähän tukiainen myös..

Saatko trollauksesta väkeviäkin siunauksia?

Voiko suhtautua vakavasti sivustoon jossa on Henry Hinnin ja tukiaisen todella palavia saarnoja?

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #35 : 25.10.18 - klo:20:40 »
Se on vähän sama tilanne kuin menisi halpismyymälään ja yrittäisi löytää hyviä työkaluja.
Osaava jättää huonot hyllyyn ja ostaa vain joitain harvoja laadukkaita. Se joka ei osaa, pettyy ennemmin tai myöhemmin.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #36 : 25.12.18 - klo:17:28 »
Selasin Ristin Voittoa jossain käydessäni.
Sinne oli listattu monen herätysliikkeen kesätapahtumat, mutta tämä puuttui:

http://helluntaikansa.fi/tapahtuma/juhannusjuhlat-2/


Näyttääpä olevan vieläkin iso kivi kengässä helluntaikirkkolaisilla.

Pienetkin kivensirut hidastavat merkittävästi matkaa  ja kärpäset vievät yöunet.

http://www.jukkavirtanen.com/426522395/4262305/posting/kärpäsiä-ja-kivensiruja-16-8-2016

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #38 : 30.05.19 - klo:19:39 »
Kesäjuhlia

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/poimintoja-hengellisten-kesajuhlien-ohjelmista/

Vantaan Korsossa ollaan mukana "ajan hengessä". Siellä on tanssimessu.  :o

Messu olikin jo viime viikonvaihteessa. Ihmetyttää sekin, että Sansa oli yksi järjestäjistä. Se ei ihmetytä, että mukana oli Helsingin piispa Teemu Laajasalo.
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/medialahetyspaivilla_vantaalla_puhutaan_aasiasta_opitaan_raamattua_ja_vietetaan_tanssimessua/
« Viimeksi muokattu: 30.05.19 - klo:19:48 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #39 : 31.05.19 - klo:10:40 »

http://www.jukkavirtanen.com/426522395/4262305/posting/kärpäsiä-ja-kivensiruja-16-8-2016
Pienellä viiveellä vastaus Oloneuvoksen linkkiin. Mainitset siellä että
"Matteuksen evankeliumin luvussa 7 Jeesus kertoo ihmisistä, jotka tuomiolla vetoavat tekoihin, joita ovat tehneet Jeesuksen nimessä. Heidät Jeesus karkoitti pois. Miksi? Koska he tuomioistuimen edessä vetosivat hyviin tekoihinsa eikä Jumalan armoon. He olivat rakentaneet hiekalle. (Mt. 7:22-23)."

Minusta on aika merkittävää, ja merkillistä, että Jeesus sanoo näille omiin tekoihinsa vetoaville: "En tunne teitä".

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #40 : 31.05.19 - klo:10:56 »
Paulus.Olen mielessäni tuuminut,että esim.J.Norvanto siirtyi sivuun Sansasta jo joku vuosi sitten,kun Raamatusta lipsuminen alkoi hahmottua.Hän on näitä änkyröitä.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #41 : 31.05.19 - klo:12:48 »
Paulus.Olen mielessäni tuuminut,että esim.J.Norvanto siirtyi sivuun Sansasta jo joku vuosi sitten,kun Raamatusta lipsuminen alkoi hahmottua.Hän on näitä änkyröitä.

Kuuntelen Norvantoa "säännöllisen epäsäännöllisesti" ja olen yleensä pitänyt kuulemastani. Myös Sansan perustajan olen tuntenut kymmeniä vuosia. Hänhän "joutui" pois perustamastaan järjestöstä. En tosin tunne näitä vaiheita mitenkään tarkasti.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #42 : 31.05.19 - klo:15:13 »

http://www.jukkavirtanen.com/426522395/4262305/posting/kärpäsiä-ja-kivensiruja-16-8-2016
Pienellä viiveellä vastaus Oloneuvoksen linkkiin. Mainitset siellä että
"Matteuksen evankeliumin luvussa 7 Jeesus kertoo ihmisistä, jotka tuomiolla vetoavat tekoihin, joita ovat tehneet Jeesuksen nimessä. Heidät Jeesus karkoitti pois. Miksi? Koska he tuomioistuimen edessä vetosivat hyviin tekoihinsa eikä Jumalan armoon. He olivat rakentaneet hiekalle. (Mt. 7:22-23)."

Minusta on aika merkittävää, ja merkillistä, että Jeesus sanoo näille omiin tekoihinsa vetoaville: "En tunne teitä".

Itse olen lukenut sen kohdan hieman eri tavalla.
Jeesuksen sanathan jatkuu, "En tunne teitä, te laittomuuden tekijät.
Eli näen heidän käyttäneen Jeesus nimeä kerätäkseen ihmisiä ympärilleen ihmeiden ja merkkien ohella, mutta heidän sisäinen suhtauminen Jumalan sanaan oli se että he eivät ottaneet sitä vakavasti, vaan suhde lakiin ja syntiin oli vähän mitä sattuu...
« Viimeksi muokattu: 31.05.19 - klo:15:18 kirjoittanut sandia »

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #43 : 31.05.19 - klo:16:17 »
Perustajasta ei puhuta nykyisin mitään missään Sansan jutuissa.Tiedän kyllä kuka hän on.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Ilmoituksia (tapahtumat yms.)
« Vastaus #44 : 31.05.19 - klo:17:58 »
Perustajasta ei puhuta nykyisin mitään missään Sansan jutuissa.Tiedän kyllä kuka hän on.

Jostain syystä ei puhuta.  :(
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell