Ylläpito ja tuki > Kysymykset ja tuki

Voitteko poistaa tunnukseni?

(1/1)

Jesurun Tiikeri:
Hei, olen päättänyt lopettaa opettamisen koska se on liian lakihenkistä ja tunnen ettei se ole evankeliumille kunniaksi.

Voisitteko poistaa siis tunnukseni ja kirjoitukset foorumilta?

Paulus:

--- Lainaus käyttäjältä: Jesurun Tiikeri - 13.03.16 - klo:23:45 ---Hei, olen päättänyt lopettaa opettamisen koska se on liian lakihenkistä ja tunnen ettei se ole evankeliumille kunniaksi.

Voisitteko poistaa siis tunnukseni ja kirjoitukset foorumilta?
--- Lainaus päättyy ---

Jumala tekee Sinussa työtään. Se on kiitosaihe.

Taisto:

--- Lainaus käyttäjältä: Jesurun Tiikeri - 13.03.16 - klo:23:45 ---Hei, olen päättänyt lopettaa opettamisen koska se on liian lakihenkistä ja tunnen ettei se ole evankeliumille kunniaksi.

Voisitteko poistaa siis tunnukseni ja kirjoitukset foorumilta?

--- Lainaus päättyy ---
Jos haluat lopettaa opettamisen, niin voisitko kuitenkin jatkaa asioista keskustelua,
kaikessa ystävyydessä?

Paulus:

--- Lainaus käyttäjältä: Taisto - 14.03.16 - klo:19:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jesurun Tiikeri - 13.03.16 - klo:23:45 ---Hei, olen päättänyt lopettaa opettamisen koska se on liian lakihenkistä ja tunnen ettei se ole evankeliumille kunniaksi.

Voisitteko poistaa siis tunnukseni ja kirjoitukset foorumilta?

--- Lainaus päättyy ---
Jos haluat lopettaa opettamisen, niin voisitko kuitenkin jatkaa asioista keskustelua,
kaikessa ystävyydessä?
--- Lainaus päättyy ---

Ajattelin ehdottaa ihan samaa. Jos koet olevasi lakihenkinen, niin olet oikeassa seurassa.

Jees-mies:
Tunnuksia voidaan poistella pyynnöstä, mutta ei oikein viestejä. Niitä on kuitenkin mukana toisten kirjoittajien lainauksissakin, ja keskustelut menisivät muutenkin aika silpuksi, jos välistä puuttuisi iso joukko kirjoittajien viestejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta