Kirjoittaja Aihe: Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä  (Luettu 2670 kertaa)

Jesurun Tiikeri

  • Vieras
Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä
« : 25.06.15 - klo:00:20 »
Juhannus Konferenssi 2015 puheita tulossa tänne soittolistalle useita kymmeniä, sitä mukaan kun saan editoitua ja ladattua nettiin.

 Kiitoksia puhujille ja halleluja! Herätys Suomeen! <3

Soittolistan linkki:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLhpi5RxeipMi4BTPsUuFV4rNoDvjwBpmp

--------


Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä
« Vastaus #1 : 25.06.15 - klo:00:23 »
Moi Tiikeri.

Vieläkö markkinoit kannabista laillistettavaksi, kuten olet aiemmin tehnyt?
Olen sun videoitasi katsonut vuosien varrella ja ne ovat varsin hämmentäviä näin kristityn näkökulmasta.
Ihmisroska

Jesurun Tiikeri

  • Vieras
Vs: Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä
« Vastaus #2 : 30.06.15 - klo:02:01 »
Itseasias, eräs uus uskova frendi kysys kans samaa netissä.

Joten kopsaankin vastauksen tänne suoraan:

mietin just että mahtaako moni esim. Kure Tuppuraista katsella samalla silmällä? että voiko ihminen parantua ja tulla hyväksi Jeesuksen kautta, vaikka ollut paatunut rikollinen? ite tosiaan lopetin huumeet jo 10 vuotta sitten ku muutin pois paikkakunnalta mis asiat alko meneen kohti hautaa... nyt viimesenä loppus tuo tupakka pari kk sitten ku Jeesus otti senkin pois rukoilemalla siis halleluja! kirjotin siitä todistuksen jos haluat lukee? ei oo myöskään alkoholi maistunu sen jälkeen, joten nyt vasta tunnen itsekin olevani siinä kunnos et voin aloittaa työni evankelistana ja vielä tuosta pahasta paimenesta.. niin en tietty haluais kenestäkään ajatella pahaa ja annoin jo anteeksi ko kaverille, mut mulla tosiaan on kokemusta netissä ihmisistä ja kaikki tuo new age juttukin: on ollut mulle vain hyväksi kokemukseksi tähän työhön, kun oon käyny syvällä niissäkin jutuissa.

Henki antoi mulle näyn tästä, että kaikki ne sieluun tulleet "reiät" ja mustat asiat, mitkä ennen teki meistä pahoja ja jopa demonisia, niin Jeesuksen kautta ne kaikki otetaan pois. eikä se oo sit niin, että me oltais vähemmän! vaan niistä kohdista tulee panssaria: kultaa ja hopeaa, ja mitä enemmän on ollu rikki ja paha, niin sitä vahvempi soturi siis tulee Herralle.

toi pilvi oli mulle kans ongelma tupakan ja alkoholin kans, mut Jumala on nyt näyttänyt selvästi myös sen, että sen luonnollinen käyttö on vasta oikein ja olin käyttänyt väärin raamatun sanaa perustellakseni sen polttamista.

1. Tim. 4:4
Kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä siitä tarvitse hylätä mitään, kun se otetaan kiittäen vastaan.
----

Joten tässä tapauksessa, sen hampun syöminen tuoreena on hyvää ja ko. kasvi on patentoitu amerikassa muuten maailman ensimmäiseksi alzheimer lääkkeeksi jos tiesit? Eli se auttaa hermosoluja uusiutumaan, mikään kemikaalimömmö ei ole tähän pystynyt. Eikä ihmekään, koska ei kuolemasta voi syntyä elämää!

Mut niin, tää ois hyvä nyt kans tuoda esille et jos joku tosiaan sitä alkaa käyttään johonkin sairauteen, niin ei sitä voi polttaa! ku ne ketkä sitä haluaa polttaa, vääristää kaiken tieteenkin tässä takana että saisivat lailliseksi. se on huumetta, kun polttaa mutta kun käytät sitä miten Luoja on luonut ja syöt tuoreena: se ei ole psykoaktiivista.
sekin siis riittää että teet ns. spacecace eli kuumennat uunissa leivoksena.

tästä tutkimus asiasta:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16504929

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä
« Vastaus #3 : 01.07.15 - klo:12:43 »
Kiitos vastauksesta.
Lääkekäyttöä en suinkaan ole kieltämässä, koska en ole lääkäri tai minkäänlainen asiantuntija sen suhteen. Lääkkeinä käytetään paljon huumaavampiakin aineita. Kyse lienee käyttömääristä ja käyttötavoista.

« Viimeksi muokattu: 01.07.15 - klo:12:45 kirjoittanut Mice »
Ihmisroska

Jesurun Tiikeri

  • Vieras
Vs: Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä
« Vastaus #4 : 06.07.15 - klo:12:07 »
Eipä kestä.

Tuo lääkekäyttö sinänsä taas epäilyttävää, koska sitä poltetaan myös siinä. En usko, että se polttaminen voi olla lääkinnällistä.

Ja taas, jos syöt tuoreena niin silloin se ei nouse päähän. Ja tuoreena, Jumala sen varmasti tarkoittanut olevankin käytettävissä.

Joten ihmettelen miksei oo tätä sit kokeiltu et annettais ihmisille tuoreena vaan tuo lääkekannabiskin on pakko väkisin polttaa ihan lääkärin määräyksellä?

Syy on ehkä just se et lääketeollisuuden motiivi on luoda asiakkaita ja myydä tavaraansa: ei niinkään parantaa ihmisiä siis.

Jesurun Tiikeri

  • Vieras
Vs: Juhannus Konferenssi 2015 saarnat netissä
« Vastaus #5 : 06.07.15 - klo:18:02 »
Onko oikein pyytää maksua evankeliumista? Entä kun minua nyt vaaditaan, että evankeliumia en saa jakaa jotta muut saavat rahaa?

Onko rahallinen evankeliumi pakollinen asia, mikä meidän pitää hyväksyä vai olisiko aika Suomessa saada aikaan HERÄTYS?

https://www.facebook.com/henri.lentonen/posts/874650005956470