Kirjoittaja Aihe: MUUTOS YLLÄPIDOSSA  (Luettu 3484 kertaa)

Jees-mies

  • Vieras
MUUTOS YLLÄPIDOSSA
« : 11.03.18 - klo:12:09 »
Lopetan palstan ylläpitäjänä ja uutena ylläpitäjänä jatkaa Natanael (ent. KnutL).

Varsinainen vaihto tapahtuu lähiaikoina sen mukaan, millä aikataululla palveluntarjoajan sopimuksen siirtäminen toteutuu. Pysyttelen siirtymävaiheen aikana mukana vielä tarvittaessa ylläpitoa tukevassa toiminnassa, jonka jälkeen jättänen palstamaailman kokonaan.

Kiitän jo tässä vaiheessa kaikkia 4,5 vuoden aikana mukana olleita. Välillä on aika jatkaa uusiin suuntiin, minulla se aika on nyt.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: MUUTOS YLLÄPIDOSSA
« Vastaus #1 : 11.03.18 - klo:12:25 »
Kiitoksia Jees-miehelle, että olemme saaneet täällä vuosia erilaisia asioita puida!

Jees-mies

  • Vieras
Vs: MUUTOS YLLÄPIDOSSA
« Vastaus #2 : 29.06.18 - klo:16:59 »
Jatkan toistaiseksi toimintaani ja läsnäoloani täällä apulaisylläpitäjän nimikkeellä.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: MUUTOS YLLÄPIDOSSA
« Vastaus #3 : 26.01.24 - klo:17:59 »
Nyt on tullut vähän yli kymmenen vuotta täyteen foorumilla ja viitisen vuotta ylläpitäjänä.

Tarkkasilmäiset olette ehkä jo huomanneet, että sandia on ollut jo jonkin aikaa ylläpitäjänä.

Luovutan nyt virallisesti foorumin ylläpidon ja linjausten tekemisen hänelle.

Kiitoksia kaikille ja olkaahan jatkossakin kiltisti.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: MUUTOS YLLÄPIDOSSA
« Vastaus #4 : 27.01.24 - klo:19:49 »
Totesin, että en tainnut kysyä Natanaelilta, että miten käy foorumin jos en suostu pitämään tätä yllä.
Oletin, että tää loppuisi.

Rukoilin asiaa, enkä ollut yhtään vakuuttunut, että jatkaisin.
Mutta en muista miten se meni, mutta tuli mieleen, että tämä silti on pieni kanava Jumalan sanan kuulemiseen netissä ja tietty myös paikka, missä voi ilmaista ajatuksiaan.

Tuli voimakkaasti mieleen, että kuka minä olen sulkemaan tätä, jos yksikään ihminen tulee hengellisesti tuetuksi tai siunatuksi tämän kautta.

Eli näillä mennään ainakin jonkun aikaa. :)

Jos on ideoita tämän kehittämiseen mihinkään suuntaan antakaa palautetta tai ideoita.
Mutta rukoillaan, että jos Herra haluaa, tämä voisi olla kanavana Jumalan sanalle omalta pieneltä osaltaan.  :)