Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66026 kertaa)

Poissa NanoK

  • Viestejä: 318
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #225 : 15.06.19 - klo:09:52 »
Jospa muistaisitte erästä ihmistä jolla alkaa armonaika täällä maanpäällä käydä vähiin, ja on uskosta osaton. Vaikea tapaus, mutta ei mahdoton Jumalalle. Raskasta seurata vieressä, hänen kova kohtalonsa on saanut hänet katkeroitumaan. Olen saanut osani purkauksista ja väsyn mutta en voi paeta. Minun on hyvin vaikea asioista johtuen puhua hänelle hengellisistä asioista, mutta olen yrittänyt rukoilla.

Tutunoloista ihan omastakin lähipiiristä. Jumalalla ei kuitenkaan ole mahdottomia tapauksia. Muistetaan rukouksin tätäkin henkilöä ja pyydän, että joku muistaa myös lähipiiriäni.

Kiitos. Haluan muistaa myös lähipiiriäsi.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #226 : 15.06.19 - klo:10:37 »
Jospa muistaisitte erästä ihmistä jolla alkaa armonaika täällä maanpäällä käydä vähiin, ja on uskosta osaton. Vaikea tapaus, mutta ei mahdoton Jumalalle. Raskasta seurata vieressä, hänen kova kohtalonsa on saanut hänet katkeroitumaan. Olen saanut osani purkauksista ja väsyn mutta en voi paeta. Minun on hyvin vaikea asioista johtuen puhua hänelle hengellisistä asioista, mutta olen yrittänyt rukoilla.

Tutunoloista ihan omastakin lähipiiristä. Jumalalla ei kuitenkaan ole mahdottomia tapauksia. Muistetaan rukouksin tätäkin henkilöä ja pyydän, että joku muistaa myös lähipiiriäni.

Kiitos. Haluan muistaa myös lähipiiriäsi.

Suuri kiitos!  :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #227 : 23.06.19 - klo:20:57 »
Olin saattamassa erästä isää sairaalassa terminaalihoitovaiheessa ja hän kantoi suurta huolta pojastaan, joka käytti päihteitä. Muutama päivä ennen kuolemaansa isä pyysi, että auttaisin hänen lastaan ja lupasin sen hänelle. Noin vuoteen poika ei ollut minuun yhteydessä, mutta eilen soitti ja pyysi saada tulla luokseni muutamaksi päiväksi (kun elämä tuntui niin vaikealta). Sanoi tulevansa huomenna maanantaina. Minulla ei ole mitään annettavaa tälle henkilölle, paitsi ruokaa ja yösija. Toivottavasti joku tai jotkut lukijoista haluavat muistaa tätä henkilöä.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #228 : 23.06.19 - klo:21:00 »
Rukoilen asian puolesta.

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #229 : 23.06.19 - klo:21:13 »
Olin saattamassa erästä isää sairaalassa terminaalihoitovaiheessa ja hän kantoi suurta huolta pojastaan, joka käytti päihteitä. Muutama päivä ennen kuolemaansa isä pyysi, että auttaisin hänen lastaan ja lupasin sen hänelle. Noin vuoteen poika ei ollut minuun yhteydessä, mutta eilen soitti ja pyysi saada tulla luokseni muutamaksi päiväksi (kun elämä tuntui niin vaikealta). Sanoi tulevansa huomenna maanantaina. Minulla ei ole mitään annettavaa tälle henkilölle, paitsi ruokaa ja yösija. Toivottavasti joku tai jotkut lukijoista haluavat muistaa tätä henkilöä.

Herra vahvista Oloneuvosta niinä päivinä kun tämä poika on hänen luonaan. Uskon Sanaasi, joka saa toteutua tässä tärkeässä palvelutehtävässä:
1 Kor. 1: 30,31
Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".


Toteutukoon Sinun suunnitelmasi. Isä vedä poikaa Jeesuksen luo hänen pelastuksekseen.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #230 : 23.06.19 - klo:21:36 »
Rukoilen asian puolesta.

Yritän olla mukana tässä rukouksessa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #231 : 23.06.19 - klo:21:43 »
Aamen Marjatan rukoukseen.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #232 : 24.06.19 - klo:07:28 »
Näyttäisi siltä, että esirukoustemme kohteena oleva nuori mies saapuisi tänne Karjalohjalle kello 16.00 bussilla. Tosin tässä aamun tunteina minulle tuli jotenkin sellainen ajatus tai tunne, että hän ei ehkä sittenkään syystä tai toisesta (jota en tiedä) tulekaan ainakaan tänään. Olen viisaampi sitten iltapäivällä.

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #233 : 24.06.19 - klo:08:43 »
Vaikka ei tulisikaan rukouksemme on, että hän tulisi paikalle, jossa uskoo Herraan Jeesukseen, jolloin pelastuminen tapahtuu. Ei ole sattumaa, että tämä pyyntösi on tänne kirjattu.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #234 : 25.06.19 - klo:14:50 »
Tuliko vieraasi, Oloneuvos?

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #235 : 25.06.19 - klo:16:27 »
Tuliko vieraasi, Oloneuvos?

Kiitos muistamisesta.

Vieras ei tullut eikä ilmoittanut vierailunsa peruuntumiselle syytä. Olin varautunut tekemään illaksi muusia ja lihamureketta, kun muistin hänen kehuneen joskus niitä mieliruoikseen. Ja olisipa tuossa ollut lisukkeeksi kurkkua, lehtisalaattia ja tomaattia.... huokaus.

Toivon meidän yhä muistavan tätä nuorta miestä Jumalan edessä!?

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #236 : 25.06.19 - klo:16:44 »
Olen rukoillut hänen puolestaan.

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #237 : 25.06.19 - klo:17:13 »
Mies tarvii pelastusta ja apua elämäänsä. Rukoilen. Myös sinua, Oloneuvos, sinun asioissasi!

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #238 : 27.06.19 - klo:06:00 »
Jossain täällä pyysin joku aika sitten esirukoustukea erään perheen hyvin sotkuisen tilanteen puolesta, että Herra selvittäisi sen. Se on nyt selvinnyt. :) Kiitos Herralle.

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #239 : 27.06.19 - klo:09:35 »
Kiitos Jumalalle.  :)