Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66089 kertaa)

Poissa KeNi

  • Viestejä: 45
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #255 : 10.07.19 - klo:21:12 »
Viety näitä pyyntöjä Herran eteen. Samalla pyydän puolisoni puolesta esirukousta. Hänellä on todella kiusallinen  ja vaikea atooppinen ihottuma, kiusallisen siitä tekee ennemuuta se kutina mikä aiheutuu. Eikä tahdo löytyä lääkerasvoja, jotka siihen kunnolla auttaa. KeNi

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #256 : 10.07.19 - klo:21:55 »
Viety näitä pyyntöjä Herran eteen. Samalla pyydän puolisoni puolesta esirukousta. Hänellä on todella kiusallinen  ja vaikea atooppinen ihottuma, kiusallisen siitä tekee ennemuuta se kutina mikä aiheutuu. Eikä tahdo löytyä lääkerasvoja, jotka siihen kunnolla auttaa. KeNi

Muistan KeNin puolisoa, että vaiva paranisi.

On kuitenkin tosiasia, että kaikki vaivat eivät jostain syystä parane rukouksella. Enkä pidä epäuskona sitä, että käyttää lääkkeitä ja varsinkin luonnosta saatavia ravintolisiä, joita pidän suorastaan Jumalan lahjoina. Itse käytän Tri Tolosen tuotteita, mm. D-vitamiinia, vaikka minulla ei olekaan ihottumaa. D-vitamiini auttaa Tolosen mukaan tuohon ihottumaankin: http://www.tritolonen.fi/uutiset/2972-d-vitamiini-ja-atooppinen-ihottuma
« Viimeksi muokattu: 10.07.19 - klo:22:04 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #257 : 11.07.19 - klo:00:11 »
On kuitenkin tosiasia, että kaikki vaivat eivät jostain syystä parane rukouksella.

Evankeliumin lupauksiin ei sisälly kehon parantumista tässä ajassa. Jotkut saavat sen toki kokea elämänsä aikana, mutta kuitenkin jokainen meistä kuolee jonkun sairauden (tai useamman) seurauksena jos ei tapaturmaisesti. Raamattu kyllä lupaa Jumalan lapsille täydellistä terveyttä, mutta sitä olotilaa nimitetään taivaaksi.

Lainaus käyttäjältä: Paulus
Itse käytän Tri Tolosen tuotteita, mm. D-vitamiinia, vaikka minulla ei olekaan ihottumaa. D-vitamiini auttaa Tolosen mukaan tuohon ihottumaankin: http://www.tritolonen.fi/uutiset/2972-d-vitamiini-ja-atooppinen-ihottuma

D-vitamiinivalmisteita myydään kaikissa Suomen apteekeissa. Tuskin tieteellisissä tutkimuksissa on osoitettu, että tri Tolosen tai tri Jaakkolan d-vitamiinivalmisteet toimivat ihon hoidossa paremmin kuin muut apteekista saatavat vitamiinivalmisteet. Suhtaudun kielteisesti niin Tolosen kuin Jaakkolankin vitamiinien ilmaiseen mainostamiseen, kuten nyt tässä.

Mutta unohdan nyt Tolosen. Ellei monipuolisesta ravinnosta saa riittävästi keholle tarpeellisia hiven- ja vitamiinivalmisteita niin kannattaa kipaista ostamassa niitä kehon tueksi apteekista (ei luontaistuotekaupoista, joissa tuotteita ei ole aina tutkittu luotettavasti).

KeNi, muistan vaimoasi ja myös Sinua. "Teillä auttaja on, apu ahdinkohon, tätä tietä kulkiessanne. Hän on armollinen, Hän on uskollinen, pysykää yhä Jeesuksessanne!"

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #258 : 11.07.19 - klo:09:44 »
Kotona ollaan, eilen sydänkirurgi tosiaan löysi sepelvaltimoista kaksi vakavaa tukkeutumaa joille tehtiin samantien laajennus. Pari tuntia operaatio kesti kokonaisuudessaan.

Nyt pitää elellä muutama päivä aika rauhallisesti, mutta odotan mielenkiinnolla miltä tuntuu kun rasittaa itseään reippaalla liikunnalla tai polttopuiden sahaus urakalla. Olen kuullut joidenkin sanovan että tuollaisen sydänoperaation jälkeen olo on kuin nuorella pojanklopilla kun hapen saanti on taas kunnossa.

Kiitos että olette rukoilleet.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #259 : 11.07.19 - klo:09:57 »
 Oloneuvos, hyvä että muistutat meitä kuolevaisuudesta. Tämän ruumiimme osa on kuolema, sille emme voi mitään.

Mutta silti paranemistakin tapahtuu, myös ihmeiden kautta. Paranemisemme voi olla myös toisia varten: että voimme tavalla tai toisella palvella heitä.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #260 : 11.07.19 - klo:18:25 »
Juu joskus ihmettelee miten hyvää huolta Herra pitää jossain kohden. Tulee väkisinkin sellainen olo, että hän arvostaa mun elämää enemmän kuin minä itse. Ja samalla hän tietää haurautemme.
Hapenpuutteesta tulee todella heikko olo. Olemme olleet noin yli 8600 jalan päässä merenpinnasta ja harrastaneet kiipeilyä tai siis vaan ylöspäin kävelyä. Tulee olo että miten mä näin nopeasti vanhenin. Siihen kyllä sitten pikkuhiljaa tottuu ainakin jossain määrin. Se on jotain 2,6 km merenpinnan yläpuolella. Täällä lännessä on sellaista. High desert aluetta. Tai high plains.

Poissa KeNi

  • Viestejä: 45
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #261 : 11.07.19 - klo:20:02 »
Kiitos esirukouksista ja käytännön vinkeistä! Tulipahan saman tien pistäydyttyä apteekissa ostamassa purkin D-vitamiinia puolisolle. Kaikki apu on tarpeen ja viimekädessä Jumalan lahjaa. Ihotautilääkärin kautta puoliso on saanut useampana vuonna valohoitoa, joka on tuonut kohtalaisen paljon helpotusta, mutta sitäkään ei voi saada kuin max. 30 krt ja hyvin lyhyen aikaa kerrallaan, puolesta minuutista 2,5 minuuttiin ja valvotuissa oloissa sairaalassa.

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #262 : 11.07.19 - klo:21:02 »
Jatkossa kannattaa ostaa ihan kaupasta D-vitamiinit. Apteekkitavara on ihan sitä samaa. Pillerit tulevat jopa samasta tehtaasta. Ainut ero on etiketti purkin kyljessä. Hintaero voi olla silti 2-3 kertainen. Halpamerkit kuten Pirkka ja Rainbow ovat ihan yhtä toimivia kuin apteekin kalliit merkit.

Lainaus YLEn artikkelista:

"Neljä vuotta sitten kohistiin Itä-Suomen yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan yli puolet tutkituista D-vitamiinivalmisteista sisälsi liian vähän D-vitamiinia. Tutkimuksessa oli kuitenkin virheitä. Uusintatutkimusten perusteella kaikki tuotteet olivat kunnossa.

Valtion ravitsemusneuvottelukunnan jäsen, tutkimusprofessori Suvi Virtanen on sitä mieltä, että D-vitamiinipillerin voi ostaa tuvallisin mielin kaupasta kuin kaupasta."
Ihmisroska

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #263 : 11.07.19 - klo:21:51 »
Jatkossa kannattaa ostaa ihan kaupasta D-vitamiinit. Apteekkitavara on ihan sitä samaa. Pillerit tulevat jopa samasta tehtaasta. Ainut ero on etiketti purkin kyljessä. Hintaero voi olla silti 2-3 kertainen. Halpamerkit kuten Pirkka ja Rainbow ovat ihan yhtä toimivia kuin apteekin kalliit merkit.

Lainaus YLEn artikkelista:

"Neljä vuotta sitten kohistiin Itä-Suomen yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan yli puolet tutkituista D-vitamiinivalmisteista sisälsi liian vähän D-vitamiinia. Tutkimuksessa oli kuitenkin virheitä. Uusintatutkimusten perusteella kaikki tuotteet olivat kunnossa.

Valtion ravitsemusneuvottelukunnan jäsen, tutkimusprofessori Suvi Virtanen on sitä mieltä, että D-vitamiinipillerin voi ostaa tuvallisin mielin kaupasta kuin kaupasta."

Olen Micen ja tutkimusprofessori Suven kanssa samaa mieltä. Vertailin joskus poremonivitamiinien hintoja ja kaupasta sai merkittävästi halvemmalla kuin apteekista (ainakin Karjalohjalla). Itse en käytä noita vitamiineja ympäri vuoden vaan yleensä muutaman viikon jaksoissa, jos koen tarvitsevani. D-vitamiinia varmaan tarvitsemme täällä pimeässä pohjolassa talvella tueksemme enemmän kuin etelän auringossa eläväiset.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #264 : 26.07.19 - klo:23:51 »
Kristuspäivä Laukaalla lähestyy [la 17.8]. Muistetaan tapahtumaa ja rukoillaan puhujien puolesta.

Tapahtumaan liittyen minulla on yhä henkilökohtainen rukouspyyntö. Karjalohjalta Laukaalle on matkaa 350 km suuntaansa. Minulla on lahjaksi saamani hyvä auto ja matkakustannuksiinkin on luvattu hieman tukea, mutta terveyteni ei salli enää itse ajaa noin pitkää matkaa eli 700 km päivässä. Niinpä toivon hartaasti, että Jumala auttaisi minua löytämään kuljettajan. Tulossa olisi mukaan tapahtumaan toinenkin henkilö, mutta hänellä ei ole ajokorttia. Ehkä kuljettajakin voisi osallistua raamattutunneille?

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #265 : 28.07.19 - klo:12:41 »
Pyydän esirukousta erittäin monitahoisen, pitkäkestoisen ja vaikean asian puolesta. En voi kertoa asiaa lähemmin näin julkisesti. Mainitsen kuitenkin, että asiaan liittyy useita ihmisiä ja se vaikuttaa heidän elämäänsä erittäin suuresti. Joitakin ratkaisuja tulisi (itsenikin) asiaan liittyen  tehdä ja ennenkaikkea toivon, että ne olisivat Jumalan mielen mukaisia ja olisivat siunaukseksi kaikille osapuolille. Tähän kaikkeen tarvittaisiin suurta viisautta, jota ei itselläni juuri ole.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #266 : 28.07.19 - klo:15:05 »
Olen rukoillut Oloneuvoksen ja Pauluksen asioiden puolesta.

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #267 : 28.07.19 - klo:17:09 »
Olen rukoillut Oloneuvoksen ja Pauluksen asioiden puolesta.

Kiitos esirukouksistasi. Meillä on ajassamme niin paljon kaikenlaisia "apuvälineitä" avun saadaksemme, että saatamme unohtaa tyystin rukouksen tien. Herra Sinua siunatkoon.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #268 : 28.07.19 - klo:18:41 »
Olen rukoillut Oloneuvoksen ja Pauluksen asioiden puolesta.

Monet kiitokset! On lohdullista, että on ystäviä, jotka jaksavat muistaa.  :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #269 : 28.07.19 - klo:19:46 »
On lohdullista, että on ystäviä, jotka jaksavat muistaa.  :)

Niin minustakin.