Kirjoittaja Aihe: Saarnoja  (Luettu 44135 kertaa)

Lydia

  • Vieras
Saarnoja
« : 10.11.13 - klo:20:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=SAM-Ou_v0i0

Rauno Helppi; Paholainen käpälät irti minusta

Lydia

  • Vieras
Vs: Saarnoja
« Vastaus #1 : 29.11.13 - klo:20:11 »
Olemmeko unohtaneet jotakin todella tärkeää millä on merkitystä jopa terveyteemme.

http://www.majakka.net/media/puheet/sinut-luotu-kiittamaan/

Sinut on luotu kiittämään; Antti Ronkainen

Poissa Adina

  • Viestejä: 416
Vs: Saarnoja
« Vastaus #2 : 27.12.13 - klo:10:56 »
Su 10.11.2013 Opetus Juha Norolampi "Eksytys ja valheprofeetat" 

https://www.youtube.com/watch?v=oTZPbIjcsFE
Kol. 3:2
   
Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Saarnoja
« Vastaus #3 : 27.12.13 - klo:13:21 »
Su 10.11.2013 Opetus Juha Norolampi "Eksytys ja valheprofeetat" 

https://www.youtube.com/watch?v=oTZPbIjcsFE

Tämähän oli hyvä :)
tämän opetuksen mitä myös itse olen huutanut, on hyvää.
Tosin en ole tutkinut tätä miestä mutta tähän asti on hyvää :)


SUOSITTELEN KAIKILLE. (hyvin pieni varaus)

Juha Norolampi
http://www.youtube.com/user/junoro67

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Saarnoja
« Vastaus #4 : 27.12.13 - klo:13:23 »
Majakka ja muut mitkä ovat edes pitkällä sihdillä TV7 tahi vastaavien tahojen kanssa en suosittele.

Ennen oli jopa "Mooses" terve mutta ei enään.
(Mooses, Antero Laukkanen)
Pyhä Henki ei koroita itseään vaan AINA Jeesusta.

Poissa Adina

  • Viestejä: 416
Vs: Saarnoja
« Vastaus #5 : 27.12.13 - klo:16:20 »
En tiedä Norolammesta sen enempää kuin Vastiskaan,
..meidän luokalla oli myös tyttö jolla toinen jalka oli huomattavasti toista lyhyempi..
hän käytti toisessa kengässä korokepohjaa. Sellaiselle ihmiselle jalan piteneminen
olisikin huomattava helpotus arkielämään.
Kol. 3:2
   
Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Saarnoja
« Vastaus #6 : 27.12.13 - klo:17:56 »
Olen käynyt muutama vuosi sitten kuuntelemassa Norolampea livenä. Kuulemani puheet laista, evankeliumista ja armosta olivat _silloin_ erittäin hyviä. Hän itse sanoi puheessaan, että eräässä vaiheessa hän harhautui menestysteologiaan ja oli tehnyt siitä parannusta. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu!. Hieman huolestuttavia nuo hänen kotisivuillaan olevat enkelijutut ja Livets Ord - linkit. Veikkaan, että hän on saanut viime aikoina huonoja vaikutteita Seinäjokisen sensaatiohelluntailaisuuden suunnalta. Harmi. www.gospeloffaith.com

Poissa Adina

  • Viestejä: 416
Vs: Saarnoja
« Vastaus #7 : 27.12.13 - klo:18:11 »
Olen käynyt muutama vuosi sitten kuuntelemassa Norolampea livenä. Kuulemani puheet laista, evankeliumista ja armosta olivat _silloin_ erittäin hyviä. Hän itse sanoi puheessaan, että eräässä vaiheessa hän harhautui menestysteologiaan ja oli tehnyt siitä parannusta. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu!. Hieman huolestuttavia nuo hänen kotisivuillaan olevat enkelijutut ja Livets Ord - linkit. Veikkaan, että hän on saanut viime aikoina huonoja vaikutteita Seinäjokisen sensaatiohelluntailaisuuden suunnalta. Harmi. www.gospeloffaith.com

Katsoin millä sivulla oli linkki livets ordiin, niin siinä oli yllä tämä teksti;

Laitan tähän sinulle muutamia linkkejä, joiden kautta voit seurata suomeksi uutisia Israelista. Nämä palvelut ovat eri tahojen tai henkilöiden ylläpitämiä, joten en voi ottaa niistä tai niiden välittämistä viesteistä mitään vastuuta.

Toivon, että voit näidenkin linkkien kautta löytää oikeata ja ajankohtaista tietoa Israelin tilanteesta.

Luonnollisesti myös näissä uutisissa sinun tulee muistaa, että mistä näkökulmasta asioita katsotaan ja sen mukaan myös osata niitä "lukea".

Eli vaikuttaisiko siltä ettei hän ota vastuuta linkeissä olevien opetuksesta ???
Kol. 3:2
   
Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Saarnoja
« Vastaus #8 : 27.12.13 - klo:18:34 »
Olen käynyt muutama vuosi sitten kuuntelemassa Norolampea livenä. Kuulemani puheet laista, evankeliumista ja armosta olivat _silloin_ erittäin hyviä. Hän itse sanoi puheessaan, että eräässä vaiheessa hän harhautui menestysteologiaan ja oli tehnyt siitä parannusta. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu!. Hieman huolestuttavia nuo hänen kotisivuillaan olevat enkelijutut ja Livets Ord - linkit. Veikkaan, että hän on saanut viime aikoina huonoja vaikutteita Seinäjokisen sensaatiohelluntailaisuuden suunnalta. Harmi. www.gospeloffaith.com

Katsoin millä sivulla oli linkki livets ordiin, niin siinä oli yllä tämä teksti;

Laitan tähän sinulle muutamia linkkejä, joiden kautta voit seurata suomeksi uutisia Israelista. Nämä palvelut ovat eri tahojen tai henkilöiden ylläpitämiä, joten en voi ottaa niistä tai niiden välittämistä viesteistä mitään vastuuta.

Toivon, että voit näidenkin linkkien kautta löytää oikeata ja ajankohtaista tietoa Israelin tilanteesta.

Luonnollisesti myös näissä uutisissa sinun tulee muistaa, että mistä näkökulmasta asioita katsotaan ja sen mukaan myös osata niitä "lukea".

Eli vaikuttaisiko siltä ettei hän ota vastuuta linkeissä olevien opetuksesta ???

Kiitos oikaisusta. Jotenkin sitä ei kännykällä surffatessa aina kaikkea huomaa.

-

Sivuilla esiintuodut enkelinäkyjutut ovat mielestäni edelleenkin heikolla pohjalla.

-
Kun tulin tietsikalla katsomaan asioita, huomasin myös tämän:
10/2012 alkaen Seinäjoen Helluntaiseurakunnan jäsen, jatkaen kiertävänä sananjulistajana
http://www.gospeloffaith.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=6&lang=fi


-

Henkilökohtaisesti en pidä Seinäjoen Helluntaiseurakunnan toimintaa sellaisena, joka kuuluu helluntailaisuuteen.

Poissa Adina

  • Viestejä: 416
Vs: Saarnoja
« Vastaus #9 : 27.12.13 - klo:18:53 »
Joo hyviä huomioita KnutL, itse myös vierastan seinäjoen hll.srk;nan toimintaa, en ole edes perillä nykyisestä tilanteesta
siellä. Tuo J.Norolammen opetus eksytyksistä oli mielestäni kuitenkin asiallinen :)
Kol. 3:2
   
Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Saarnoja
« Vastaus #10 : 28.12.13 - klo:16:24 »
Ainakin vuonna 2011 Norolammella oli mielestäni tervettä opetusta.
Näistä kahdeksasta luennosta olen kuunnellut kuusi ensimmäistä ja pidin niitä hyvinä.
Tarkka kuuntelija huomaa, että hän jättää sanomatta jotakin suoraan johtuen silloisesta yleisöstä.
Norolampihan tunnetaan siitä, että hän on käynyt puhumassa yli seurakuntarajojen.

http://www.gospeloffaith.com/index.php?option=com_content&view=article&id=322%3Avideoita&catid=26%3Asaarnat-juha-norolampi&Itemid=47&lang=fi


Kuuntelen juuri nyt tuota eksytyksistä varoittavaa puhetta.


Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Saarnoja
« Vastaus #11 : 28.12.13 - klo:21:04 »
Kuuntelin saman tien toisenkin puheen.

Puheessa on mielenkiintoisia ajatuksia ehtoollisesta ja uskovien sairastamisesta, kurituksesta ja nuhtelusta alkaen kohdasta 1:13:00 (siis reilu tunti alkaen puheen alusta)

http://www.youtube.com/watch?v=-Gv41V3dJXM&list=PL_xsU5vi8FTiNdoVxgU6nORobs5PgDjMJ




Vastavoima

  • Vieras
Vs: Saarnoja
« Vastaus #12 : 28.12.13 - klo:21:36 »
Kuunetelin eilen saman mitä sinä nyt :)
ja nyt kuuntelen 10.11.2013, Kouvolan_Eksytys ja valheprofeetat.

Iloitsen sillä tätä olen paasanut vuosia, tosin epäselvästi, ja siis Olen kuullut Herran äänen ja toisetkin ovat sitten kuulleet !

hahahah hah varmaan Iisebelit saa nyt kyytiä !  :D


tämä palvelija, Juha, sanoi että edellisenä päivänä sai tämän päivän aiheen.
Tiedän Herran palvelijoita jotka kuukausia edeltäpäin tekevät valmiit saarnat.
tosin se on mahdollista, mutta .....

no sama se, jos havaitsen erheitä ja virheitä laitan tähän että jokainen voi tutkia ja sitten ME YHDESSÄ saamme iloita. ei virheistä  ::) vaan siitä mikä on puhdasta ja ravitsevaa.
Joten jos useampi kuunteleen ja on edes vähän samaa mieltä saattaa olla että on oikea Herran palvelija !

 

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Saarnoja
« Vastaus #13 : 28.12.13 - klo:21:40 »
Kuuntelin saman tien toisenkin puheen.

Puheessa on mielenkiintoisia ajatuksia ehtoollisesta ja uskovien sairastamisesta, kurituksesta ja nuhtelusta alkaen kohdasta 1:13:00 (siis reilu tunti alkaen puheen alusta)

http://www.youtube.com/watch?v=-Gv41V3dJXM&list=PL_xsU5vi8FTiNdoVxgU6nORobs5PgDjMJ

Joo, ja taas kuten sanoi, Herran palvelija puhuu samasta mistä itse !
eli Herra on vihainen ja tulee, jopa tappamaan Herran palvelijoiden lapsia.  :-X
mutta sitä en vielä tiedä mitä Juha sanoo....

siitä en iloitse että lapsia tahi isoja kuolee vaan siitä että Herra Puhuu ! ja minulle kurjalle !
tosin ei vielä ääneen mutta se päivä tulee VARMASTI ja seuraava saarna on jo koneella valmiina.

9.11.2013 Kouvola ilta _Uskon kautta saamme kaiken
eli oma uskoni on todella surkea, mutta tämänkin kuten KAIKKI on Jeesuksen työ !
no ei mennä vielä siihen.

Poissa Tosikko

  • Viestejä: 639
Vs: Saarnoja
« Vastaus #14 : 31.12.13 - klo:18:52 »