Kirjoittaja Aihe: Huijausviestejä  (Luettu 3012 kertaa)

Paikalla Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Huijausviestejä
« : 19.03.15 - klo:13:49 »
Elisan ja Saunalahden asiakkaille on saapunut huijausviestejä, jotka näyttävät ihan aidoilta.

Ylempi kuva on huijaus ja alempi on Elisan tiedote:
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

wakan

  • Vieras
Vs: Huijausviestejä
« Vastaus #1 : 20.05.15 - klo:21:17 »
Nykyään kannattaa olla tarkkana myös foorumeille tulevien huijausviestien varalta.

Paikalla Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Huijausviestejä
« Vastaus #2 : 20.05.15 - klo:21:35 »
Kaikki viestit, joissa minua puhutellaan sanalla "RAKAS", lähtevät oitis roskikseen. Ja kaikki joissa on kyrillisiä kirjaimia tai muutoin hoono soome.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Huijausviestejä
« Vastaus #3 : 20.10.19 - klo:16:29 »
Kaikki viestit, joissa minua puhutellaan sanalla "RAKAS", lähtevät oitis roskikseen. Ja kaikki joissa on kyrillisiä kirjaimia tai muutoin hoono soome.


RAKAS veli. Taisin oivaltaa juuri syyn miksi eräs uskonsisar ei koskaan vastannut viestiini. Minun näppäimistö ei toiminut r-kirjaimen kohdalla ja siksi, kun kirjoitin rohkaisevan viestini uskonsisarelleni se alkoi tähän tapaan: Lakas sisaleni Hellassa. Pidin parhaana vaihtoehtona käyttää r-kirjaimen sijasta l-kirjainta, mutta ehkä se ei ollutkaan viisasta...
No toisaalla, et ehkä lukenut tätä viestiäni loppuun saakka, kun aloitin sen rakas-sanalla. Jos en olisi saanut uutta näppäimistöä vaan aloittanut vanhalla "kiinalaisittain" LAKAS veli, niin koko viestini olisi tullut luetuksi...huokaus  ::)