Kirjoittaja Aihe: Takaisin yhteyteen  (Luettu 5750 kertaa)

Vastavoima

  • Vieras
Vs: Takaisin yhteyteen
« Vastaus #15 : 03.05.14 - klo:11:05 »
anteeksi minulla oli pitkä kirjoitus kesken  :(

Ole vapaa kaikki syntisi annan anteeksi.
Ole vapaa, äläkä enää syntiä eli valhetta puhu minusta!

Tämä ei kuitenkaan vapauta sinua vastuusta että sanot että olen perkele !
eli Kuka valehtelee on sitten isänsä kaltainen??

Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

eli jos väität että olen kapinallinen ja se merkitsee valehtelija se merkitsee että olen perkeleen oma eli itse perkele !

joten ota kynäkäteen ja tee selkoa miksi väitä että olen perkele !

Kurjenmiekka

  • Vieras
Vs: Takaisin yhteyteen
« Vastaus #16 : 03.05.14 - klo:16:31 »
Rakas Isä Taivaassa !  :-[

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Takaisin yhteyteen
« Vastaus #17 : 24.01.15 - klo:10:11 »
Etkö ole kuullut, että epäily on tyranniuden rikoskumppani!   ;D   8)    ???

Leikki leikkinä, mutta minusta tulisi uskoa kaikista hyvää niin kauan, kunnes toisin tulee todistetuksi.

Muuten meistä tulee vainoharhaisia, jolloin oletamme peikkoja olevan sielläkin, missä niitä ei ole.

Toki sinisilmäisyydestäänkin joutuu kärsimään, mutta ennemmin kärsin sinisilmäisyydestäni,
kuin siitä, että olen leimannut jonkun syyttä omilla epäillyilläni.
Silloin saattaa joutua viaton ihminen kärsimään minun epäuskoisuuteni vuoksi ja se ei ole hyvä, se.

Tästä jo vanhasta kirjoituksesta tulee mieleen tarina uskovasta mummosta, joka oli tunnettu siitä, että hän näki kaikissa asioisssa vain hyvät puolet, tai jos muuta näki, ei puhunut siitä. Joku sitten meni mummolle  sanomaan, että näkisit varmaan sielunvihollisessakin vain hyvää. Siihen mummo sanoi tyylilleen uskollisena, että "on se ainakin ahkera töissään".
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Takaisin yhteyteen
« Vastaus #18 : 29.10.15 - klo:19:50 »
Seurakuntien yhdistymisestä on puhuttu maailman sivu. Ehkä hieman yli 10 vuotta on kulunut siitä, kun arvioitiin maailmassa olevan n. 25.000 kristillistä seurakuntaa ja yhteisöä. Juuri hiljattain luin (Sana-lehdestä?), että arvio on tällä hetkellä n. 40.000.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Jees-mies

  • Vieras
Vs: Takaisin yhteyteen
« Vastaus #19 : 01.11.15 - klo:14:50 »
Seurakuntien yhdistymisestä on puhuttu maailman sivu. Ehkä hieman yli 10 vuotta on kulunut siitä, kun arvioitiin maailmassa olevan n. 25.000 kristillistä seurakuntaa ja yhteisöä. Juuri hiljattain luin (Sana-lehdestä?), että arvio on tällä hetkellä n. 40.000.
Luulen, että kasvun määrä johtuu itsenäisten helluntai-karismaattisten seurakuntien synnystä. Katselin juuri netissä erästä käyrää, jonka mukaan pelkästään USA:ssa non-denominational eli tunnustuskuntiin kuulumattomien kristittyjen määrä on kasvanut 1970-luvun lopulta lähtien yli 400%.