Kirjoittaja Aihe: Nyt, jos koskaan on RUKOILTAVA !!  (Luettu 401 kertaa)

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 171
Nyt, jos koskaan on RUKOILTAVA !!
« : 16.02.22 - klo:01:51 »
YSTÄVÄT !!  KAIKKI JOTKA OSAAMME RUKOILLA,
NYT ON SEN AIKA !!

RUKOILKAAMME
R A U H A A
POHJOISMAILLEMME,
JUMALAN VARJELUSTA MAHDOLLISILLE UHKAUKSILLE MAITAMME KOHTAAN.

JUMALA KAIKKIVALTIAS TIETÄÄ JA NÄKEE TILANTEET JA VAARAT

~ H Ä N YKSIN H Ä N ~

ON TUKEMME JA TURVAMME .
🙏💗🙏💗🙏💗🙏💗🙏

GOD BLESS.
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Nyt, jos koskaan on RUKOILTAVA !!
« Vastaus #1 : 16.02.22 - klo:03:03 »
Olen rukoillut rauhaa varsinkin Ukrainalle. Mutta myös kotimaallemme. Tärkeintä olisi kyllä että Suomen ja muidenkin Pohjoismaiden kansa tekisi todella parannuksen ja etsisi Herraa.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Nyt, jos koskaan on RUKOILTAVA !!
« Vastaus #2 : 16.02.22 - klo:13:19 »
Peukutan rukousta ja toivon, että vielä annettaisiin armonaikaa ja ihmiset haluaisivat ja tekisivät oikean parannuksen pelastukseksensa.
Oma parannus ei välttämättä auta edes voittoon pääsemiseen, vaikka ei olekaan pahaksi. Ikävä kyllä epäilen kummankin parannuksen mahdollisuutta enää mitenkään laajamittaisesti. Kunpa ei itse luopuisi kauhujen edessä!
Ei ole olemassa muuta lupausta, kuin pelastus, niille jotka uskossa Jeesuksen hankkimaan pelastukseen kuolevat, muut menevät tuomion kautta kadotukseen (toinen kuolema).
"Joka syntyy kaksi kertaa, kuolee vain kerran; joka syntyy vain kerran kuolee kahdesti".

(Itse ei voi vapaasti edes Jumalan puoleen kääntyä, jos Jumala ei anna. Kokemusta on, että vapaata tahtoa ei meillä ole: Yksin Uskosta, yksin Armosta, Yksin Jeesuksen K. tähden ja Jumala vaikuttaa sen tahtomisenkin, mutta ei pakota ketään.)