Kirjoittaja Aihe: Anokaa, niin teille annetaan  (Luettu 462 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Anokaa, niin teille annetaan
« : 28.03.21 - klo:18:18 »
Tää oli toinen kohta, mikä pomppasi Raamatussa näinä päivinä.
Siinä on niin selvä lupaus. "Anokaa, niin teille annetaan...sillä jokainen anova saa....teidän Isänne , joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat."

Keskityin tuossa vain noihin anomiskohtiin ja hyppäsin muut yli.

Avoin, luottava sydän saa hyvää Herralta. Se on selvästi luvattu.
Voi anoa, voi pyytää.

Pohdin niinkuin omaa sydäntäni tuon sanan suhteen. Ja olen pyytänyt Herralta.

Olen nähnyt Hänen huolenpitoaan monessa asioissa tänä talvena ja keväänä. Itse koen aika paljon inhimillistä heikkoutta monen asian suhteen.

https://www.youtube.com/watch?v=k09XMqVq1Cw&list=PLaWVXSq-ttbiNfha1-l2LBi0LmApZGySl&index=8
« Viimeksi muokattu: 28.03.21 - klo:18:31 kirjoittanut sandia »

Poissa NanoK

  • Viestejä: 318
Vs: Anokaa, niin teille annetaan
« Vastaus #1 : 30.03.21 - klo:09:24 »
Tämä on minulle sellainen kohta mihin olen vedonnut jos tuntuu että en saa vastausta rukoukseen. Tähän liittyy lupaus. Samalla muistan Kanaanilaisen vaimon sinnikästä rukousta, väärää tuomaria joka joutuu auttamaan anojan sinnikkyyden tähden ja sitä naista joka keskellä yötä juoksee ystävän luokse pyytämään leipää vieraille.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6328
Vs: Anokaa, niin teille annetaan
« Vastaus #2 : 31.03.21 - klo:17:43 »
Joskus tuntuu, että Herra antaa niinkuin uskon rukoilla selvästi jonkun tietyn asian suhteen, ja sitten toteaa että näin tapahtui. Itse asiassa siinä ikäänkuin Herra aloitti koko asian ja sitten vei asian päätökseen. En tiedä onko se uskon armolahja, vai onko se vain muuten Herran armotyö. Tiedä häntä tarvinneeko sitä edes erotella.

Mutta joo jotenkin sain nuo sanat sydämelle siten, että olen rohkeampi pyytämään asioita.