Puimatanner > Laki ja evankeliumi

Uskoon ilman kastetta

<< < (188/188)

Soltero:
Jumala on laupias ja kutsuu jokaista ihmistä yhteyteensä,
sekä niitä jotka Häntä etsivät että
myös välinpitämättömiä ja vastustelevia.
Muutenhan kukaan ei voisi tulla uskoon.

Jumala päättää tietenkin, montako etsikkoaikaa tai uskossa uudistumisen
aikaa Hän kullekin antaa.
Mutta jokin raja on kai Hänen kärsivällisyydellään, koska Hän on kiivas ja oikeudenmukainen Jumala:

"Jos me tahallamme jatkamme synnin tekemistä päästyämme tuntemaan totuuden, ei ole enää uhria meidän syntiemme tähden,
vaan kauhea tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka syö vastustajat."
(Hepr. 10 : 26-27)

Pökkelö:
Vanhan veljen raitis kirjoitus uudestisyntymisestä;

http://www.missiosakarja.net/wordpress/wp-content/uploads/2020/08/milloinoletuudestisyntynyt.pdf

Paulus:
Oloneuvos on juuri nyt paikalla ja katselee tätä ketjua. Kiitos Herralle! Tulin ihan iloiselle mielelle.  :) :) :)

Oloneuvos:

--- Lainaus käyttäjältä: Paulus - 05.09.20 - klo:15:47 ---Oloneuvos on juuri nyt paikalla ja katselee tätä ketjua. Kiitos Herralle! Tulin ihan iloiselle mielelle.  :) :) :)

--- Lainaus päättyy ---

Täytyyhän minun seurata mitä palstamme piispa kirjoittelee  ;).
(En tosin aina ole paikalla vaikka siltä näyttäisi. Olen vaan unohtanut kirjautua palstalta ulos).

Paulus:
 :-[
--- Lainaus käyttäjältä: Oloneuvos - 06.09.20 - klo:15:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Paulus - 05.09.20 - klo:15:47 ---Oloneuvos on juuri nyt paikalla ja katselee tätä ketjua. Kiitos Herralle! Tulin ihan iloiselle mielelle.  :) :) :)

--- Lainaus päättyy ---

Täytyyhän minun seurata mitä palstamme piispa kirjoittelee  ;).
(En tosin aina ole paikalla vaikka siltä näyttäisi. Olen vaan unohtanut kirjautua palstalta ulos).
--- Lainaus päättyy ---

Vai vielä piispa. Taidat jo olla paremmassa kunnossa, kun alat nimitellä.  ;) ;)

Olenkos  minä muka aina paikalla? En nimittäin kirjaudu koskaan ulos. Enkä kirjaudu sisään. Nyt häippäsen tästä lenkille ja kello on 17.37, enkä ole paikalla ainakaan tuntiin.

PS.
Lisäys. Lähdin tosiaan pois uloskirjautumatta ja tulin takaisin kirjautumatta sisään. Tarkistin tilastosta, että poissaoloni näkyi aivan oikein, eikä lisännyt paikallaoloni aikaa, joten en oikein ymmärrä lainkaan tätä sisään- ja uloskirjautumisen ideaa.  :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta