Kirjoittaja Aihe: JOULUTERVEHDYS  (Luettu 424 kertaa)

Poissa Karina-lile

  • Viestejä: 154
JOULUTERVEHDYS
« : 23.12.21 - klo:10:33 »
.


« Viimeksi muokattu: 25.12.21 - klo:19:11 kirjoittanut Karina-lile »
* Minun turvani on ikiaikojen Jumala,
minua kannattavat iankaikkiset käsivarret*

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: JOULUTERVEHDYS
« Vastaus #1 : 23.12.21 - klo:10:53 »
Hyvää joulua!

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: JOULUTERVEHDYS
« Vastaus #2 : 23.12.21 - klo:13:11 »
Siunattua Joulua puimatannerlaisille ja muillekin lukijoille…   :) :) :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: JOULUTERVEHDYS
« Vastaus #3 : 27.12.21 - klo:09:49 »
Taitaa kaikkia vaivata jouluväsymys, kun on niin kovin hiljaista. Niin se on itselläkin, eilinen päivä meni huilatessa. Joulupäivänä oltiin vierailulla tyttären perheessä 60 km:n päässä.

Onneksi yksi lapsenlapsi kävi meidät, vanhukset, noutamassa ja toi illansuussa takaisin. Oltiin kuin kuninkaalliset, ei tarvinnut juuri mistään itse huolehtia. On tästä vanhuudesta jotain hyötyäkin…   :D :D :D
« Viimeksi muokattu: 27.12.21 - klo:12:08 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: JOULUTERVEHDYS
« Vastaus #4 : 27.12.21 - klo:14:26 »
Joulu tuli ja meni. Takaisin töihin ja vielä uudenvuoden päivänäkin töihin.
Oli kiva joulu.
Aatonaattona töiden jälkeen ajoin toiselle paikkakunalle hakemaan pistoolilupaani. Kotimatkalla Subaru alkoi menettää nopeutta ja kierrokset meni tosi korkealla kun yritin ylläpitää nopeutta. Tajusin melko pian että kohta tyssää. Onneksi pystyin silti ajamaan moottoritieltä seuraavalla poistumiskaistalle, loivaa mäkeä alas, jopa vielä tien yli ja lähes perille parkkipaikalle mikä on rakennettu moottoritien yhteyteen. En päässyt ihan perille, vaan oli parkkipaikalle johtavalla kaistalla. Mutta melko turvallisessa kohdassa kuitenkin.

Tiepalvelu ilmoitti, että on normaalia pidempi aika ennenkuin hinausauto tulee noutamaan. Soitin miehen hakemaan minua. Vähän peloitti olla niin kauan tien varrella, mutta hyvinhän se meni. Pari auto pysähtyi kysymään voivatko auttaa minua.


Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: JOULUTERVEHDYS
« Vastaus #5 : 28.12.21 - klo:13:53 »
Minulta jäi joulutervehdys kesken, kun piti mennä töihin.
Aattona olni töissä, ihan yksin klinikalla kun kaikki muut olivat ottaneet vapaata. Kriisitapaus tulla putkahti, joten saatoin harjoitella siihen liittyvien tehtävien suorittamiseen. Hyvää harjoittelua viikonloppuvalvontavuoroa varten.

Juhlimme jouluaattoa vanhimman pojan ja morsiamensa kanssa meillä.
Kaksi muuta lastamme ja tytön poikaystävä olivat zoomin tapaisessa ja avasimme kaikki yhdessä lahjoja.
Oli ihan kivaa. :)

Poika morsiammineen jäi yöksi. Joulupäivänä menimme suomalaisten ystävien luo kylään ja saimme nauraa sydämen pohjasta kaikelle hassulle kaikki yhdessä, kuten  yleensä heidän kanssaan.

Tapaninpäivänä oli taas miehen sisko ja eräs hyvin läheinen perhe kylässä.

Oli kiva joulu.
« Viimeksi muokattu: 28.12.21 - klo:14:01 kirjoittanut sandia »