Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66086 kertaa)

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #165 : 21.11.18 - klo:12:58 »
Rukoillaanko näiden suomalaisten puolesta, jotka ovat pidätettyinä Malesiassa. He ovat syyllistyneet (viranomaisten mielestä) niin hirveään rikokseen, että heitä uhkaa monen vuoden vankeus..

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005906345.html
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Lemmikki

  • Viestejä: 364
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #166 : 21.11.18 - klo:19:24 »
Rukoillaanko näiden suomalaisten puolesta, jotka ovat pidätettyinä Malesiassa. He ovat syyllistyneet (viranomaisten mielestä) niin hirveään rikokseen, että heitä uhkaa monen vuoden vankeus..

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005906345.html

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005906960.html

Mä olen itsekin jutellut ton miehen kaa Helsingin kadulla..... hyvin aktiivinen ja rohkea tyylissään joten ei yllätä yhtään että ovat innostuneet lomallakin evankelioimaan  :-[
Vain Jumala ymmärtää kaiken.

Poissa Andromeda

  • Viestejä: 33
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #167 : 21.11.18 - klo:21:30 »
Rukoilen että Jumala johdattaisi heidät turvallisesti takaisin kotiin. Isä; pidä heistä huolta, he levittävät armosi sanomaa rohkeasti  :).
Jumalan armo on sillan ja veden välissä
-Augustinus

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #168 : 21.11.18 - klo:21:33 »
Rukoilen että Jumala johdattaisi heidät turvallisesti takaisin kotiin. Isä; pidä heistä huolta, he levittävät armosi sanomaa rohkeasti  :).
Tätä samaa minäkin rukoilen.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #169 : 27.11.18 - klo:03:32 »
Pyydän esirukousta erään perheen puolesta että vaikeat solmut avautuisivat niin kuin Herra oikeaksi näkee.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #170 : 27.11.18 - klo:09:41 »
Pyydän esirukousta erään perheen puolesta että vaikeat solmut avautuisivat niin kuin Herra oikeaksi näkee.

Kuinka monet perheet nykysinkin ovat suuressa ahdingossa, jossa apua ei näy tulevan mistään suunnasta. Yhdyn kanssasi rukoukseen tuon perheen puolesta.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #171 : 27.11.18 - klo:18:03 »
Kiitos, Paulus

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #172 : 24.12.18 - klo:18:17 »
Rukoilisitteko tuttavani, mieshenkilön puolesta. En saa häneen yhteyttä ja olen hänestä huolissani. Pelkään, että hänen asiansa ovat sairaudesta johtuen huonosti.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #173 : 24.12.18 - klo:19:09 »
Hei, xyz, huomasin profiilistasi, että olet nainen. Kiva kun en oo ihan yksin täällä naissukupuolen edustajana. Onhan täällä aina silloin tällöin tosin muitakin. :)

Samastin sinut ehkä johonkuhun muuhun netmissionin foorumilta. Nimimerkki oli jotenkin samantapainen ja LUULEN että hän oli mies. Tosin en tiedä sitäkään varmuudella.

Mutta rukoilen tuttavasi puolesta.
Rukoillaan muidenkin puolesta jotka ovat asuvat yksin.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #174 : 24.12.18 - klo:19:18 »
Hei, xyz, huomasin profiilistasi, että olet nainen. Kiva kun en oo ihan yksin täällä naissukupuolen edustajana. Onhan täällä aina silloin tällöin tosin muitakin. :)

Samastin sinut ehkä johonkuhun muuhun netmissionin foorumilta. Nimimerkki oli jotenkin samantapainen ja LUULEN että hän oli mies. Tosin en tiedä sitäkään varmuudella.

Mutta rukoilen tuttavasi puolesta.
Rukoillaan muidenkin puolesta jotka ovat asuvat yksin.

Koetan muistaa rukouksessani tuota henkillöä.

Jostain minulle tuli hiljattain se käsitys, että olet nainen. En ole aiemmin käynyt edes katsomassa profiiliasi.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #175 : 24.12.18 - klo:19:51 »
Kiitos, sandia ja Paulus. Henkilö, jonka puolesta pyysin rukoilemaan, otti yhteyttä eikä hänellä ole suoranaista hätää. Rukousta hän kyllä tarvitsee vieläkin.

Olin rekisteröityneenä foorumille melko kauan ennen kuin laitoin profiiliin tiedon sukupuolestani.
« Viimeksi muokattu: 25.12.18 - klo:08:37 kirjoittanut xyz »

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #176 : 24.12.18 - klo:20:09 »
Rukoillaan muidenkin puolesta jotka ovat asuvat yksin.

Rukoilen.

Poissa Andromeda

  • Viestejä: 33
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #177 : 30.12.18 - klo:16:04 »
Pyytäisin teitä rukoilemaan mieheni puolesta. Häneltä löydettiin perjantaina aivojen sisältä löydös, joka voi olla joko kasvain tai tulehduspesäke. Huomenna otetaan koko kehon magneettikuvat, vasta silloin tiedetään miten asia on. Olen rukoillut paljon Jumalan apua, mutta en osaa jättää asiaa kokonaan Isän käsiin vaan murehdin taukoamatta. Kunpa Isä huolehtisi, että löydös olisi vain tulehdusta eikä pahin pelkoni miehen menettämisestä kävisi toteen. Kiitos teille kaikille jo etukäteen, ja siunausta teidän kaikkien iltaan  :).
Jumalan armo on sillan ja veden välissä
-Augustinus

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #178 : 30.12.18 - klo:16:17 »
Pyytäisin teitä rukoilemaan mieheni puolesta. Häneltä löydettiin perjantaina aivojen sisältä löydös, joka voi olla joko kasvain tai tulehduspesäke. Huomenna otetaan koko kehon magneettikuvat, vasta silloin tiedetään miten asia on. Olen rukoillut paljon Jumalan apua, mutta en osaa jättää asiaa kokonaan Isän käsiin vaan murehdin taukoamatta. Kunpa Isä huolehtisi, että löydös olisi vain tulehdusta eikä pahin pelkoni miehen menettämisestä kävisi toteen. Kiitos teille kaikille jo etukäteen, ja siunausta teidän kaikkien iltaan  :).
Rukoilen, että Isä parantaisi miehesi, ja antaisi sinulle rauhan tässä asiassa.

Minun vaimoni oli 90-luvulla jo valmistautunut menettämään minut, kun minulla oli aivoverenvuoto. Se oli hänelle raskas vaihe... meni viikko ennenkuin vuotokohta pystyttiin paikallistamaan, ja sen jälkeen kului pari päivää kun minut siirrettiin toiseen sairaalaan ja leikattiin. Kaikki sujui hyvin, verenvuoto paikattiin ja asia on sen jälkeen ollut kunnossa. Kallonporaus ja aivojen alueella työskentely ei ole välttämättä pikku juttu, mutta kyllä kirurgit tuntuvat osaavan työnsä.

Vähän ennen leikkausta olin aivan levollinen: koin olevani hyvissä käsissä. Sekä Jumalan että hoitohenkilökunnan käsissä.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #179 : 30.12.18 - klo:17:19 »
Pyytäisin teitä rukoilemaan mieheni puolesta. Häneltä löydettiin perjantaina aivojen sisältä löydös, joka voi olla joko kasvain tai tulehduspesäke. Huomenna otetaan koko kehon magneettikuvat, vasta silloin tiedetään miten asia on. Olen rukoillut paljon Jumalan apua, mutta en osaa jättää asiaa kokonaan Isän käsiin vaan murehdin taukoamatta. Kunpa Isä huolehtisi, että löydös olisi vain tulehdusta eikä pahin pelkoni miehen menettämisestä kävisi toteen. Kiitos teille kaikille jo etukäteen, ja siunausta teidän kaikkien iltaan  :).

Jotain samansuuntaista kokeneena minun on helppo ymmärtää ahdinkoasi. Yhdyn rukoukseen miehesi puolesta.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell