Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66043 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #240 : 27.06.19 - klo:17:30 »
Itse asiassa se oikeusjuttu missä mainitsin muualla oli juuri siitä tilanteesta. Siellä ei tietty ole täällä mitään merkitystä. Mutta Herra todella selvensi melko ihmeellisesti sen tilanteen. Kiitos Jumalalle siitä.

Paikalla xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #241 : 07.07.19 - klo:18:56 »
Rukoilisitteko tuttavani puolesta, jonka puolesta olen muutaman kerran aiemminkin pyytänyt rukousta? Hänellä on kipuja - että ne hellittäisivät.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #242 : 08.07.19 - klo:18:17 »
Ylihuomenna on minulle varattuna aika sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen, ja melko todennäköistä on että samalla tehdään pallolaajennus. Pari kuukautta sitten tehdyssä "pika-varjoainekuvassa" näkyy joissakin sepelvaltimon haaroissa tukkeumaa, mutta se testi ei ole niin varma kuin ylihuominen perinteinen testi.

Joka tapauksessa, huonon puoleinen kunto ja hapenpuutteen aiheuttama väsymys reippaammassa liikunnassa on ilmeinen.

En kiellä rukoilemasta puolestani, jos joku niin haluaa tehdä...

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #243 : 08.07.19 - klo:20:09 »
Ylihuomenna on minulle varattuna aika sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen, ja melko todennäköistä on että samalla tehdään pallolaajennus. Pari kuukautta sitten tehdyssä "pika-varjoainekuvassa" näkyy joissakin sepelvaltimon haaroissa tukkeumaa, mutta se testi ei ole niin varma kuin ylihuominen perinteinen testi.

Joka tapauksessa, huonon puoleinen kunto ja hapenpuutteen aiheuttama väsymys reippaammassa liikunnassa on ilmeinen.

En kiellä rukoilemasta puolestani, jos joku niin haluaa tehdä...

Yritän minäkin osaltani olla tässä rukousketjussa. Herran siiunaus olkoon kanssasi.

Samalla pyydän, että joku tai jotkut anoisivat itselleni ja läheisilleni Jumalan ratkaisua asioissa, jotka ovat tosi pitkään ahdistaneet meitä kaikkia. Viime aikoina minulle on jostain tullut semmoinen ajatus, että Jumalalla on meille varattuna jotain, josta kenelläkään ei ole vielä mitään aavistusta. Tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #244 : 08.07.19 - klo:21:03 »
Viime aikoina minulle on jostain tullut semmoinen ajatus, että Jumalalla on meille varattuna jotain, josta kenelläkään ei ole vielä mitään aavistusta. Tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa.

Edelliseen ajatukseen liittyy pari Raamatun jaetta, jotka ovat Fil. 4:6-7:
"Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa."
« Viimeksi muokattu: 08.07.19 - klo:21:09 kirjoittanut Paulus »
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #245 : 08.07.19 - klo:21:34 »
Ylihuomenna on minulle varattuna aika sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen, ja melko todennäköistä on että samalla tehdään pallolaajennus. Pari kuukautta sitten tehdyssä "pika-varjoainekuvassa" näkyy joissakin sepelvaltimon haaroissa tukkeumaa, mutta se testi ei ole niin varma kuin ylihuominen perinteinen testi.

Joka tapauksessa, huonon puoleinen kunto ja hapenpuutteen aiheuttama väsymys reippaammassa liikunnassa on ilmeinen.

En kiellä rukoilemasta puolestani, jos joku niin haluaa tehdä...

Yritän minäkin osaltani olla tässä rukousketjussa. Herran siiunaus olkoon kanssasi.

Samalla pyydän, että joku tai jotkut anoisivat itselleni ja läheisilleni Jumalan ratkaisua asioissa, jotka ovat tosi pitkään ahdistaneet meitä kaikkia. Viime aikoina minulle on jostain tullut semmoinen ajatus, että Jumalalla on meille varattuna jotain, josta kenelläkään ei ole vielä mitään aavistusta. Tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa.
Kiitos jos muistat asiaani.

Rukoilen että Jumala avaa teille oven asioissa jotka ovat ahdistaneet.

"hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa"
"Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea" Ilm. 3:7-8


Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #246 : 09.07.19 - klo:09:34 »
Rukoilen että Jumala avaa teille oven asioissa jotka ovat ahdistaneet.

"hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa"
"Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea" Ilm. 3:7-8

Kiito Sinulle ja kaikille muillekin, jotka jaksavat muistaa rukouksin.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #247 : 09.07.19 - klo:15:13 »
Muistetaan rukoustukea pyytäneitä.
Ihmisroska

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #248 : 09.07.19 - klo:20:52 »
Rukoilen että Jumala avaa teille oven asioissa jotka ovat ahdistaneet.

"hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa"
"Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea" Ilm. 3:7-8

Kiito Sinulle ja kaikille muillekin, jotka jaksavat muistaa rukouksin.

Kuulkaas veljet ja sisaret. Minusta tuntuu, että tästä "esirukouspyyntöjä-palstasta" on tullut yksi suosituimmista. Se tuntuu hyvältä, että muistamme toisiamme ja kaikkia, jotka rukoilevat apua Herralta, itselleen tai läheisilleen.

"Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi?"

Taistolla on huomenna sydänoperaatio. Muistamme häntä.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #249 : 09.07.19 - klo:21:24 »
Rukoilen että Jumala avaa teille oven asioissa jotka ovat ahdistaneet.

"hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa"
"Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea" Ilm. 3:7-8

Kiito Sinulle ja kaikille muillekin, jotka jaksavat muistaa rukouksin.

Kuulkaas veljet ja sisaret. Minusta tuntuu, että tästä "esirukouspyyntöjä-palstasta" on tullut yksi suosituimmista. Se tuntuu hyvältä, että muistamme toisiamme ja kaikkia, jotka rukoilevat apua Herralta, itselleen tai läheisilleen.

"Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi?"

Taistolla on huomenna sydänoperaatio. Muistamme häntä.

Kiitän kaikkia, jotka ovat rukoilleet puolestani. Tänään tapahtui yksi myönteinen asia siinä ketjussa, joka on aiheuttanut ahdistusta ja jonka vuoksi pyysin esirukousta. Muistetaan vielä Taistoa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Soltero

  • Viestejä: 2462
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #250 : 09.07.19 - klo:22:17 »
Rukoilen aina niiden puolesta, jotka toivovat esirukousta
(vaikka en tule aina maininneeksi asiasta tässä ketjussa).

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #251 : 10.07.19 - klo:10:27 »
Ylihuomenna on minulle varattuna aika sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen, ja melko todennäköistä on että samalla tehdään pallolaajennus. Pari kuukautta sitten tehdyssä "pika-varjoainekuvassa" näkyy joissakin sepelvaltimon haaroissa tukkeumaa, mutta se testi ei ole niin varma kuin ylihuominen perinteinen testi.

Joka tapauksessa, huonon puoleinen kunto ja hapenpuutteen aiheuttama väsymys reippaammassa liikunnassa on ilmeinen.

En kiellä rukoilemasta puolestani, jos joku niin haluaa tehdä...

Tänään on se päivä, jolloin Taistolle on määrä tehdä noita lääketieteellisiä operaatioita. Taivaallinen Isä, pyydämme, että annat lääkäreille ja muille asiaan liittyville viisautta ja taitoa hoitaa Taistoa niin, että hän tulee jälleen terveeksi. Pyydämme tätä rakkaan Poikasi, Jeesuksen nimessä. Kiitos, että autat Taistoa. Aamen.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #252 : 10.07.19 - klo:11:05 »
Minulla myös terveysongelmia.Lääkkeitä syöty kuukausikaupalla."Jeesus,Sinä huomaat,meistä jokaisen".

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #253 : 10.07.19 - klo:11:18 »
Minulla myös terveysongelmia.Lääkkeitä syöty kuukausikaupalla."Jeesus,Sinä huomaat,meistä jokaisen".

Rukoillaan Ulla-Maijan puolesta. Taivaallinen Isä, vapauta Ulla-Maija taudeista ja lääkkeitten orjuudesta. Pyydämme tätä rakkaan Poikasi, Jeesuksen nimessä. Aamen.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #254 : 10.07.19 - klo:15:37 »
Tänne tulleet rukouspyynnöt on tuotu rukouksessa Isälle, joka auttaa Poikansa Jeesuksen kautta. Kiitoksen kanssa pyynnöt on viety.