Kirjoittaja Aihe: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.  (Luettu 52659 kertaa)

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #45 : 22.08.18 - klo:16:12 »
Olisikohan tästä aivan kummallisesta kirjoituksesta pääteltävissä, että Kirkko ja kaupunki-lehti edustaa sellaisia punaviherarvoja, joihin kuuluu olennaisesti kaikenlaisen moraalittomuuden puolustaminen?

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/jumala-trump-ja-putin-kristillisen-konservatiivioikeiston-toiminta-suomessa-kulkee-samoilla-raiteilla-kuin-yhdysvaltain-evankelikaaleilla

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #46 : 22.08.18 - klo:16:50 »
Huh. Suomalaiset tutkijat ovat siis saaneet selville että kaikki uskovat tukevat Trumpia USAssa.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #47 : 22.08.18 - klo:16:58 »
Kun lukee uutisia tuosta Natanaelin Kirkko ja Kaupunki linkistä asia tulee jotenkin ymmärrettävämmäksi. Paavalin kirkon uruilla soitetaan heviä ja Hesassa näyttää olevan hautausmaapappi, joka miettii hautausmaan käytön rajoja. Kummallista.

Tässä kanssa omituinen juttu Kirkko ja Kaupunki lehdestä.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/-rukous-on-vakuutus-elamalleni-sanoo-onnettomuudessa-vammautunut-felix-ad-1

..""Vodou on sopivaa, kun voimia käytetään hyvään"

Tässä Kirkko ja Kaupunki lehden artikkelissa puolestaan luodaan kristinuskon ja zeniläisyyden välille siltaa. Vähän siihen tapaan että mystikko on mystikko on mystikko.
« Viimeksi muokattu: 22.08.18 - klo:17:31 kirjoittanut sandia »

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #48 : 22.08.18 - klo:20:59 »
En käyttäisi edes hätätapauksessa tuota lehteä jos toiletissa olisi pelkkä rulla.
Ihmisroska

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #49 : 23.08.18 - klo:01:11 »
En käyttäisi edes hätätapauksessa tuota lehteä jos toiletissa olisi pelkkä rulla.

Se oli väkevästi ja tyhjentävästi ilmaistu mielipide. Minäkin taisin ymmärtää.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #50 : 23.08.18 - klo:01:26 »
Kyllä mä sytykkeeksi kelpuuttaisin.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #51 : 24.08.18 - klo:22:46 »
Liityin joitakin viikkoja sitten Facebookiin saadakseni yhteyden eräisiin sukulaisiin. Tai sellaisiksi luulemiini. Toistaiseksi tuo keino ei ole tuottanut tulosta.

-

Nyt ihmettelen miksi minulle ihan ventovieraat ihmiset pyytävät kaveriksi. Jotkut heistä ovat julkisuudesta tuttuja ihmisiä, jotka eivät varmasti tunne minua. Osalla heistä saattaa olla mielessä omien aatteidensa ja tuotoksiensa levityspyrkimyksiä.
Toiset kaveripyynnön laittaneista on ns. tavallisia ihmisiä, joilla saattaa olla minulle etäinen tuttu.
En ymmärrä mitä tarkoitusta moisilla yhteydenotoilla on.
Ymmärtääkö joku muu?

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #52 : 25.08.18 - klo:09:54 »
Minä "olin facebookissa" pari vuotta sitten - jonkin aikaa. Onneksi ymmärsin ajoissa lopettaa sen. Koen sen vahingollisena: se on tykkäämisen metsästystä, hyviä hymiöitä pitää saada omiin viesteihin lisää ja lisää ja lisää...

Selvästi hymiöhumalahakuista hommaa, johon tulee vakava riippuvuus, ja jolla ei lopulta ole paljonkaan tekemistä elämän kanssa.

Tiesittekö muuten, että fb:n ja muiden some-välineiden kehittäjät eivät halua lastensa käyttävän niitä? Minkähän takia...

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #53 : 25.08.18 - klo:10:24 »
Mä oon taas ymmärtänyt asian väärin, jos FB ei olekaan kuvallinen puhelinluettelo.

-

Oikeastaan mua jonkun verran järkyttää se, että niin monet tuttavani kaveeraa kaikenlaisten äärikarismaattisten henkilöiden kanssa ja linkkaa sellaisia tilaisuuksia mitkä kannattaisi kiertää mahdollisimman kaukaa.

Toinen minulle vastenmielinen ilmiö on se, että aika monet näyttävät olevan täysin sokeassa israel-uskossa.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #54 : 25.08.18 - klo:15:57 »
Mä oon taas ymmärtänyt asian väärin, jos FB ei olekaan kuvallinen puhelinluettelo.

-

Oikeastaan mua jonkun verran järkyttää se, että niin monet tuttavani kaveeraa kaikenlaisten äärikarismaattisten henkilöiden kanssa ja linkkaa sellaisia tilaisuuksia mitkä kannattaisi kiertää mahdollisimman kaukaa.

Toinen minulle vastenmielinen ilmiö on se, että aika monet näyttävät olevan täysin sokeassa israel-uskossa.

No annetaan Jopen selventää naamakirjan tarkoitus:

https://www.youtube.com/watch?v=1iZtLi7eoqo

Poissa ElCaro

  • Viestejä: 169
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #55 : 25.08.18 - klo:16:09 »

Oikeastaan mua jonkun verran järkyttää se, että niin monet tuttavani kaveeraa kaikenlaisten äärikarismaattisten henkilöiden kanssa ja linkkaa sellaisia tilaisuuksia mitkä kannattaisi kiertää mahdollisimman kaukaa.

Toinen minulle vastenmielinen ilmiö on se, että aika monet näyttävät olevan täysin sokeassa israel-uskossa.

Yllättävän samanlaisia kokemuksia minulla.

Paikalla Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #56 : 25.08.18 - klo:16:13 »

Oikeastaan mua jonkun verran järkyttää se, että niin monet tuttavani kaveeraa kaikenlaisten äärikarismaattisten henkilöiden kanssa ja linkkaa sellaisia tilaisuuksia mitkä kannattaisi kiertää mahdollisimman kaukaa.

Toinen minulle vastenmielinen ilmiö on se, että aika monet näyttävät olevan täysin sokeassa israel-uskossa.

Yllättävän samanlaisia kokemuksia minulla.

En edes tunne koko asiaa, joten en siitä juuri mitään tiedä. Enkä osaa edes hävetä…  ::)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa ElCaro

  • Viestejä: 169
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #57 : 25.08.18 - klo:16:20 »

En edes tunne koko asiaa, joten en siitä juuri mitään tiedä. Enkä osaa edes hävetä…  ::)

No eipä ole syytäkään hävetä.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla

Poissa Lemmikki

  • Viestejä: 364
Vs: Mitä nyt puitaisiin? Tällaista nyt.
« Vastaus #59 : 20.09.18 - klo:16:46 »
Mä olen sensuroinut YLEn kanavaluettelostani.

Huomasiko kukaan Ruotsin ääntenlaskennan aikana tietokoneet kuulemma "kaatuivat" "eikä ääntenlasku ollut vaarassa".
Alan yhä enemmän epäillä ettei vaalit ole sen enempää rehellisiä lännessä kuin idässäkään. Kun kansalle on niin helppo valehdella niin miksi vallanhaluiset jättäisivät käyttämättä kaikkein tehokkaimman valheen eli ääntenlaskennan "virheet".

Kun ääniä katoaa  Suomessakin niin voimme olettaa ettei tulevaisuudessa ole olemassakaan sellaisia kuin rehelliset vaalit jos niitä on nykyäänkään olemassa.
Vain Jumala ymmärtää kaiken.