Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66027 kertaa)

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #150 : 18.07.18 - klo:16:58 »
Jos voitte, rukoilkaa tilanteeni puolesta ja ystävieni puolesta. Kiitos, jos rukoilette.

(entinen käyttäjätunnukseni oli qwerty)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #151 : 18.07.18 - klo:17:43 »
Rukoillaan.

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #152 : 18.07.18 - klo:20:30 »
Rukoilen xyz:n ja ystävien puolesta.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #153 : 01.08.18 - klo:20:12 »
Kiitos, sandia ja Taisto.

Voisimmeko rukoilla Thaimaassa luolasta pelastuneiden puolesta. Uutisten perusteella he ovat kiitollisuudessaan etsiytyneet buddhalaisuuden pariin. Heille ei varmaan ole kukaan ollut kertomassa Hänestä, joka heidät pelasti.
« Viimeksi muokattu: 01.08.18 - klo:20:20 kirjoittanut xyz »

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4474
  • Matkalla
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #154 : 01.08.18 - klo:20:21 »

Poissa saara

  • Viestejä: 23
  • Sana rististä on Jumalan voima 1 Kor 1 : 18
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #155 : 23.08.18 - klo:10:25 »
Rukoukset kalliita, pienetkin. Välillä paine ollut niin suuri, että noussut vain suuria huokauksia, muuta ei jaksa. Joskus taas päivä yhtä rukousta. Tarkoitan sitä hiljaista sydämen puhelua Isälle. Mutta onneksi määrä ei ratkaise, vain se onko yhteys Isään avattu Jeesuksen verellä. Kiitos Taivaan Isä että tiedät kaikki foorumilaiset perheineen ja ystävineen. Kiitos Jeesus että olet uskollinen😃. Ja läpeensä hyvä. Kaikki kipupisteet tiedät, ja taistelualueemme. Ota ne hoitoosi Herra. Olethan täällä alhaalla lastesi kanssa ristin armon voimassa. Tuon seurakunnan, ja jos joku jaksaa huokaista, et tulisi enemmän vielä armon tuntemusta ja hoitavaa sielunhoidollista otetta. Että ei uupumus kiusaisi niin monia. Ja että eksytyksiä avattaisiin. Moni sekaisin. Herra anna kiitollisuuden henkeä, et saataisiin iloa syksystä, ja arjen pikkuasioista, ja  turvallista oloa Sinun kainalossa.

Paikalla Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #156 : 23.08.18 - klo:10:58 »
Rukoukset kalliita, pienetkin. Välillä paine ollut niin suuri, että noussut vain suuria huokauksia, muuta ei jaksa. Joskus taas päivä yhtä rukousta. Tarkoitan sitä hiljaista sydämen puhelua Isälle. Mutta onneksi määrä ei ratkaise, vain se onko yhteys Isään avattu Jeesuksen verellä. Kiitos Taivaan Isä että tiedät kaikki foorumilaiset perheineen ja ystävineen. Kiitos Jeesus että olet uskollinen😃. Ja läpeensä hyvä. Kaikki kipupisteet tiedät, ja taistelualueemme. Ota ne hoitoosi Herra. Olethan täällä alhaalla lastesi kanssa ristin armon voimassa. Tuon seurakunnan, ja jos joku jaksaa huokaista, et tulisi enemmän vielä armon tuntemusta ja hoitavaa sielunhoidollista otetta. Että ei uupumus kiusaisi niin monia. Ja että eksytyksiä avattaisiin. Moni sekaisin. Herra anna kiitollisuuden henkeä, et saataisiin iloa syksystä, ja arjen pikkuasioista, ja  turvallista oloa Sinun kainalossa.

Samanlaisia tuntemuksia täällä. Noihin huokauksiin olen valmis yhtymään, koska muuta en minäkään jaksa. Pyydän johdatustasi kaikille foorumilaisille sekä läheisilleni.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa ullamaija

  • Viestejä: 203
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #157 : 23.08.18 - klo:11:33 »
Täällä myös samat aatokset.Jospa Jumalalla vielä olisi asiaa meidän kansallemme,ettei armonaikamme olisi jo umpeutunut.Pahalta näyttää ja tuntuu."Hoivatkaa toinen toistanne,niinkuin Kristuskin on teidät hoivaansa ottanut".Rukouksin.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #158 : 08.09.18 - klo:11:38 »
Rukoilisitteko puolestani? Olen uskonelämässäni vaikeuksissa. Siunausta ja hyvää syksyä kaikille.
« Viimeksi muokattu: 08.09.18 - klo:13:40 kirjoittanut xyz »

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #159 : 08.09.18 - klo:12:56 »
Olen mm. liiasta yksinäisyydestä johtuen pitänyt tapanani rukoilla ikään kuin väkisin sitä, mitä olen halunnut rukoilla. Mieleni on nyt jossain määrin hajalla ja vaikka tajuan, mikä on vialla, en osaa olla jatkamatta vahingollista tapaa.
« Viimeksi muokattu: 08.09.18 - klo:13:11 kirjoittanut xyz »

Poissa Pökkelö

  • Viestejä: 705
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #160 : 08.09.18 - klo:23:14 »
Rukoilen puolestasi !

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #161 : 12.09.18 - klo:21:25 »
Olen mm. liiasta yksinäisyydestä johtuen pitänyt tapanani rukoilla ikään kuin väkisin sitä, mitä olen halunnut rukoilla. Mieleni on nyt jossain määrin hajalla ja vaikka tajuan, mikä on vialla, en osaa olla jatkamatta vahingollista tapaa.

Minulle tuli tämä Raamatun sana mieleen ajatellessani sinua.
Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi. Jesaja 57 jae 17.

Poissa Lemmikki

  • Viestejä: 364
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #162 : 18.09.18 - klo:10:21 »
Tätä lueskellessani mieleeni tuli elokuva jonka katsoin. Se perustui tositapahtumiin jossa nuori mies vaelsi amerikan erämaassa ja putosi rotkoon. hän ei ollut kertonut kenellekään mihin oli mennyt joten ei kukaan osannut etsiä häntä vaikka oli poissa viikon. hän juuttui kiven alle toisesta kädestään ja yritti useita päiviä vääntää kiveä pois kätensä päältä. itse asiassa aika kauhea elokuva.

no joka tapauksessa viimeisenä päivänä hän taisi rojahtaa painonsa kanssa niin että kiven alle juuttunut käsi murtui. epätoivoissaan hän nirhasi käden poikki linkkuveitsellä ja sitoi kätensä tyngän ja laahusti pois rotkosta ja pelastui kun löysi ihmisiä.

en tiedä menikö tapaukset näin todellakin tosielämässä mutta mieleeni tuli se rankka sana Jeesukselta "jos oikea kätesi viettelee sinua on parempi leikata se poikki ja pelastua kuin joutua kadotukseen molemmat kädet tallella". kirjaimellisesti näin kävi tuolle miehelle.

se elokuva jotenkin järkytti kuvatessaan kuinka vakavasta asiasta on kyse. joten jos synti meitä viettelee vaikka tietokoneen muodossa on parempi heittää kone kaatopaikalle kuin joutua kadotukseen....

rohkeutta itsekullekin tässä taistelussa....  :-[
Vain Jumala ymmärtää kaiken.

Paikalla Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #163 : 18.09.18 - klo:10:59 »
joten jos synti meitä viettelee vaikka tietokoneen muodossa on parempi heittää kone kaatopaikalle kuin joutua kadotukseen....

Tuskinpa se synti on siinä teknisessä vempaimessa, vaan sydämessä. Ja sitä ei voi viedä kaatopaikalle, täytyy olla jokin muu ratkaisu.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Lemmikki

  • Viestejä: 364
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #164 : 18.09.18 - klo:12:52 »
joten jos synti meitä viettelee vaikka tietokoneen muodossa on parempi heittää kone kaatopaikalle kuin joutua kadotukseen....

Tuskinpa se synti on siinä teknisessä vempaimessa, vaan sydämessä. Ja sitä ei voi viedä kaatopaikalle, täytyy olla jokin muu ratkaisu.

Ei tietenkään se synti ole siina vempaimessa kuten ei ole siinä "kädessäkään" mutta jos Jeesuskin sanoi että parempi menettää käsi kuin pelastus niin samoin on parempi menettää some kuin pelastus.
Kai se tarkoittaa lähinnä sen taistelun epätoivoa ja raakuutta ja vakavuutta eli jos ei yksinkertaisesti pääse irti synnistä tahdonvoimalla ja hengen voimalla niin parempi heittää se "pois".

Kerroin elokuvasta koska luulin että se saisi tajuamaan realismin mutta ei kai mikään saa tajuamaan realismia jos ei itse koe sitä.

Kerroin lähinnä sen takia kun tuli mieleen ja joskus mieleentulemiset voi olla jollekulle neuvo ja oivallus.....joten se siitä.
Vain Jumala ymmärtää kaiken.