Kirjoittaja Aihe: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi  (Luettu 1823 kertaa)

Lydia

  • Vieras
Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« : 26.02.14 - klo:18:15 »
Tässä ketjussa saa rohkaista ja vahvistaa lähimmäisiään.

Aloitan laululla ja tuubilla joka on koskettanut minua syvästi. Toivon sen rohkaisevan monia jaksamaan loppuun asti.

Ole uskollinen kuolemaan asti.


http://www.youtube.com/watch?v=v5dAiZuH46U

Poissa Adina

  • Viestejä: 416
Vs: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« Vastaus #1 : 26.02.14 - klo:19:47 »
Urho Muroman sanoin;

Herra tuntee kaiken. Ja nyt Hän kuiskaa sinulle:
"Käy hiljaa ja kärsivällisesti eteenpäin sinulle
suunnittelemaani tietä. Se johtaa varmasti suureen onneen ja kirkkauteen.

Minä tiedän varsin hyvin, kuinka vaikeata sinulla ajoittain on. Minä käyn hetki hetkeltä sinun vieressäsi. Ja minä olen luvannut antaa sinulle voimaa, niin että voit kaikesta suoriutua voittajana, kunhan vain painaudut yhä lähemmäksi minua.

Kun oikea aika tulee, minä kevennän kuormaasi, ja kun oikea hetki lyö, minä nostan sen kokonansa pois. Siihen saakka minun käteni pitää kuormaa sinun hartioillasi, ja muista, että se käsi on ollut ristiinnaulittu sinun syntiesi tähden.

Minä valmistan sinua suurta kirkkautta varten, mutta tie sinne käy kärsimysten ja ahdistusten kautta. Itse olen edelläsi sen tien kulkenut ja sinulle sen auki raivannut. Luota sen tähden ehdottomasti minuun.
Minä vien sinut perille parasta tietä."

Kol. 3:2
   
Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

Lydia

  • Vieras
Vs: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« Vastaus #2 : 05.03.14 - klo:20:14 »
”Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan”, Matt.5:6.

Lydia

  • Vieras
Vs: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« Vastaus #3 : 09.03.14 - klo:20:27 »
Voi kuinka tämä aika tarvitsee hengellistä rohkaisua ja tukea, ei väittelyä kasteista ja kättenpäälle panemisista. Aika on paha ja synti vaanii joka puolella myös uskovaa. Olisi aika herätä ja voittaa vielä ihmisiä Jumalan valtakuntaan niin paljon kuin mahdollista. Jos ei oikein tiedä konsteja voi aina pyytää apua Jumalata että hän johdattaa ja avaa tilanteita ja hän myös antaa oikeita sanoja.
Ollaan kanavia.

Lydia

  • Vieras
Vs: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« Vastaus #4 : 10.03.14 - klo:21:55 »
Mietin tänään vertausta kadonneesta lampaasta. Jumala ei meistä helpolla luovuta vaan aina uudelleen ja uudelleen kutsuu lähelleen jos jostain syystä olemme lähteneet omille teillemme sillä Jumala ei halua että kuolemme jumalattomina, eli siis ilman Jumalaa.
Ilman Pyhää Henkeä meidän on vaikeaa ymmärtää sitä todellista rakkautta joka Jumalassa on.

Lydia

  • Vieras
Vs: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« Vastaus #5 : 23.03.14 - klo:17:48 »
Ps.91:
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

Kurjenmiekka

  • Vieras
Vs: Vahvista ja rohkaise lähimmäistäsi
« Vastaus #6 : 31.03.14 - klo:20:35 »
Room. 12:12

Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset, rukouksessa kestävät.