Kirjoittaja Aihe: Koronavirus - kirous vai siunaus?  (Luettu 31625 kertaa)

Poissa Opo

  • Viestejä: 371
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #510 : 09.07.22 - klo:18:34 »
Jospa pääsisivät koettelemuksesta helpolla. Toivotaan parasta.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6450
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #511 : 09.07.22 - klo:20:16 »
Juu toivotaan ja rukoillaan. Kiitos.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #512 : 09.07.22 - klo:23:28 »
Joko sinun tautisi alkaa hellittää?  Rokotukset kannattaa ottaa, vaikka eivät aina ehkäisekään tautia. Onneksi silti nuorella ihmisella vakava muoto hyvin harvinainen, mutta mahdollinen. Varjelusta!

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6450
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #513 : 10.07.22 - klo:00:44 »
Ei hellitä vielä. On niinkuin kova nuha tai poskiontelon tulehdus. Mutta ei muuta.
Joo mulla on kaikkiaan 4  rokotetta. Kaksi vahvisterokotetta. Miehellä yksi vahviste.
Poika on vähän kovapäinen ja jostain syystä päätti ei ota rokotetta. Ja pelkään että morsian vähän menee hänen jälkiään.  :(

Mutta joo onneksi ovat nuoria, alle kolmekymppisiä.

Eiköhän jossain tulevaisuudessa häämötä rokote mikä puree paremmin nykyisiin variaatioihin.

Pekka Reinikainen sanoi, että se on tosi helppo kehittää.

Poissa Malakia

  • Viestejä: 317
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #514 : 10.07.22 - klo:09:32 »
Itse olen saanut kolme rokotetta, ja ottaisin sen neljännenkin, jos vain ei nuo THL:n päättäjät niitä pihtailisi.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6450
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #515 : 10.07.22 - klo:17:00 »
Niin kai se alkuperäinen rokote vielä jonkin verran suojaa. Lieneekö sen ansiota vai viruksen uusien varianttien ansiota, että ei tää meidän covid sen rajumpi ole.


Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #516 : 10.07.22 - klo:21:50 »
Koronarokotteista on kyllä muutakin tietoa kuin vain se, että niitä "pitää ottaa".

https://oikeamedia.com/o1-184000

Minä olen ottanut kaksi rokotetta, mutta nyt olen sitä mieltä, että enempiä en ota.

Poissa Natanael

  • Viestejä: 4475
  • Matkalla
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #517 : 10.07.22 - klo:22:01 »
Koronarokotteista on kyllä muutakin tietoa kuin vain se, että niitä "pitää ottaa".

https://oikeamedia.com/o1-184000

Minä olen ottanut kaksi rokotetta, mutta nyt olen sitä mieltä, että enempiä en ota.

Asiantuntijana jutussa oleva Joseph Mercola on vaihtoehtolääketieteen edistäjä.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Joseph_Mercola

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6450
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #518 : 10.07.22 - klo:22:50 »
Itse en lähde siitä, että "pitää ottaa".

Oikea Mediakin taitaa olla tietyllä agendalla värittynyt tietolähde.

Itse kyllä olen pitänyt Pekka Reinikaisen antamasta informaatiosta ihan alusta asti. Minusta ne ovat biologiaan ja lääketieteeseen perustuvia hänen ammattinsa puolesta ja on asiasta ollut hyvin realistinen.
Youtubissa on hänen puheensa.

Kun ensimmäinen rokote tuli käyttöön, hän sanoi, että ainoa tapa millä se voisi ESTÄÄ Covid 19:n leviämisen olisi, että koko ihmiskunta saisi sen lähes samaan aikaan. Ja se on tietysti täysin mahdotonta. Joten muiden variaatioiden ilmeneminen oli mitä todennäköisin.

Hänen ensimmäinen puheensa alkoi sillä, että hän piti peloittavan näköistä N95 maskia naamallaan ja sanoi, että, se on ainoa mikä suojaa tältä virukselta. Ja sitä kautta siis totesi että leviämistä ei voi estää.

Covid rokotteesta hän sanoi, että se on briljantti keksintö ja itse asiassa turvallisin rokotemuoto, koska se on niin täsmällisesti kohdistuva vain ja ainoastaan tarkoitettuun kohteeseensa.

Poissa Opo

  • Viestejä: 371
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #519 : 11.07.22 - klo:09:20 »
Variaatioita on suhtautumisessa tämän taudin ennaltaehkäisevään hoitoon. Siitähän tässä on kyse, eikä suinkaan rokotteesta sanan vanhanaikaisessa merkityksessä. Aikamoinen sekamelska tästä on saatu aikaiseksi. Joka vahvana pysyy, se pelastuu. Oman vastustuskyvyn tarkka ylläpito on kaiken a ja o. Henkisen kantin hoito aivan ensisijaista, että pystymme voittamaan pahan lentävät nuolet.
Kukin on joutunut puolensa valitsemaan.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #520 : 11.07.22 - klo:13:19 »
Minä ottaisin kanssa sen neljännenkin, jos saisin. (Mieheni on saanut 4.) Olen saanut kaksi ja puoli. Jostain syystä kolmannella kerralla rokotetta tuli kauheasti ulos, kun piikki vedettiin pois. Iho kirveli ja oli kirkkaan punainen monta päivää, kun otin rokotuksen vaihteeksi oikeaan käteen, kun olin juuri saanut muun (influenssa) rokotuksen vasempaan ja verikokeen otetuksi vasemmasta kädestä.
Rokotuksestani alkaa olla n. 8 kk vanha. Mieheni ja minä emme ole sairastaneet tautia, kun emme paljon missään käy, vaikka mieheni ei osaa olla "hygieeninen". Lapset ja lapsenlapset ovat sairastaneet ainakin kerran ja osa ollut lähes oireeton ja osalla aika kova flunssan kaltainen. 11 vuotiaalla allergikolla oli jo aika paha, kun sai taudin yht. aikaa ensimmäisen rokotuksen kanssa, mutta 8 vuotiaalla ei mitään, vaikka sai samaan aikaan ensimmäisen rokotuksen, hän ilmeisesti tartutti taudin.
Minusta tämä rokotushysteria on ollut aika 'sairasta' touhua. Kuulunee sekin tähän lopun ajan salaliittoteorioihin, jotka eivät ole tietenkään Pyhästä Hengestä vaan antikristuksen hengestä. Reinikainen nosti profiiliaan tuon takia minun mielessäni.
Tässä ajassa ihminen Jumalan Sallimuksesta joutuu usein valitsemaan kahdesta pahasta pienemmän pahan, koska... tiedämme kyllä miksi. Vahinko, että rajallisuutemme pistää välillä valitsemaan sen suuremman pahan, kun emme osaa emmekä pysty parempaan.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6450
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #521 : 17.10.22 - klo:22:33 »
Menee syteen tai saveen otin juuri uuden moderna covid rokotteen. ???
Töistä suoraan Walmartin  farmaseutti osastolle ilman ajanvarausta, kaikki ohi noin 7 minuutissa.

Paikalla pax

  • Viestejä: 1715
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #522 : 18.10.22 - klo:06:54 »
Otin viime viikolla neljännen.

Poissa Malakia

  • Viestejä: 317
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #523 : 18.10.22 - klo:07:52 »
Ottaisin myös neljännen, jos vain saisi.

Poissa wiivi

  • Viestejä: 74
Vs: Koronavirus - kirous vai siunaus?
« Vastaus #524 : 18.10.22 - klo:08:11 »

Tänään pitäisi omaan terveyskeskukseeni tulla varattavaksi uusia koronarokotusaikoja ja toivonkin
saavani ajan neljänteen piikkiin. Olen useasta syystä ns. riskipotilas, mutta asia ei minua sanottavammin
silti huolestuta. Koronaa en ainakaan vielä ole kertaakaan sairastanut.