Kirjoittaja Aihe: Pelottaako tuleva talvi  (Luettu 1252 kertaa)

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Pelottaako tuleva talvi
« Vastaus #15 : 02.08.22 - klo:10:49 »
Foorumin säännöt eivät kieltäne kirjoittamasta tikkukirjaimilla.
Ja ihan hyvä aloitus, Lile. En tiedä miksi poistit.

Itse olen paljon pohtinut asioita aloituksesi tiimoilta. Venäjän hyökkäys Ukrainaan on ehkä suunnilleen sama kuin lentokoneiden lento Manhattin pilvenpiirtäjiin jo parikymmentä vuotta sitten. Voi hurja, miten aika menee lujaa!

Se näytti järkyttävän usalaisten illuusiota turvallisuudesta täällä rapakon takana.
Venäjän hyökkäys Ukrainaan puolestaan ehkä järkytti eurooppalaisten illuusiota jatkuvasta hyvinvoinnista, edistyksestä, vauraudesta............ja turvallisuudesta.

Minulla ei ole nappuloita nimimerkkien poistamiseen.

Rohkaisen sinua tekemään jotain muuta kuin ikäänkuin eliminoimaan itsesi, jos ihmiset eivät näytä reagoivan sillä tavalla mitä toivoisi. Sano vielä tiukemmin sen sijaan, että luovut leikistä ja tavallaan perut sanasi.
 :) Elämä on liian vaikeaa jos antaa toisten astua varpaille.

Tietty ei koskaan voi kontrolloida miten toiset meihin reagoi. Se vaan on niin.
Mutta ei myöskään tule antaa ihmisten kontrolloida mitä itse tekee.

Sandia, tuo oli hyvä lähestymistapa Karina-lilelle ja myös meille jokaiselle. Kiitos.

Poissa pax

  • Viestejä: 1665
Vs: Pelottaako tuleva talvi
« Vastaus #16 : 02.08.22 - klo:11:41 »
Juu, samaa ajattelin, viisautta!

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Pelottaako tuleva talvi
« Vastaus #17 : 02.08.22 - klo:12:53 »
Oikein hyvä/hoitava neuvo elämään itsekullekin Sandia! Kiitos! Toivon, että Kaarina-Lile jaksaa roikkua täällä levättyään!

 :)

Poissa HelenaM

  • Viestejä: 643
Vs: Pelottaako tuleva talvi
« Vastaus #18 : 02.08.22 - klo:13:09 »
Samaa mieltä olen myös sandian viisaista sanoista, Jumalalta tullutta ja opittua, uskon näin. Lapsi on muiden heiteltävänä, aikuisen ei onneksi tarvitse olla normaalioloissa.

Poissa Opo

  • Viestejä: 345
Vs: Pelottaako tuleva talvi
« Vastaus #19 : 02.08.22 - klo:14:08 »
Sandia on työn koulima. Ei ole varaa töpätä yhtään. Yhtä ja toista täällä oppii.
Sosiaaliset taidot myös joillakin syntymälahja, kultalusikka suussa syntyneitä. Hyvä on täällä pysytellä, kohdata edes virtuaalisesti ihmisiä.