Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 66130 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #495 : 05.08.21 - klo:18:26 »
Nyt ei sitten ole mitaan estetta uuteen tyohon menon suhteen. Kiitos Herralle. Eli silta nayttaa, etta uusi tyo alkaa ensi viikon perjantaina.

Letsa

  • Vieras
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #496 : 10.08.21 - klo:17:39 »
Uusia haasteita, uusia tilanteita sandialla. Kaikkea hyvää niihin.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #497 : 10.08.21 - klo:18:27 »
Joo paljon uutta ilmassa. Istun taas " tyoterveyslaitoksella" menossa johonkin fysioterapiatestiin. Ei kai ne odota mun taklaavan vankeja tai jotain. :-\

Tasan 2 viikkoa olin melko ahdistunut kun oli epatietoisuutta, etta mihin pain hommat kaantyy. 6 viikkoa orientaatiovaihetta taman viikon perjantaista lahtien.

Letsa

  • Vieras
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #498 : 10.08.21 - klo:22:02 »
Toivotaan että paikka on ok olla ja tehdä töitä. Mulla oli kerran kokemus yhdessä työpaikassa, että täällä en halua olla enää hetkeäkään, enkä tehdä mitään, haluan vaan pois. Haastattelu johti jotenkin harhaan, siinä ei tullut esille paikan todellinen luonne.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #499 : 11.08.21 - klo:01:32 »
Kaikkea voi tapahtua, Jotkut asiat tietää vasta kun on jo paikan päällä. En välttamättä tarvitsekaan tätä uutta työtä, mutta kokeilen, kun kerran tarjotaan.
Työhönottoprosessi on ollut aika rankka. Tänään oli kuntotesti. Jouduin kantamaan 75 paunan laatikkoa, siis reilu 34 kg.
Jouduin puristamaan käsilläni ja mitattiin kuinka tiukasti voin puristaa.
Ja oli myös stressitesti.

Onneksi olen kuntoillut viimeiset 3 vuotta, en tiedä miten olisi mennyt jos en olisi.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #500 : 23.09.21 - klo:21:49 »
Rukoilisitteko ystäväni puolesta, jolla on vaikea terveyteen liittyvä tilanne.

Tämän ystävän terveyteen liittyvä tilanne on huomattavasti parantunut ja hän on tullut uskoon. Jos jaksatte, rukoilkaa hänen ja hänen terveytensä puolesta edelleen.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #501 : 24.09.21 - klo:00:18 »
Kiitos Herralle. Pyydan apua ystavallesi.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #502 : 24.09.21 - klo:11:36 »
Kiitos.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #503 : 08.10.21 - klo:14:24 »
Pyydän rukoustukea tämän päivän puolesta. Tapaan yksin 12 seksuaalirikollista ryhmässä ensimmäistä kertaa vankilassa.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #504 : 08.10.21 - klo:15:01 »
Rukoilen.

Letsa

  • Vieras
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #505 : 08.10.21 - klo:16:24 »
Pyydän rukoustukea tämän päivän puolesta. Tapaan yksin 12 seksuaalirikollista ryhmässä ensimmäistä kertaa vankilassa.
Viisautta ja ohjausta, rauhaa tähän.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #506 : 09.10.21 - klo:15:20 »
Kiitos rukouksista ja kiitos Herralle, ettei jättänyt minua yksin.
Näin edellisenä yönä unen mihin heräsin aamulla. Niissä unissa on aina sama teema ja usein kun näen sellaisen unen, jotain tapahtuu mikä on ikäänkuin minua vastustettaisiin. Ihmettelin sitä unta, mutta olen niin usein kokenut että sellaisen jälkeen joudun johonkin kummalliseen tilanteeseen ja koen että siinä on sielunvihollisen vastustusta mukana.

Työkaveri ei ollut eilen töissä, joten minulla ei ollut yhtää kolleegaa kysyä asioista jos jotain tulee eteen. Olin ihan yksin.

Aikaisemmin viikolla työkaveri oli valittanut vankilan johtajalle, että käytävän vartija ei ollut päästänyt miehiä heidän yksiköstään ulos. Oli sanonut että kukaan ei ollut hänelle ilmoittanut että vankien oli määrä tulla ryhmään.

Sinänsä hassua, kun ryhmät ovat toimineet viikoittain vuosikausia. Ehkä oli kyseessä uusi vartija, joka ei tiennyt. Tai känkkäränkkä vanha vartija. Kuka tietää.

Valituksen seurauksena tuli uusi sääntö: meidän tulee radiopuhelimella hälyyttä käytävävartija, jonka tehtävä sitten on kuuluttaa ryhmän alku siten, että kaikki kuulee.
Eli jouduin eilen aamulla pyytämään kontrollista meidän radiopuhelimen töihin mennessä.
Laitoin sen päälle ja SATUIN huomaamaan 8:15, että sieltä kuului radiopuhelimien tsekkaus, mikä tapahtuu jokaisen työvuoron alkaessa.

Olin onneksi oppinut siitä jo siellä isossa vankilassa johon joudun joka 6. viikonloppu.
Kuuntelin korvatarkkana milloin minun radiopuhelimen numero sanottiin, johon minun pitää vastata että tietävät, että se toimii. Olin täysin selvillä missä oltiin menossa, mutta kun tultiin minun numeroni kohdalle, sieltä sanottiinkin jotain hämmentävää eikä selvää numeroa kuten kaikkien muiden kohdalla!! En tiennyt mitä tehdä.  :-\

Vaisto sanoi, että älä tee mitään, ole ihan hiljaa kuin hiiri ::)
Peloittaa ne ylitärkeät militaristiset vartijat.  :-X

Mutta järki sanoi, että se ei ole paras vaihtoehto. SILLOIN rukoilin ja pyysin Herralta apua ja johdatusta!!
Muistan kun tiedostin olevani yllättynyt kun huomasin käveleväni kontrollikoppiin ja sanomaan mitä tapahtui. Tietty syytti vihreyttäni kaikesta siitä, ja sanoin, että halusin selvittää asian.
Asia selvisi sillä. :
Olisi niin ollut peloissaan piiloutua kuin hiiri, mutta se on pahin vaihtoehto siellä. Sillä ei siellä selviä.

Sain kuulutettua sen mitä piti ja kaikki 12 vankia kiltisti kävelivät ryhmään. :)

MUTTA sitten yllättyi tiukan näköinen naisvartija ovella ja kyysi  headcount, siis lukumäärää sanoin että 12 ja kysyin että olisiko minun kuulunut ilmoittaa se, kun kaikki olivat paikalla. Sanoi että joo.
Sanoin, että anteeksi etten tehnyt sitä, mutta tää on eka kerta kun kuulin sen.

Sitten ryhmän jälkeen vielä halusin selvittää asian paremmin ja menin tämän naisvartijan luo ja kysyin että kenelle se kuuluu ilmoittaa ja sain sen selville. Hymyilin ja kiitin. Hänkin hymyili.

Ryhmä sinänsä meni hyvin. Ei se oo ne vangit kun peloittaa mutta ne vartijat. ???




Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #507 : 09.10.21 - klo:16:13 »
Hienoa, että pärjäät. Eipä olisi minun "leiviskäni"!

Muistetaan sinua rukouksissani.

Letsa

  • Vieras
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #508 : 09.10.21 - klo:18:01 »
Noiden vartijoiden kuuluisi kai olla työkavereitasi, tai ovatkin, mutta jotenkin kuulostaa siltä, että ovat mielestään pomoja. Tai voivat tietysti olla esimiesasemassakin. Ei vaikuta oikealta, että heitä pelätään, kuitenkaan. Jumalan apu työpäivän tilanteissa on jotain hienoa kokea, ei sitä osaa selittää, ainakin siis oma kokemus on tuo. Kiitollisuus vaan pursuilee yli.

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #509 : 09.10.21 - klo:20:32 »
Se vain menee noin vankiloissa. Vartijoilla on paljon valtaa. Jos heista valittaa, he voivat tehda olon epamukavaksi. Kuten  hidastelemalla ovien avaamisessa. Useat over toimivat siten etta vartijat nakevat kameroiden avulla ovet kontrollikeskuksessa ja avaavat ovet painalla nappia. Sitten kun heita huvittaa.