Kirjoittaja Aihe: Päivän paras uutinen  (Luettu 937 kertaa)

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Päivän paras uutinen
« : 26.06.20 - klo:09:55 »
Ajattelin, että voisi olla hyväksi kertoa asioista, jotka ilahduttavat ja vaikuttavat myönteisesti meihin. Tänään riemastuin, kun näin että Oloneuvos on jaksanut palata joukkoomme. Sinua on odotettu. Jaksamista ja kaikkea hyvää Oloneuvokselle rukoillen ja toivoen Paulus & Kumppanit.  :) :) :)
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Päivän paras uutinen
« Vastaus #1 : 26.06.20 - klo:11:58 »
Juu, täällä ollaan. Pääasiassa vain seuraan keskusteluja, kun voimat ovat käyneet vähiin. Tosin saatan vielä joksikin ajaksi virkistyäkin. Hoidostani vastaava syöpälääkäri kertoi eilen (oli viimeinen sädehoitopäivä), että noin viikon kuluttua sädetyksen päättymisestä useimpien potilaiden vointi kohenee. Kuinka pitkäksi aikaa omalla kohdallani sitä ei lääkäri osannut arvioida. 

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Päivän paras uutinen
« Vastaus #2 : 26.06.20 - klo:12:26 »
Ehkä on syytä jälleen muistuttaa tästä Ressun viisaudesta (vastaus 3):
http://puimatanner.net/index.php?topic=862.msg32504#msg32504
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Päivän paras uutinen
« Vastaus #3 : 08.12.20 - klo:10:18 »
Ajattelin, että voisi olla hyväksi kertoa asioista, jotka ilahduttavat ja vaikuttavat myönteisesti meihin. Tänään riemastuin, kun näin että Oloneuvos on jaksanut palata joukkoomme. Sinua on odotettu. Jaksamista ja kaikkea hyvää Oloneuvokselle rukoillen ja toivoen Paulus & Kumppanit.  :) :) :)

Taas ilahduin samasta asiasta. Rukoilen jatkuvasti lähes päivittäin Oloneuvoksen puolesta. Muistetaan edelleen rukouksin, samoin myös Fisheriä (jonka kanssa oli pitkähkö ja antoisa puhelinkeskustelu joku päivä sitten).
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Päivän paras uutinen
« Vastaus #4 : 10.12.20 - klo:21:54 »
Ajattelin, että voisi olla hyväksi kertoa asioista, jotka ilahduttavat ja vaikuttavat myönteisesti meihin. Tänään riemastuin, kun näin että Oloneuvos on jaksanut palata joukkoomme. Sinua on odotettu. Jaksamista ja kaikkea hyvää Oloneuvokselle rukoillen ja toivoen Paulus & Kumppanit.  :) :) :)

Taas ilahduin samasta asiasta. Rukoilen jatkuvasti lähes päivittäin Oloneuvoksen puolesta. Muistetaan edelleen rukouksin, samoin myös Fisheriä (jonka kanssa oli pitkähkö ja antoisa puhelinkeskustelu joku päivä sitten).

Tänään vain yksi kirjoitus näyttää ilmestyneen tälle foorumille. Oletteko väsyneet vai jostain muusta syystä jättämässä foorumin? Sitä tänään olen mielessäni kysellyt ja pohtinut? Minulle on muodostunut sellainen näkemys, että kristillisten keskustelufoorumien aika on pikku hiljaa hiipumassa ja vaatii yhä enemmän rohkeutta sanoa totuus siten kuin se Raamatussa on ilmoitettu.

Minusta tuntuu (olen jopa vakuuttunut), että uskovaiset ovat kääntyneet tarkkailemaan ja arvioimaan pimenevää maailmanmenoa enemmän kuin omaa suhdettaan Jeesukseen. Toivon, että saisin voimia kirjoittaa jotain näistä sydämessäni liikkuvista asioista (ehkä joku tai jotkut voisivat rukoillakin asiaa puolestani) ja ottaa myös kantaa. Minulla on päivä päivältä yhä enenevä hätä ja huoli tämän rakkaan isänmaamme hengellisestä tilasta. Herra, avaa meidän silmämme näkemään kuinka täynnä itsepetoksen ja Laodikean henkeä olemme. Jeesus, käännä laupiaat kasvosi puoleemme ja armahda meitä liitonveresi tähden.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Päivän paras uutinen
« Vastaus #5 : 10.12.20 - klo:22:04 »

Tänään vain yksi kirjoitus näyttää ilmestyneen tälle foorumille. Oletteko väsyneet vai jostain muusta syystä jättämässä foorumin? Sitä tänään olen mielessäni kysellyt ja pohtinut? Minulle on muodostunut sellainen näkemys, että kristillisten keskustelufoorumien aika on pikku hiljaa hiipumassa ja vaatii yhä enemmän rohkeutta sanoa totuus siten kuin se Raamatussa on ilmoitettu.

Minusta tuntuu (olen jopa vakuuttunut), että uskovaiset ovat kääntyneet tarkkailemaan ja arvioimaan pimenevää maailmanmenoa enemmän kuin omaa suhdettaan Jeesukseen. Toivon, että saisin voimia kirjoittaa jotain näistä sydämessäni liikkuvista asioista (ehkä joku tai jotkut voisivat rukoillakin asiaa puolestani) ja ottaa myös kantaa. Minulla on päivä päivältä yhä enenevä hätä ja huoli tämän rakkaan isänmaamme hengellisestä tilasta. Herra, avaa meidän silmämme näkemään kuinka täynnä itsepetoksen ja Laodikean henkeä olemme. Jeesus, käännä laupiaat kasvosi puoleemme ja armahda meitä liitonveresi tähden.

Olen tosi iloinen, kun jaksat olla kanssamme. Itse ihmettelen kristillisten foorumeiden hiipumista toinen toisensa jälkeen. Toivon ja rukoilen sitä, että saat olla vielä pitkään kanssamme ja olla kantamassa huolta meidän ja koko Suomen hengellisestä tilasta. Nyt jos koskaan tarvitsemme toisiamme ja ennen kaikkea Herramme johdatusta näinä vaikeina aikoina, jotka eivät suinkaan ole Häneltä olleet kätkössä. Uskon, että tällä koronavitsauksellakin on oma tarkoituksensa.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell