Kirjoittaja Aihe: Golgatalle  (Luettu 4392 kertaa)

Poissa Ranka

  • Viestejä: 17
Vs: Golgatalle
« Vastaus #15 : 27.10.13 - klo:07:56 »
Mulla Googlemaps ottaa ihan kiltisti nuo koordinaatit.

Eli Golgatahan se paikka on. Ihan metrilleen sitä ei ole edes tutkijat pystyneet sanomaan mutta suurinpiirtein se tuolla on.

HL245. Käy lähteelle sille

                      Em            H7              Em                                      H7            Em
1.   Käy lähteelle sille, mi juoksemahan sai kyljestä, haavoista Vapahtajan,
         G         D        Em      D     G Am      Em           H7             Em
 kun itsensä ristillä uhriksi tuo. Se tähtesi vuotaa, jo riennä sen luo.


     H7              Em  H7            G           Am       Em            H7           Em
:-: Riennä sen luo, riennä sen luo. Sun tähtesi vuotaa nyt Golgatan vuo. :-:


                Em     H7                  Em                     H7                         Em
2.   Ja sä jota syntisi raskauttaa ja kuoleman pelkokin kauhistuttaa,
        G          D              Em          D    G  Am     Em             H7        Em
 sua kutsuvi Jeesus sen lähtehen luo. Se tähtesi vuotaa sen vettä jo juo.


:::::::::::::::::::::::::::::::::..Kerto:::::::::::::::::::::::::::



          Em         H7                      Em                            H7                   Em
3.   Ja sää jolle tuttu jo lähde on tää, kun maistoit sen autuutta ja elämää,
        G             D            Em       D    G  Am      Em             H7             Em
taas voimansa uuden se sinulle suo. Se tähtesi vuotaa käy jälleen sen luo.


:::::::::::::::::::::::::::::::::Kerto:::::::::::::::::::::::::::::


             Em          H7                      Em                      H7                      Em
4.   Kun korvessa kuljet sä kiusausten, käyt polkuja tuskaisten kyynelien,
G             D          Em      D    G  Am     Em          H7   Em   
juo lähteestä tästä se toivoa tuo. Se tähtesi vuotaa ja iloa suo.

:::::::::::::::::::::::::::::::::Kerto:::::::::::::::::::::::::::::

Poissa Ranka

  • Viestejä: 17
Vs: Golgatalle
« Vastaus #16 : 27.10.13 - klo:07:58 »
Golgatalle matkasi myös tämä mies:

Raamattu kannesta kanteen 14.6.13:

Eräs muslimi etsi elämäänsä sisäistä rauhaa, teki kaikki mitä muslimin pitikin tehdä mutta ei vain rauhaa löytynyt. Toinen muslimi sanoi hänelle että mene Mekkaan , se sinulta vielä puuttuu, sitten saat rauhan sisimpääsi.
Mies meni Mekkaan ja kiersi Kaabaa jonka sisällä on muslimien pyhä musta kivi.
Aikansa kun oli kiertänyt niin istahti bussipysäkille ja tuli siihen tulokseen ettei ollut elämällä tarkoitusta eikä ollut sisällä rauhaa.

Siinä istuessa viereen tuli bussikuski kyselemään että mikä on hätänä, voinko minä auttaa?
Rauhaton mies purki sydäntään bussikuskille ja sanoi että parempi ois lopettaa koko elämä.
Bussikuski sanoi siihen että huuda Jeesusta avuksi, Hän voi auttaa.
-Mutta minähän olen muslimi, enhän minä voi Jeesusta avukseni huutaa!
Kyllä Jeesus kuulee muslimiakin sanoi bussikuski ja lähti pois.
Niinpä rauhaton muslimi päättikin oikeen ääneen siinä samassa huutaa Jeesusta avuksi ja olo vähän helpotti. Hän lähti tuon bussikuskin perään kyselläkseen lisää Jréesuksesta ei löytänyt häntä enää.

 Mietteissään hän lähti kotimatkalle ja kotona mietti mistähän löytäisi Kristittyjä kotikylältään?
Muisti sitten erään koptikristityn lääkärin jonka luo hän meni. Lääkäri oli hieman vaivautunut mutta antoi hänelle Jeesus-filmin ja lähetti miehen kotiinsa sanoen että mene nyt ja katso tuo filmi mutta en muuten voi sinua auttaa että älä sitten enää minua vaivaa.
Muslimi katsoi alun tuosta filmistä ja pani pausen päälle ja juosten lähti tuon lääkärin luo innoissaan kertomaan että aivan mahtava on tuo filmi ja se bussikuski on siinä pääosassa!!!

Poissa Ranka

  • Viestejä: 17
Vs: Golgatalle
« Vastaus #17 : 28.10.13 - klo:08:46 »
Tässäpä

[ylläpito on poistanut liitteen]