Kirjoittaja Aihe: Onko spiritismi vaarallista?  (Luettu 1385 kertaa)

Poissa Daavidin Huone

  • Viestejä: 8
Onko spiritismi vaarallista?
« : 04.08.16 - klo:14:04 »
Tämä opetus, ei ole tavalliselle uskovalle tarkoitettu: vaan erityisesti kaitsijoille.


Älkää käyttäkö tätä tietoa väärin, että ette itseänne tuhoa.


Älkää herjatko henkivaltoja, suhtautukaa asiaan tyynesti kuin opiskeluun.


Jumalan hallussa, on kaikki: Herra voi lähettää, pahoja henkiä uskovaankin jos tämä ei ole puhdas sydämeltään, kuten lähetti esim. kuningas Saulin sisään pahan hengen.


2. Pietarin kirje 2:10-13


varsinkin niiden, jotka seuraavat saastaisia ruumiin haluja ja halveksivat Herraa ja hänen valtaansa.


Nuo itseään täynnä olevat röyhkimykset eivät kaihda herjaamasta henkivaltojakaan, vaikka edes enkelit, joilla on enemmän voimaa ja valtaa, eivät Herran edessä niitä herjaa ja tuomitse.


Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne.


Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat, saavat vääryyksistään väärintekijän palkan.



Juudaksen kirje 1:8-10


Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.


Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"


Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.


----


Aluksi, perkeleen yksinkertainen tarkoitus on viedä jokainen sielu mukanaan helvettiin.


Perkele tietää olevansa tuomittu ja että hänen aikansa tulee pian: tällä välin hän haluaa aiheuttaa mahdollisimman paljon pahaa tässä maailmassa.


Henkivallat eivät niinkään ole kiinnostuneita tavallisista ihmisistä, vaan Jeesuksen omista. Koska ihminen ilman Jeesusta on jo tuomittu eikä hänelle ole pelastusta.


Henkivaltojen yksinkertainen tarkoitus, on harhauttaa ja eksyttää uskova ihminen: pois terveestä opista ja pois Kristuksen luota.


Henkivallat, eivät voi suoraan vaikuttaa tähän fyysiseen maailmaan: perkeleellä ei ole tasavertaista voimaa enkelien kanssa, jotka voivat toimia suoraan fyysisessäkin maailmassa.


Henkivaltojen, pitää aina saada ihminen itse suostumaan siihen, että ihminen ottaa ne sisäänsä: tällöin ne henkivallat, voivat alkaa lopulta käyttää tätä ihmistä kuin sätkynukkea: yksi naru kerrallaan kiinnittäen ja tämä kaikki tapahtuu niin, että ihminen ei itse tietenkään ymmärrä millaisten asioiden kanssa on tekemisissä.


Kun puhutaan riivatuista ihmisistä, niin tällöin henkivallat ovat täysin ottaneet tällaisen ihmisen haltuunsa eikä ihmisellä ole enää lainkaan omaa tahtoa.


Henkiä on eri sukuja: jotkut aiheuttavat sekavaa käytöstä ja väkivaltaa, toiset taas ovat ovelampia ja toimivat niin, että ihmisen oma tahto on näennäisesti vielä voimassa.


Raamatussa meille kerrotaan, että Pyhän Hengen yksi armolahja on, että pystyy näitä henkiä tulkitsemaan ja erottelemaan toisistaan. Tämä armolahja, on itselleni myös siunattu. Se on ikäänkuin vaisto, että voi "nähdä" millainen henki ihmisen sisällä vaikuttaa.


Pyhän Hengen vaikutuksen, voi taas jokainen Kristuksen oma tuntea toisessa Jumalan lapsessa: tämän avulla, me tunnistamme toisemme ilman fyysisiä sanoja.


Lisäksi minulla on armolahja, että saan nämä henkivallat esille ihmisestä: se ei ole kuitenkaan sama asia, kuin henkien pois manaaminen vaan tällöin saadaan nämä henkivallat näyttäytymään hetkellisesti ja paljastamaan itsensä.


Edellinen vaimo: siis näiden lahkojen kasvatti myös, niin kun hänellä oli masennusta jne. henkivaltoja mm. väkivalta ongelmana, hän ei Kristusta pyytänyt apuun, vaan äitipuolensa kautta: meni näihin "energiahoitoihin" jossa sitten loitsittiin kaiken maailman "arkkienkeleitä" apuun hoitamaan ja lausuttiin ennustuksia elämästä ja käskyjä miten toimia nyt elämässä jatkossa.


Siis aikaisemmin vielä, tämä edellinen vaimoni, oli viety tietäjä-eukon luokse, joka siis otti yhteyttä häneen kuolleeseen äitiinsä, joka oli tehnyt itsemurhan: ja ex-vaimoni, siis saastui kuolleista hengistä jo tuolloin.


Ja hän, siis piti näitä jännittävinä asioina ja sitten innoissaan selitti että "kun se puhui että minulla on kahle jalassa, niin tunsin juuri kun siitä kohtaa alkoi kihelmöimään".. Hän ei siis tuntenut tarvetta, että hänet olisi pitänyt rukoilla puhtaaksi koska hän ehdoin tahdoin antautui näille henkivalloille syötäväksi.


Äärimmäisen vaarallisia asioita.


Asia on yksinkertainen: vaikka se olisi vain "viatonta" spiritismiä missä kynttilän kanssa leikitään, niin tämä ei ole se pointti: vaan tällöin sinä kutsut nämä henkivallat elämääsi. Tällöin, sinä annat luvan näillle henkivalloille: sinun ruumiiseen ja koko elämään.


Asiassa siis niin, että jos esim. pyydät tarot ennustajalta "ennusta tulevaisuuteni" niin tällöin sinä luovutat tulevaisuutesi näille henkivalloille: se mitä ne kertovat, on totta, koska se tulevaisuus on muuttunut sen päätöksen tuloksena, kun olet sen luovuttanut.


Aivan kuten nämä "arkkienkelit" sitten sanoivat: sinulla on kahle jalassa (joka sitten ilmeisesti tarkoitti avioilittoa, josta piti päästä eroon) ja tällöin hän alkoi tunteakin tämän kahleen: henkivallat vaikuttivat tähän ihmiseen myös fyysisesti, jotta noituus vahvistuu tässä ex-vaimossani ja hän alkoi uskomaan, että nyt on Jumala todella lähettänyt vahvan viestin: hänen tulee erota ja ottaa uusi aviomies.


Syy, miksi tunnen noituuden näin hyvin on, koska ennen kuin Kristuksen löysin, olin itse syvällä henkimaailmassa: siis shamaani olen ollut, se on sinänsä "kilttiä" noituutta, koska se perustuu hyvin pitkälti kasvien käyttöön jotka Jumala on luonut, siis psykoaktiivisten kasvien käyttöön joiden avulla, voit kommunikoida henkimaailman kanssa.


Tällaisia kasveja on satoja, niillä jokaisella on oma erityinen tarkoituksensa ja niitä voidaan yhdistellä, jotta pääsee eri tasoille henkimaailmassa.


Tässä kuitenkin se, kuten sanottu, että perkele mieluusti esiintyy "valkeuden enkelinä" ja miten ihminen, ilman Pyhää Henkeä voi tällöin tietää ja nähdä henkimaailman oikeassa valossa?


Jos ihmisellä on Pyhä Henki, minkäänlaista shamanismia: ei tällöin tietenkään tarvita. Mitään tietoa, ei uskova ihminen: henkimaailmasta tarvitse, Pyhä Henki opettaa meille kaiken.


Tämä aika, on ollut osa koulutustani tähän työhön, mutta se on jättänyt myös jälkensä: katso, aina kun menet henkimaailmaan niin se vaatii sinusta osan. Ikäänkuin, että luovutat palan sielustasi, jotta saat vastineeksi jotain muuta esim. tietoa.


Aluksi, sitä ei huomaa, mutta ajan kuluessa: nämä mustat asiat, jotka ovat sielussasi, alkavat elää "omaa elämää" etkä enää kohta, tunne lainkaan itseäsi: olet täysin muuttunut ihmisenä, tullut jo niin suureksi osaksi henkimaailmaa.


Tässä vaiheessa, ihmninen on jo niin syvällä tässä, että hän ei lainkaan tajua omaa tilaansa vaan kokee olevansa "valaistunut mestari" tai jokin muu vastaava, tässä usein puhutaankin ns. "kristustietoisuudesta" tai vastaavasta new age-okkultismin värittämästä, raamatun väärennöksestä.


Ihmisellä on nyt erityisiä kykyjä ja mystistä tietoa: tällöin tulee perkeleen voimasta kaikenlaista ihmetekoa ja tietoa, joka on salattu tavalliselta ihmiseltä.


Ja tällainen ihminen, voi hämmästyttää monia tavallisia ihmisiä, joille henkimaailma ei ole lainkaan tuttu: mutta uskova ihminen näkee, että tässä ei ole kyseessä muu kuin perkeleen voima koska tämä henkilö, ei tunnusta Israelin Jumalaa, raamattua eikä Jeesusta Kristusta.


Kuitenkin, Herra näytti minulle ilmestyksen kautta, että kaikki tällaiset reiät ja mustat aukot sielussa: mitkä valuvat mustaa visvaa, ne parannetaan Jeesuksen veren kautta: näiden tilalle tulee kultaista ja hopeista panssaria.


Se siis, mikä ennen oli suuri haava, reikä ja vahinko, on nyt panssari taistelussa henkivaltoja vastaan. Monet sanovat, että minä olen tästä syystä "tunteeton ja kylmä": tämä ei ole totta, itken usein.


Mutta se, mikä minä olin ennen: ei enää ole olemassa, se Henri on kuollut: minä olen uusi luomus Herrassa. En ole enää siis ihminen, vaan osaksi olen tullut jumalaksi. Ja tämä Jumalan antama panssari, on varmasti kylmä ja kova mutta se on juuri sen tarkoituskin.


Tämä siis soveltuu kaikkeen esim. jos on ollut murhaaja ja tehnyt paljon kauheita asioita, nämä kaikki pahat asiat: Herran voima, kääntää siis hyväksi lopulta kun antaa elämänsä Kristukselle.


Niin siis vielä, minä tosiaan tämän naisen kanssa asuin monta vuotta, se oli kuin piikkilankaa joka kokoajan repii minua sisältä, elin jatkuvassa ahdistuksessa ja surussa, koska Henki oli niin surullinen ja levoton hänen seurassaan.


En kuitenkaan koskaan olisi häntä hylännyt, mutta lopulta: koska hän ei Kristukseen takertunut, perkele vei hänet minulta ja hän katosi maailman tuuliin: otti avioeron.


Nämä, ovat aina hyvin surullisia asioita, koska ihminen tällä tavoin hylkää uskonsa eikä ymmärrä tekojensa seurausta: hän siis kuvittelee nyt vasta tulleensa "elävään uskoon" kun pääsi minusta eroon ja että "Herra antaa uuden aviomiehen".


Hän ei ymmärrä, että perkele on hänet nyt: vietellyt ja villinnyt kuoleman tielle.


No, asian olen jättänyt Herran haltuun jo kauan sitten eikä tämä enää ole kipeä asia, joten älä turhaan ole pahoillasi. tänä aikana minulle opetettiin monta asiaa, jotka voin nyt tuoda seurakunnan rakennukseksi, varoitukseksi ja ohjeeksi: Herran suunnitelma, on aina voittavat perkeleen juonet, monet kaatuvat mutta emme saa joutua kiusaukseen ja kaatua heidän mukanaan: esim. itselläni nuo henkivallat meinasivat aiheuttaa itsemurhan, kunnes minut rukoiltiin ja pääni selvisi..


Silloin romahdin ja sain hermoromahduksen, mutta totuus minut siis pelasti, kiitos tästäkin Herralle!


Vaimosta ei saa erota, vaikka olisi "Jeesukseen uskova noita" mutta uskovasta ystävästä: saa ja pitää erota, kaikessa tapauksessa missä on kyseessä harhaanjohtava opetus joka on raamatun vastainen.


Tässä ei voida koskaan miettiä itseä tai sitä kaveria. että rakastaisi sitä ihmistä niin paljon, että yrittäisi häntä auttaa. Jos hän ei usko vaikka on asian vääntänyt rautalangasta, jolloin ei ole enää epäselvää: etteikö hän ymmärtäisi, mitä raamattu sanoo nästä asioista, niin tällöin tulee suoraan sanoa:


"Meillä on nyt eri uskonto, niistä ei kannata kinastella, joten ei keskustella asiasta enempää.


Oman uskontoni mukaan, en voi enää kanssasi seurustella laisinkaan, tulen mieluusti takaisin sinun kaveriksi jos teet tässä asiassa kääntymyksen, nyt meidän polkumme kuitenkin eroavat."


Tällaiset opetukset, on jokaiselle kaitsijalle pakollinen tietää virassaan.


Kirje Titukselle 3:10-11


Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.


---


Aiheesta lisää: "seurakunnan perusrakenne"

http://daavidinhuone.blogspot.com/2016/07/seurakunnan-perusrakenne.html