Kirjoittaja Aihe: Jeesuksen vuoksi valehtelu  (Luettu 2020 kertaa)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Jeesuksen vuoksi valehtelu
« Vastaus #15 : 18.07.19 - klo:16:51 »
Tästä taisi lähteä se Jobin kirjan kohta mikä viittasi tähän keskusteluun. Siitähän mainitsin tuolla yllä, ja tulin sitten laittamaan myöhemmin. Siinä juuri puhutaan Jumalan "vuoksi valehtelusta". 

Siis kun olin lukemassa Jobin kirjaa toissa iltana, tämä tupsahti eteeni ja muistutti tästä aloituksesta. Job oli ikäänkuin huomannat saman ilmiön kuin Mice.

Job.13:4-7
Te, te kaunistelette kaiken valheillanne,
pelkkiä puoskareita olette kaikki tyynni!
5 Kunpa jo lopulta vaikenisitte! Silloin voisitte hyvinkin käydä viisaasta.

6 Kuunnelkaa nyt, mitä minulla on sanottavana,
kuulkaa vastaväitteet, jotka nousevat huulilleni.
7 Yritättekö te valheella puolustaa Jumalaa,
ajaa vilpillä hänen asiaansa?



Poissa Oloneuvos

  • Viestejä: 908
    • Oloneuvoksen kotosivut
Vs: Jeesuksen vuoksi valehtelu
« Vastaus #16 : 18.07.19 - klo:17:17 »
Mutta aloituksen aiheeseen sinänsä. Hassu juttu, luin lentokoneessa Jobin kirjaa ja totesin että siellä on kohta missä Job konfrontoi yhtä ystäväänsä siitä että tämä on alkanut "valehtelemaan Jumalan vuoksi" tai juuri sinne päin! Tuli luonnollisesti tämä aloitus mieleen. Etsin sen kohdan myöhemmin. Täällä on lähes 2 aamulla ja huomenna on mentävä iltapäivällä töihin. Tultiin just kotia. Tai noin tunti sitten.

Jaa, että Job konfrontoi yhtä ystäväänsä. Oli minulle uusi sana, mutta selvisi sanakirjasta.
Konfrontoida=Ristikuulustella. Kiskoa asiasta enemmän irti johdattelevalla kysymyksellä.

No kun nyt valehtelemisen aihetta käsitellään niin kuinkas se oli.
a) Tultiin just kotiin.
vai
b) Tai noin tunti sitten.

 ;)  ;D

Hyvää päivän jatkoa kaikille foorumilaisille.

Niin no. Kun ottaa huomioon että tuota viestin kirjoitusta ennen olimme kuluneena 9 päivänä ajaneet 3364 km, istuneet tunnin lentokoneessa ennen kotiinlentoa, lentäneet 3 ja puoli tuntia, ajaneet kotiin tunnin, sen jälkeen olin vielä pesaissut keittiön ja eteisen lattian, niin "just" ja "tunti sitten"  tuntuivat suhtkoht samalta sen suhteen, jaksanko enää etsiä Jobin kirjasta sitä kohtaa. Varsinkin joskus kello 2 aamuyöllä.

Se oli multa pelkkä kevennyt ! Hölöttäjä kun olen  ;)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6330
Vs: Jeesuksen vuoksi valehtelu
« Vastaus #17 : 18.07.19 - klo:17:58 »
Mutta aloituksen aiheeseen sinänsä. Hassu juttu, luin lentokoneessa Jobin kirjaa ja totesin että siellä on kohta missä Job konfrontoi yhtä ystäväänsä siitä että tämä on alkanut "valehtelemaan Jumalan vuoksi" tai juuri sinne päin! Tuli luonnollisesti tämä aloitus mieleen. Etsin sen kohdan myöhemmin. Täällä on lähes 2 aamulla ja huomenna on mentävä iltapäivällä töihin. Tultiin just kotia. Tai noin tunti sitten.

Jaa, että Job konfrontoi yhtä ystäväänsä. Oli minulle uusi sana, mutta selvisi sanakirjasta.
Konfrontoida=Ristikuulustella. Kiskoa asiasta enemmän irti johdattelevalla kysymyksellä.

No kun nyt valehtelemisen aihetta käsitellään niin kuinkas se oli.
a) Tultiin just kotiin.
vai
b) Tai noin tunti sitten.

 ;)  ;D

Hyvää päivän jatkoa kaikille foorumilaisille.

Niin no. Kun ottaa huomioon että tuota viestin kirjoitusta ennen olimme kuluneena 9 päivänä ajaneet 3364 km, istuneet tunnin lentokoneessa ennen kotiinlentoa, lentäneet 3 ja puoli tuntia, ajaneet kotiin tunnin, sen jälkeen olin vielä pesaissut keittiön ja eteisen lattian, niin "just" ja "tunti sitten"  tuntuivat suhtkoht samalta sen suhteen, jaksanko enää etsiä Jobin kirjasta sitä kohtaa. Varsinkin joskus kello 2 aamuyöllä.

Se oli multa pelkkä kevennyt ! Hölöttäjä kun olen  ;)

Ai jaa sä oot hölöttäjä. Nyt mä tajuun. En tiennyt sitä.
« Viimeksi muokattu: 18.07.19 - klo:19:19 kirjoittanut sandia »