Kylä > Tietotekniikka

Älypuhelin

<< < (6/6)

sandia:
Tuo sama vitsi on täällä sellaisena versiona, että itärannikon farmari juttelee Texasin farmarin kanssa. Toimii hyvin siinäkin, siis tuo vitsi. Täällä idässä maatilat ovat paljon pienempiä, ja pellot kivikkoisia.

Mikä täällä on usein suurempaa monessa asiassa, on HINTAHAITARI. Ei välttämättä tarvii maksaa itseään kipeäksi, jotta saisi jotain mikä on tarpeellista.

Paulus:

--- Lainaus käyttäjältä: Mice - 20.07.19 - klo:13:36 ---Mulla oli aikanaan ensimmäisiä älypuhelimia mitä markkinoille tuli. Heitin sen lopulta hiiteen ja ostin 15 euron peruspuhelimen. Sama linja pysyy.
--- Lainaus päättyy ---

Arvelen, että tämä on viisautta. Minulla alkaa olla puhelimen vaihto lähiaikoina. Vanhassa on akku lopuillaan ja lasi rikki. Seuraavakin puhelin on luultavasti joku halpis. En vaan ymmärrä käykö vanha SIM -kortti niihin uudempiin ja säilyykö puhelinnumerot siinä SIM-kortilla, vai onko ne kaikki kirjoitettava johonkin, etteivät mene hukkaan.

Jaa, niin, ei niihin liikkeisiinkään ole suotavaa mennä koronavirusaikana. Pitäisiköhän tilata netistä?

Taisto:

--- Lainaus käyttäjältä: Paulus - 24.03.20 - klo:19:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mice - 20.07.19 - klo:13:36 ---Mulla oli aikanaan ensimmäisiä älypuhelimia mitä markkinoille tuli. Heitin sen lopulta hiiteen ja ostin 15 euron peruspuhelimen. Sama linja pysyy.
--- Lainaus päättyy ---

Arvelen, että tämä on viisautta. Minulla alkaa olla puhelimen vaihto lähiaikoina. Vanhassa on akku lopuillaan ja lasi rikki. Seuraavakin puhelin on luultavasti joku halpis. En vaan ymmärrä käykö vanha SIM -kortti niihin uudempiin ja säilyykö puhelinnumerot siinä SIM-kortilla, vai onko ne kaikki kirjoitettava johonkin, etteivät mene hukkaan.

Jaa, niin, ei niihin liikkeisiinkään ole suotavaa mennä koronavirusaikana. Pitäisiköhän tilata netistä?

--- Lainaus päättyy ---
Netistä löytyy kyllä sovellus, johon voit siirtää puhelimestasi kaikki nimet/puhelinnumerot. Ja sitten uuden kännykän sim-kortille voit ladata ne tiedot taaas käyttöösi. Valitettavasti en nyt muista mistä ja miten se sovellus löytyy netistä... mutta ehkäpä jossakin liikkeessä osataan auttaa. Kyllä ne liikkeet ainakin täälläpäin palvelevat asiakkaita edelleen, viruksesta huolimatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta