Kylä > Tietotekniikka

Älypuhelin

<< < (2/6) > >>

Mice:
Mulla oli aikanaan ensimmäisiä älypuhelimia mitä markkinoille tuli. Heitin sen lopulta hiiteen ja ostin 15 euron peruspuhelimen. Sama linja pysyy.

Paulus:

--- Lainaus käyttäjältä: ElCaro - 20.07.19 - klo:10:55 ---Pin koodi on operaattorikohtainen. Oletuksena on tyypillisesti 1234 tai 0000.
Googlaa operaattorin nimellä, esim "DNA oletus pin koodi".
Eihän sitä muutettu siellä ostoliikkeessä? Luultavasti se olisi silloin kirjattu johonkin puhelimen mukana tuleviin papereihin.

Doron kattavan näköinen ohje löytyy esim
https://www.luurinetti.fi/files/products/doro-8040-kayttoohje.pdf

Jos pin menee kolmannen kerran väärin, joudut ottamaan yhteyttä operaattoriin, jolta saat puhelimen avaamiseen tarvittavan PUK- koodin. En ole varma tuleeko se puhelimen mukana.
--- Lainaus päättyy ---

Kiitos. Tuossa taitaa olla viisautta. Muistelen, että se koodi oli 0000. Turhaan yritin sillä vanhalla PIN-koodilla ja sehän pelaa vielä siinä vanhassa. Kattelen papereista, tuliko sitä PUK koodia. Nyt on nimittäin semmoinen juttu, että operaattoriksi tulee Saunalahti. Sehän on Elisan kanssa samaa puljua. Kestää kuulema viikon, ennenkuin varsinaisen vaihto tapahtuu.

Paulus:

--- Lainaus käyttäjältä: Mice - 20.07.19 - klo:13:36 ---Mulla oli aikanaan ensimmäisiä älypuhelimia mitä markkinoille tuli. Heitin sen lopulta hiiteen ja ostin 15 euron peruspuhelimen. Sama linja pysyy.
--- Lainaus päättyy ---

Olen jotensakin samalla kannalla. Kun on kannettava tietokone, jolla voi lähes kaikki asiat hoitaa, niin peruspuhelin mielestäni riitttäisi. Mutta kun ei oikein tahdo loukata lahjan antajaa, niin pitää yrittää selvittää tätä juttua.

Marjatta:
 ;D Täällähän saa vallan rohkaisevaa tietoa älykännyköistä. Mielenkintoista.

Ei kannata ostaa, ettei roskis saa iloa uudesta roskasta. :D

Mice:

--- Lainaus käyttäjältä: Paulus - 20.07.19 - klo:13:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mice - 20.07.19 - klo:13:36 ---Mulla oli aikanaan ensimmäisiä älypuhelimia mitä markkinoille tuli. Heitin sen lopulta hiiteen ja ostin 15 euron peruspuhelimen. Sama linja pysyy.
--- Lainaus päättyy ---

Olen jotensakin samalla kannalla. Kun on kannettava tietokone, jolla voi lähes kaikki asiat hoitaa, niin peruspuhelin mielestäni riitttäisi. Mutta kun ei oikein tahdo loukata lahjan antajaa, niin pitää yrittää selvittää tätä juttua.

--- Lainaus päättyy ---

Ehdottomasti niin! Ei pidä heittää lahjaa hiiteen.

Omia mielipiteitä enemmän pidän sielun sivistyksestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta