Kylä > Tietotekniikka

Älytön kamera

(1/6) > >>

sandia:
Ostin uuden kameran kesäkuussa, koska edelliseen olin saanut hiekkaa erämaassa, enkä löytänyt Fuji kameran korjaajia mistään. Siinä ei ole enää mitään takuutakaan.
Ostin uudenkin kameran tietty Walmartista. Se on sellainen automaatti "paana ja naati kamera' kuten joku foorumilainen muinoin sanoi. Tosin on sekä uudessa että vanhassa kamerassa erilaisia vaihtoehtoja ja myös kai voi itse jonkin verran säätää asetuksia. En vain tiedä oikein mitään valokuvauksesta, joten yleensä vaan pidän AUTO kohdan päällä.

Kummassakin on/oli mahdollisuus "zoomata" melko hyvin melko kauas. Tässä uudessa lukee 50xzoom. Tykkään yrittää ottaa luontokuvia ja muitakin sillä.

Luulin, että tää uusi toimii samoin kuin vanha. Vetäisin tyytyväisenä muistikortin kamerasta ja laitoin sen tietokoneeseen ja totesin, että koneeni ei tunnistanut sitä file tyyppiä ollenkaan enkä siis saanut kuvia auki!!! :-[

Eilen aloin tietty opiskelemaan käyttöohjeita niinkuin hieman myöhään. Opin, että Canonilla on oma file tyyppinsä mikä sisältää kuulumma tietoa kuvasta, mutta sitä ei voi avata millään ulkopuolisella !!

Mitä hyötyä sellaisista kuvista on mitä ei voi katsella!!! >:(

Olen saanut selville että mun on ladattava joko tietokoneeseen tai johonkin mobiililaitteeseen jokin canonin sovellus mikä auttaa siirtämään kuvan kamerasta toiseen laitteeseen. Yritin tehdä sitä eilen, mutta Microsoft ei tykkääkään avata oman firmansa ulkopuolisia sovelluksia, joten siihenkin tuli stoppi.

Tekee mieli palauttaa koko höskä  >:( >:(

Natanael:
Jos ongelma johtuukin juuri siitä, että yrität ottaa AUTO-asennossa luontokuvia.

sandia:
Lieneekö tuo vitsi?
Kyllä mulla on ihan hyviä kuvia, näen ne kameran pienestä raamista.
Ja Fuji kameran autoluontokuvat ovat tosi nättejä. Paras oli Yellowstonessa otettu kuva 2 kotkasta kuusen latvassa. Otin sen kolme vuotta sitten Fuji kameralla. 39 X zoomilla.


Riittääköhän palauttamisen syyksi se, että ei osaa käyttää kameraa. ???

Natanael:
Tässä on autoluontokuva

https://img.ilcdn.fi/XTv4JUExU6ananI0M9kjy1sSsGk=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/bdfe94796e4d22c2c502cc6519097c5d71fb272e7e01f4f57bacb7050f4593d7.jpg

sandia:
:D

Joo mut joku on sen saanut sentään ulos kamerasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta