Kirjoittaja Aihe: Esirukouspyyntöjä  (Luettu 65905 kertaa)

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6327
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #300 : 19.10.19 - klo:19:04 »
Olen torstaista asti siirtänyt sitä, että laitan tänne esirukouspyynnön, mutta luettuani Pauluksen pyynnön en enää voinut olla kirjoittamatta. Minäkin yritän muistaa Pauluksen ystävää.
Samalla siis pyydän esirukousta myös nuoren kaverin puolesta, että hän saisi elämästä jotenkin otteen, eikä järkyttävän traumaattinen lapsuus vedä sitä kokonaan alas. Hän ottaa minuun yhteyttä kun kaikki on vaikeimmassa jamassa. Viimeksi tän viikon torstaina.

Hän on koditon. Puolustusvoimiin meno näyttäisi ratkaisulta sen suhteen että olisi oma paikka asua, oppisi  jonkin ammatin tai ammattiin valmistavan, saisi ihmisiä ympärilleen ja ehkä alkaisi luottaa itseen enemmän.  Sitäkin rukoilen että onko se hänen kohdallaan viisasta vai ei.

Kun olen kirjoittanut siitä että koti on lapselle vaarallisin paikka, ajattelen näitä henkilöitä, joita tunnen hyvin paljon.
Kerron sen verran että vähän raottuu asia.
Oma äiti oli crack kokaiinin orja, prostituoitu, koditon.  Kaveri kertoi miten oli äidin kanssa asumassa tyhjässä huoneistossa missä oli vaan patja. Patjalla äiti harjoitti lapsen läsnäollessa ammattiaan, kunnes poliiti tuli ja pidätti sekä äidin että asiakkaan

Lapset vietiin jonnekin "hoitoon`

Hänet adoptoitiin kotiin missä häntä ei laskettu kouluun vaan hän joutui pikkupojasta asti pitäämään huolta perheen isästä joka oli kaulasta asti halvaantunut. Poika joutui kaiken muun lisäksi vaihtamaan ulostepussia mikä oli letkulla kiinni iskän kehossa.

Perheen aikuisikäinen tytär käytti äitinsä tieten lasta seksuaalisesti hyväksi. Äiti nuiji pojan uhmaa alas verbaalisella väkivallalla että ei vaan karkaisi tai jotain.

Vihdoin 15 vuotiaana tää mun kaveri karkasi kotoa lopullisesti ja meni suoraan poliisiasemalle. Se johti siihen, että adoptio mitätöitiin ja lapset menivät sosiaaliviranomaisiile.

Kaiken tuon jälkeen on jotenkin vaikea luottaa ihmisiin tai edes itseensä.

« Viimeksi muokattu: 19.10.19 - klo:19:27 kirjoittanut sandia »

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #301 : 19.10.19 - klo:19:29 »
Yritän muistaa rukouksessa tätäkin kovia kokenutta. Jumalan ihme on tässäkin tapauksessa tarpeen. Liekö tämä kaikki pahuus tapahtunut Amerikassa?
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #302 : 19.10.19 - klo:20:17 »
Sandia kiitos kun kerroit. Hätää kärsivä poika monella tapaa. Tahdon rukoilla hänen puolestaan.

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6327
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #303 : 20.10.19 - klo:00:54 »
Kiitos Paulus ja Marjatta. Juu Amerikassa, Amerikassa. Olen asunut täällä vuodesta 87, joten muusta en kovin paljon edes tiedä. Olen pyytänyt esirukousta ja rukoillut kahden muun nuoren henkilön puolesta, kumpikin hyvin vaikeassa tilanteessa ja he ovat tulleet ikään kuin nostetuiksi parempaan tilanteeseen kuin ihmeen kautta.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #304 : 05.11.19 - klo:21:22 »
Rukoilkaa ystäväni/tuttavani puolesta, jonka puolesta olen aiemminkin pyytänyt rukousta. Hänet oli aamulla löydetty asunnostaan tajuttomana. Hän on nyt sairaalassa ja sain juuri tätä kirjoittaessani tietää, että hän oli yrittänyt itsemurhaa. Hän ei ole enää tajuttomana, mutta on sekavassa tilassa. Rukoilisitteko, että hän selviäisi ja saisi kaikin tavoin avun?

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #305 : 05.11.19 - klo:21:27 »
Rukoilkaa ystäväni/tuttavani puolesta, jonka puolesta olen aiemminkin pyytänyt rukousta. Hänet oli aamulla löydetty asunnostaan tajuttomana. Hän on nyt sairaalassa ja sain juuri tätä kirjoittaessani tietää, että hän oli yrittänyt itsemurhaa. Hän ei ole enää tajuttomana, mutta on sekavassa tilassa. Rukoilisitteko, että hän selviäisi ja saisi kaikin tavoin avun?

Koetan muistaa tätä ystävääsi rukouksissani.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #306 : 05.11.19 - klo:21:29 »
Isä anna tämän tajuttomuudesta palanneet onnettoman henkilön saada apua ongelmiinsa. Tavalla tai toisella synnytä hänessä usko Herraan Jeesukseen, että pelastuisi. Sinä tunnet hänen elämänsä historian, tunnet hänen ongelmansa, ympäröi hänet armollasi. Sinä, Isä, osaat ohjata tätä miestä parhaalla tavalla. Kiitos että saamme Sinun päällesi tämän jättää.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #307 : 06.11.19 - klo:12:52 »
Kiitos rukouksista. Rukoilisitteko minunkin puolestani? Olen ollut kauan ahdistunut enkä tiedä siihen syytä.

Poissa Marjatta

  • Viestejä: 262
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #308 : 06.11.19 - klo:13:11 »
Isä näet pyynnön, jonka xyz esitti meille. Kiitän siitä, että Sanassasi kerrotaan Poikasi Jeesuksen kokeneen ihmisen osan täällä maan päällä. Siksi Hän voi auttaa. Pyydän että annat hänelle tiedon, mikä on syy hänen ahdistukseensa. Sinä olet laupias ja suuri armossasi, ja siksi luotamme, että autat häntä. Me emme tiedä, mutta Sinä tiedät.

Anna lepo ja rauha Sinussa.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #309 : 06.11.19 - klo:13:13 »
Kiitos.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #310 : 08.11.19 - klo:14:09 »
Ystäväni on selvinnyt itsemurhayrityksestään ja päässyt pois sairaalasta. Nyt hänellä on keuhkokuume -- rukoilisitteko?

Poissa Taisto

  • Viestejä: 2279
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #311 : 08.11.19 - klo:14:33 »
Kiitos rukouksista. Rukoilisitteko minunkin puolestani? Olen ollut kauan ahdistunut enkä tiedä siihen syytä.
Minullakin on ollut ja edelleen on ahdistuksia, jotkut ahdistuksen syyt tiedän, mutta jotkut ovat vielä ymmärrykseni ulottumattomissa (jos näin voi sanoa). Mutta suuri asia on, että Jumala näkee sydämemme ja tietää ajatuksemme. Eivät nämä Häneltä ole piilossa.

Rukoilen puolestasi, ja ystäväsi puolesta.

Poissa xyz

  • Viestejä: 220
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #312 : 08.11.19 - klo:17:56 »
Kiitos Taisto.

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #313 : 28.11.19 - klo:23:45 »
Nyt on akuutti esirukousaihe. Vaimoni vietiin hetki sitten ambulanssilla Keskussairaalaan kovien rintakipujen vuoksi. Verenpaineet oli ennätysmäisen korkealla. Pyydetään, että Herra koskettaisi ja parantaisi.
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Paikalla sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6327
Vs: Esirukouspyyntöjä
« Vastaus #314 : 29.11.19 - klo:00:11 »
Herra auta! Kiitos, etta olet heidan kanssaan joka hetki!