Kirjoittaja Aihe: Perttu Häkkinen  (Luettu 1205 kertaa)

Poissa Paulus

  • Viestejä: 6773
  • "…olitte eksyksissä niinkuin lampaat…" (1.Piet. 2)
Perttu Häkkinen
« : 23.04.17 - klo:11:08 »
Onko kukaan seurannut Perttu Häkkisen ohjelmia? Minä olen jonkin verran, hän selvästikin etsii jotain, vaikka ei ehkä sitä itse tiedosta. Minua viehättää hänen ohjelmissaan se, ettei hän rienaa ihmisiä ja heidän uskomuksiaan ja kokemuksiaan. Olen ajatellut, että mitä sitten tapahtuisi, jos hän tulisi todella uskoon, ts. uudestisyntyisi. Joutuisiko kokonaan syrjään toimittajan työstään? Onko teillä mitään ajatuksia tästä?
Lainaus
Vaatii huomattavaa tietoisuutta käsittää oman tietämättömyyden laajuus.”
—   Thomas Sowell

Poissa Peace In Rest

  • Viestejä: 13
Vs: Perttu Häkkinen
« Vastaus #1 : 23.04.17 - klo:12:20 »
Yhteen aikaan istuin paljon auton ratissa työni puolesta, ja kuuntelin oikeastaan pelkästään ylen puhekanavaa. Perttu Häkkisen ohjelmat jäivät kyllä mieleen positiivisesti ja herätti samanlaisia ajatuksia kuin Pauluksella.

Poissa Mice

  • Viestejä: 1651
Vs: Perttu Häkkinen
« Vastaus #2 : 23.04.17 - klo:13:56 »
Viime joulukuussa kirjoittelinkin tänne foorumille liittyen ketjun aiheeseen:

Lainaus
Perttu Häkkisen ohjelmassa on melko ennakkoluuloton ote erilaisiin asioihin. Usein kuuntelen, jos aihe käsittelee uskoa jollain tavalla. En ole huomannut, että vieraita yritettäisiin tehdä naurunalaisiksi, eikä myöskään toimittaja ota liian isoa roolia ohjatessaan keskustelua.

Eli samansuuntaisia ajatuksia on. En ole sitä miettinyt, että jos hän uskoon tulisi, niin mitä sitten. Sen tiedän, että monet  ihmiset - riippumatta vakaumuksesta - arvostavat hänen ammatillista osaamistaan toimittajana. Pari viikkoa sitten keskustelin Häkkisen ohjelmista ja tavasta käsitellä asioita erään ihmisen kanssa, jolla on hyvin erilainen ajatusmaailma ja näkemykset kuin itselläni.

Joitain vuosia sitten Perttu Häkkinen toimitti Puheella sellaista ohjelmaa kuin Suomalainen mies. Sekin jäi mieleen positiivisella tavalla
Ihmisroska

Poissa Jano

  • Viestejä: 304
Vs: Perttu Häkkinen
« Vastaus #3 : 12.08.18 - klo:15:20 »
Perttu Häkkinen on poistunut keskuudestamme. 

https://yle.fi/uutiset/3-10349146