Kirjoittaja Aihe: Jumalan rakkaus ja kekseliäisyys  (Luettu 489 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6327
Jumalan rakkaus ja kekseliäisyys
« : 08.02.21 - klo:16:27 »
Ajattelen, että Jumala aina auttaa löytämään tien uskovien yhteyteen jos ihmisellä on hengellinen nälkä ja pyytää Herraa johtamaan rukousyhteyteen. Ajattelin jo aikaisemmin kirjoittaa siitä, miten olen huomannut että hengellisen yhteyden tarve on todella HENGELLINEN tarve. Ja jos inhimillisesti alkaa tehtailemaan sitä, niin voi olla että Herran siunaus ikäänkuin väistyy.

Tää on mun teoria oman kokemuksen pohjalta.

Herra on aina johtanut minut hengelliseen yhteyteen kun olen avannut sydämen ja tunnustanut heikkouteni löytää hengellistä yhteyttä.  Vino pino kokemuksia, miten Herra on juuri siinä tilanteessa ihmeellisesti johtanut hengelliseen yhteyteen.

Näin kävi taas. Käyn toki paikallisen seurakunnan raamattupiirissä , mutta pyysin Herralta että saisin juuri rukousyhteyden.

Nyt se tupsahti nilsiäläisen perheen kautta. :D Tämä perhe pitää rukoushetkeä viikoittain facebookissa livenä. Laitoin vain tervehdykseni heille ja perheen isä rukoili puolestani aivan kuin hän tietäisi elämäni asiat. Kolmilapsinen perhe on ihana, vahva pohjoissavolainen murre, lapset ja vanhemmat laulavat miitin alussa parit kitaralaulut.

Heillä kuulumma on kaikkiaan noin 1000 seuraajaa! Ihmisillä suuri tarve löytää hengellistä apua ja Herra aina löytää tavan ja kanavan tulla ihmisten elämään, kun heillä on hengellinen nälkä.

Taitavat olla helluntailaisia rukoustavasta päätellen. On mitä on, heidän sydämensä on oikealla paikalla.



Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6327
Vs: Jumalan rakkaus ja kekseliäisyys
« Vastaus #1 : 11.02.21 - klo:19:00 »
Tajusin että tästä puuttui se "the punch line".

Olin juuri sinä aamuna lukenut 1. Kor. 6:8:
"Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toistenne omaa, vieläpä veljien"

Jotenkin tuo on ennen jäänyt minulta huomaamatta ja olen jostain kumman syystä kiinnittänyt huomiota  vain siihen että uskovat menevät oikeuteen vaatimaan etujaan ja siitä Paavali puhuu, mutta tuossa selvästi sanotaan että uskovatkin tekevät vääryyttä toinen toiselleen! Aika rehellinen huomautus Paavalilta.

Tuossa rukoushetkessä perheenäiti puhui juuri samasta asiasta, vaikka ei tuon jakeen pohjalta. Siis tämä uusi oivallus ikäänkuin vahvistettiin noin tunnin päästä sen jälkeen kun olin tuon oppinut Raamatusta.

En ole ikinä ennen kuullut uskovienkaan puhuvan siitä ennen!