Ylläpito ja tuki > Kysymykset ja tuki

Ongelmatilanteet

<< < (2/11) > >>

mk1:
Nyt en ihan ymmärrä?

Näkymässä pitäisi olla normaalisti alueet:

Ylläpito ja tuki (sisältää kaksi osiota)
Puimatanner (viisi osiota)
Kulä (kolme osiota)

Yleinen keskustelu on siis tuossa alueella "Puimatanner".

mk1:
Aivan, näkymän voi tosiaan supistaa tai avata jokaisen alueen otsikkopalkin reunassa näkyvistä plus- ja miinupainikkeista-

Saldo:
Olen yrittänyt laittaa jonkin kuvan, mutta se ei onnistu "Lisää kuva" merkin avulla.
Tarvitsenko jonkin ohjelman tätä tarkoitusta varten?
Kuvia ja skannauksia laitan kyllä sähköpostin kautta, muttei näy olevan sama juttu.

wakan:

--- Lainaus käyttäjältä: Maverick - 07.11.13 - klo:07:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Saldo - 07.11.13 - klo:03:22 ---Olen yrittänyt laittaa jonkin kuvan, mutta se ei onnistu "Lisää kuva" merkin avulla.
Tarvitsenko jonkin ohjelman tätä tarkoitusta varten?
Kuvia ja skannauksia laitan kyllä sähköpostin kautta, muttei näy olevan sama juttu.

--- Lainaus päättyy ---

Oliskohan pitänyt vaan painaa pää tyynyyn ja miettiä asiaa virkeämpänä (viestisi oli päivätty kellonajalle 3:22)  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jes. 62:6 Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.

Mice:

--- Lainaus käyttäjältä: Saldo - 07.11.13 - klo:03:22 ---Olen yrittänyt laittaa jonkin kuvan, mutta se ei onnistu "Lisää kuva" merkin avulla.
Tarvitsenko jonkin ohjelman tätä tarkoitusta varten?
Kuvia ja skannauksia laitan kyllä sähköpostin kautta, muttei näy olevan sama juttu.

--- Lainaus päättyy ---

Jos omalta koneeltasi meinaat liittää kuvan, niin sen saa  näkyville siten, että lataat sen kuvan ensin jollekin netin kuvanjakopalvelimelle (esim. KuvatOn.com) ja sitten sieltä kopioit kohdan "Suora osoite" ja lisäät sen "Lisää kuva" painikkeesta tulevien tagien väliin näin:

 [_img]http://kuvaton.com/k/YN8D.jpg[_/img]

Sulkuhakojen perään lisäsin alaviivat punaisella, että kuva ei tulisi näkyviin tuossa esimerkissä. Kun alaviivat poistaa, niin kuva näkyy postauksesa näin:



______________________________________________

Toinen vaihtoehto on painaa viestikirjoituslaatikon alapuolelta kohtaa "Liitteet ja muut asetukset" ja valita sieltä "Valitse tiedosto". Silloin voi kuvan siirtää suoraan omalta koneelta.
Siinä on vain liitteen koko rajoitettu 128KB:n maksimikokoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta