Kirjoittaja Aihe: Kiitosaiheita  (Luettu 2674 kertaa)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Kiitosaiheita
« : 29.05.22 - klo:18:18 »
Tein haun sanalla "kiitosaiheita" ja löysin ainoastaan viittauksia rukouspyyntöketjuihin. Saattaa olla, että sellainen jossain vielä on, mutta en tällä hetkellä löytänyt.

Olen ihmeissäni ja kiitollinen, miten minulle järjestyi majapaikka kolmeksi kesäkuun viikoksi.
En millään haluaisi ajaa joka päivä noin puolitoista tuntia ja ison kaupungin läpi tai ympäri ruuhka-aikana. En ole tottunut menemään töihin moottoriteitä pitkin, ja minua jännittää aina, että jos jotain tapahtuu ja olen myöhässä.

Olimme sopineet erään ystävämme kanssa, että soitan hänelle tällä viikonlopulla ja katsastetaan milloin hänen sopisi tulla käymään meille.  Tämä viikonloppu ei hänelle sopinutkaan (täällä on huomenna kansallinen juhlapäivä ja virallinen vapaapäivä), mutta sitten keskustelimme kesäkuun viikonlopuista ja mainitsin,että tuskin menemme minnekään pitkälle, koska joudun viikolla ajamaan niin paljon.

Ystävämme sitten kysyi, että ai ajatko sä siis Cheshireen joka päivä ja vastasin että joo.
Sekä hänelle, että minulle tuli mieleen, että tämä naimaton naisopettaja asuu yksin vanhempiensa talossa juuri niillä alueilla ja sen ruuhka-alueen toisella puolella. :)

Molemmat ilahduimme ideasta, että majoitun hänen kotonaan :)
Eli voin olla siellä koko 3 viikkoa yötä niin usein kuin tahdon.

Ei ollut tullut ennen mieleen, olemme etääntyneet tästä ystävästä vuosien varrella liikaakin ja olen yrittänyt luoda uutta yhteyttä hänen kanssaan jo pari vuotta!!

Kiitos Herra, taas jelppasit minua!

Olin ajatellut, että olen hotellissa kaksi yötä joka viikko ja siten vähennän ajoa. Mutta se tulee kalliiksi.
Pääkaupungin ympärillä ei ole edullisia hotelleja.
Löysin tosin yhden, mutta sekin olisi ollut $130 per yö.  Ja yksi motelli ihan läheltä koulutuskeskusta $95, mutta siellä ei olisi ollut aamiaista eikä kuntosalia.
« Viimeksi muokattu: 29.05.22 - klo:19:24 kirjoittanut sandia »

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Kiitosaiheita
« Vastaus #1 : 29.05.22 - klo:18:33 »
Sanasokeus joskus vaivaa.
Onko yö todella kokonainen sana suomeksi  :D Yö. Se on lyhyt sanaa.

Kirjoitin 95 taalaa yö.  Kyllähän tuo on oikein?
Lisäskin sanan per siihen sitten.

Poissa Stiina

  • Viestejä: 1074
Vs: Kiitosaiheita
« Vastaus #2 : 29.05.22 - klo:23:38 »
 :D ;D  Entäs sitten hö ö !  (ruotsia siis, ja kuulostaa kahelilta ulalla olevalta)

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Kiitosaiheita
« Vastaus #3 : 30.05.22 - klo:00:08 »
Joo niillä taitaa olla ö  ;D

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Kiitosaiheita
« Vastaus #4 : 06.05.23 - klo:15:42 »
Kiitos aihe: seurakuntamme minkä rakennus paloi maan tasalle 2 viikoa sitten, on tehnyt vuokrasopimuksen entisen pankkirakennuksen kanssa, mikä on aivan sen kylän keskustassa missä vanha kirkkorakennus oli.

Pastori on rukoillut että voi olla näkyvä seurakunta ympäröivälla paikkakunnalla.
Rukouksensa sai vastauksen :)
Ollaan ihan pikkukylän keskustassa. Samassa rakennuksessa kuin postitoimisto.

https://www.cimls.com/lease-listing/470234/office-4-county-road-Eastford-CT

Laitan tän laulun kiitokseksi Herralle.  :)

https://www.youtube.com/watch?v=Fo--H_yx2vg

Ajallaan varmaan rakennetaan uusi rakennut vanhan sijalle, mutta se vie aikaa.
Onneksi oli palovakuutus.
Yksityisten ihmisten tuen perusteella. USAlaiset ovat hyviä rahallisen avun myöntäjiä.
« Viimeksi muokattu: 06.05.23 - klo:15:52 kirjoittanut sandia »

Poissa Korpima

  • Viestejä: 1165
Vs: Kiitosaiheita
« Vastaus #5 : 06.05.23 - klo:17:35 »
Siunausta, onnea ja menestystä kirkon uudelle paikalle!

Poissa sandia

  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 6331
Vs: Kiitosaiheita
« Vastaus #6 : 06.05.23 - klo:23:51 »
Kiitos. Mielenkiintoinen prosessi edessä seurakunnalla. Pastori on laivaston akatemian käynyt ja laivaston komentajana toiminut henkilö. Luulisi olevan johtajan kykyjä jo luonnostaan.